Subjektem této bakalářské práce je firma BPS Bicycle Industrial s.r.o. a analýza její podnikatelské teorie. Její nedávný vzestup na trhu s elektro-koly je důvodem pro analýzu jejího úspěchu. V teoretické části se práce zabývá definicí podniku a jeho účelu. Teoretická část formuluje hlediska a předpoklady pro tvorbu správné podnikatelské teorie. Praktická část se zabývá zohledněním teoretických východisek a aplikováním poznatků přímo na firmu BPS s.r.o. Výsledky v druhé části praktické části analyzuje, a nakonec samotnou podnikatelskou teorii aktualizuje uvedením doporučení.
Anotace v angličtině
Subject of this bachelor thesis is BPS Bicycle Industrial company and analysis of its theory of the business. Its recent growth is the reason to analyse what lies behind its success. In theoretical part is thesis occupied with definition and its inner purpose. Theoretical part formulates viewpoints and assumptions for correct theory of the business creation. Practical part is occupied with theoretical resources and application of obtained knowledge onto BPS itself. Results are concluded in the second part of the practical part of the bachelor thesis. The last part is an update of the theory of the business through given recommendations.
Theory of the business, Purpose of business, Business strategy, Vision, Business mission, Core competencies
Rozsah průvodní práce
78 s. (97 056 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Subjektem této bakalářské práce je firma BPS Bicycle Industrial s.r.o. a analýza její podnikatelské teorie. Její nedávný vzestup na trhu s elektro-koly je důvodem pro analýzu jejího úspěchu. V teoretické části se práce zabývá definicí podniku a jeho účelu. Teoretická část formuluje hlediska a předpoklady pro tvorbu správné podnikatelské teorie. Praktická část se zabývá zohledněním teoretických východisek a aplikováním poznatků přímo na firmu BPS s.r.o. Výsledky v druhé části praktické části analyzuje, a nakonec samotnou podnikatelskou teorii aktualizuje uvedením doporučení.
Anotace v angličtině
Subject of this bachelor thesis is BPS Bicycle Industrial company and analysis of its theory of the business. Its recent growth is the reason to analyse what lies behind its success. In theoretical part is thesis occupied with definition and its inner purpose. Theoretical part formulates viewpoints and assumptions for correct theory of the business creation. Practical part is occupied with theoretical resources and application of obtained knowledge onto BPS itself. Results are concluded in the second part of the practical part of the bachelor thesis. The last part is an update of the theory of the business through given recommendations.
Theory of the business, Purpose of business, Business strategy, Vision, Business mission, Core competencies
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši na téma podnikatelské teorie a formulujte teoretická východiska pro zpracování bakalářské práce.
Praktická část
Charakterizujte vybranou společnost.
Analyzujte a představte podnikatelskou teorii ve vybrané společnosti.
Navrhněte doporučení k aktualizaci podnikatelské teorie vybrané společnosti.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši na téma podnikatelské teorie a formulujte teoretická východiska pro zpracování bakalářské práce.
Praktická část
Charakterizujte vybranou společnost.
Analyzujte a představte podnikatelskou teorii ve vybrané společnosti.
Navrhněte doporučení k aktualizaci podnikatelské teorie vybrané společnosti.
Závěr
Seznam doporučené literatury
COLLINS, James C. Good to great: why some companies make the leap and others don't. 1. pub. New York: Harper Collins, 2001, 297 s. ISBN 0-06-662099-6.
CRAINER, Stuart. Moderní management: základní myšlenkové směry. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2000, 250 s. ISBN 80-7261-019-8.
DRUCKER, Peter Ferdinand. To nejdůležitější z Druckera v jednom svazku. 2. vydání. Praha: Management Press, 2016, 300 s. ISBN 978-80-7261-397-7.
HANDY, Charles B. Druhá křivka: jak neminout odbočku do budoucnosti. Vydání 1. Praha: Management Press, 2016, 220 s. ISBN 978-80-7261-401-1.
CHRISTENSEN, Clayton, James ALLWORTH a Karen DILLON. Jak změříte svůj život? Brno: BizBooks, 2003. 184 s. ISBN 978-80-265-0061-2.
Seznam doporučené literatury
COLLINS, James C. Good to great: why some companies make the leap and others don't. 1. pub. New York: Harper Collins, 2001, 297 s. ISBN 0-06-662099-6.
CRAINER, Stuart. Moderní management: základní myšlenkové směry. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2000, 250 s. ISBN 80-7261-019-8.
DRUCKER, Peter Ferdinand. To nejdůležitější z Druckera v jednom svazku. 2. vydání. Praha: Management Press, 2016, 300 s. ISBN 978-80-7261-397-7.
HANDY, Charles B. Druhá křivka: jak neminout odbočku do budoucnosti. Vydání 1. Praha: Management Press, 2016, 220 s. ISBN 978-80-7261-401-1.
CHRISTENSEN, Clayton, James ALLWORTH a Karen DILLON. Jak změříte svůj život? Brno: BizBooks, 2003. 184 s. ISBN 978-80-265-0061-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: dr. Slinták, 28 b.
Pokuste se definovat významné sociální a technické trendy, které mohou ovlivnit budoucí vývoj zkoumané firmy (ať už přímo či nepřímo). ZODPOVĚZENO ZCELA
Lze za klíčovou schopnost firmy považovat specifické spojení nízkých nákladů (zejména personálních) a vysoké kvality montáže, vezmeme-li v potaz skutečnost, že firma své výrobky produkuje především na zahraniční trhy? ZODPOVĚZENO ZCELA
Kterou hodnotu firmy považujete za klíčovou vzhledem k její identitě? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: dr. Papadaki, 20 b.
Jakou propagaci byste navrhl tak, aby pohled zákazníků na elektrokola byl stejný jako v zahraničí? ZODPOVĚZENO ZCELA
dr. Hoke: Čelí zkoumaná společnost kapacitní krizi, když uvádíte přetlak zakázek? ZODPOVĚZENO ZCELA