Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku online prostředí pojištění majetku. V teoretické části jsou popsány business modely, na kterých lze vybudovat podnikání, ne-jen v pojišťovnictví. Také je popsána problematika pojištění majetku. V praktické části je provedené srovnání online pojištění vybraných společnosti. Zařazen byl také americký zástupce. Závěr praktické části je zaměřen na zlepšení nabízeného online pojištění společnosti Allianz.
Anotace v angličtině
My graduation theses is focuses on the issue of online house hold properties insurance. In the theoretical part are described business models, on which is able to build business, not only in insurance business. The issue of house hold properties insurance is also described. In a practical part is compare the online insurance of selected companies. An American representative of house hold insurance was also included. The conclusion of the practical part is focused on improving the offered online insurance by Allianz insurance company.
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku online prostředí pojištění majetku. V teoretické části jsou popsány business modely, na kterých lze vybudovat podnikání, ne-jen v pojišťovnictví. Také je popsána problematika pojištění majetku. V praktické části je provedené srovnání online pojištění vybraných společnosti. Zařazen byl také americký zástupce. Závěr praktické části je zaměřen na zlepšení nabízeného online pojištění společnosti Allianz.
Anotace v angličtině
My graduation theses is focuses on the issue of online house hold properties insurance. In the theoretical part are described business models, on which is able to build business, not only in insurance business. The issue of house hold properties insurance is also described. In a practical part is compare the online insurance of selected companies. An American representative of house hold insurance was also included. The conclusion of the practical part is focused on improving the offered online insurance by Allianz insurance company.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z online podnikání a oblasti majetkového pojištění.
Praktická část
Představte zkoumanou společnost.
Analyzujte online služby z oblasti pojištění majetku Allianz pojišťovny a jejich konkurentů.
Proveďte srovnání nabízených online služeb.
Navrhněte opatření ke zlepšení online služeb společnosti Allianz.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z online podnikání a oblasti majetkového pojištění.
Praktická část
Představte zkoumanou společnost.
Analyzujte online služby z oblasti pojištění majetku Allianz pojišťovny a jejich konkurentů.
Proveďte srovnání nabízených online služeb.
Navrhněte opatření ke zlepšení online služeb společnosti Allianz.
Závěr
Seznam doporučené literatury
DAŇHEL, Jaroslav. Pojistná teorie. Vyd. 1. Praha: Professional Publishing, 2005, 332 s. ISBN 8086419843.
DUCHÁČKOVÁ, Eva a Jaroslav DAŇHEL. Teorie pojistných trhů. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2010, 302 s. ISBN 978-80-7431-015-7.
DUCHÁČKOVÁ, Eva. Pojištění a pojišťovnictví. 1. vydání. Praha: Ekopress, 2015, 305 s. ISBN 978-80-87865-25-5.
CHROMÝ, Jan. Elektronické podnikání: informace, komunikace, příležitosti. Vyd. 1. Praha: Extrasystem Praha, 2013, 263 s. ISBN 978-80-87570-10-4.
OSTERWALDER, Alexandr a Yves PIGNEUR. Business model generation: a handbook for visionaries, game changers, and challengers. Hoboken, NJ: John Wiley & Sons, c2010, 278 s. ISBN 978-0-470-87641-1.
Seznam doporučené literatury
DAŇHEL, Jaroslav. Pojistná teorie. Vyd. 1. Praha: Professional Publishing, 2005, 332 s. ISBN 8086419843.
DUCHÁČKOVÁ, Eva a Jaroslav DAŇHEL. Teorie pojistných trhů. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2010, 302 s. ISBN 978-80-7431-015-7.
DUCHÁČKOVÁ, Eva. Pojištění a pojišťovnictví. 1. vydání. Praha: Ekopress, 2015, 305 s. ISBN 978-80-87865-25-5.
CHROMÝ, Jan. Elektronické podnikání: informace, komunikace, příležitosti. Vyd. 1. Praha: Extrasystem Praha, 2013, 263 s. ISBN 978-80-87570-10-4.
OSTERWALDER, Alexandr a Yves PIGNEUR. Business model generation: a handbook for visionaries, game changers, and challengers. Hoboken, NJ: John Wiley & Sons, c2010, 278 s. ISBN 978-0-470-87641-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Karel Slinták, Ph.D. 20 bodů.
Allianz pojišťovnu označuje jako firmu, která se nachází v tržní struktuře B2C. Jakým směrem by se posunula zkoumaná pojišťovna v případě, že se produkty začnou sjednávat online, a to s důležitým přičiněním samotných klientů, které bychom mohli označit slovem co-creation? Bude Allianz stále na trhu typu B2C? Zodpovězeno částečně.
Oponent práce: Ing. Petr Hladný, Ph.D. 26 bodů.
Pro svou práci si studentka zvolila majetkové pojištění, přičemž obvykle klienti majetkového pojištění sjednávání společně s pojištěním odpovědnosti. Je tomu tak i společnosti Lemonade, čili je odpovědnostní pojištění možno sjednat v rámci jednoho kontraktu? Zodpovězeno částečně.