Teoretická část bakalářské práce se zabývá historickým vývojem kosmetiky a propagace. Důraz je kladen na propagaci v Československu v letech 19181993 a na technologii propagace, především v Baťovské éře. Dále se zaměřuje na vizuální styl současné kosmetiky, porovnává propagaci cenově rozdílných výrobků a blíže popisuje nejznámější světové značky. Praktická část obsahuje vlastní návrh kosmetické značky NN biocosme-tics, založený na zkušenostech získaných při studiu a psaní teoretické části.
Anotace v angličtině
The theoretical part of my bachelor thesis focuses on the development of cosmetics and their promotion. I mainly concentrate on the promotion in Czechoslovakia between 1918 and 1993 and on the technology of promotion, primarily during Bata's era. The following part is about the visual style of current cosmetics, comparrison of promotion of products with different costs and takes a closer look at the world's most famous brands. The practical part contains my own design of cosmetics brand called NN biocosmetics which is based on the knowledge I gained writing the theoretical part.
Teoretická část bakalářské práce se zabývá historickým vývojem kosmetiky a propagace. Důraz je kladen na propagaci v Československu v letech 19181993 a na technologii propagace, především v Baťovské éře. Dále se zaměřuje na vizuální styl současné kosmetiky, porovnává propagaci cenově rozdílných výrobků a blíže popisuje nejznámější světové značky. Praktická část obsahuje vlastní návrh kosmetické značky NN biocosme-tics, založený na zkušenostech získaných při studiu a psaní teoretické části.
Anotace v angličtině
The theoretical part of my bachelor thesis focuses on the development of cosmetics and their promotion. I mainly concentrate on the promotion in Czechoslovakia between 1918 and 1993 and on the technology of promotion, primarily during Bata's era. The following part is about the visual style of current cosmetics, comparrison of promotion of products with different costs and takes a closer look at the world's most famous brands. The practical part contains my own design of cosmetics brand called NN biocosmetics which is based on the knowledge I gained writing the theoretical part.
Rozsah teoretické práce minimálně 25 stran + obrazové přílohy (dokumentace praktické části). Práci odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony viz Směrnice rektora č. 20/2016) ve formátu PDF na 1 ks CD (DVD) nosiče, dále odevzdat 2 kusy výtisků elektronické podoby práce a 1 výtisk graficky zpracované bakalářské práce, která má volnější grafickou podobu.
1. Teoretická část: rešerše historického vývoje propagace kosmetiky
2. Praktická část: vizuální styl imaginární kosmetické firmy zaměřené na přírodní produkty
Dále na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce v minimálním počtu 10 kusů pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
Rozsah teoretické práce minimálně 25 stran + obrazové přílohy (dokumentace praktické části). Práci odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony viz Směrnice rektora č. 20/2016) ve formátu PDF na 1 ks CD (DVD) nosiče, dále odevzdat 2 kusy výtisků elektronické podoby práce a 1 výtisk graficky zpracované bakalářské práce, která má volnější grafickou podobu.
1. Teoretická část: rešerše historického vývoje propagace kosmetiky
2. Praktická část: vizuální styl imaginární kosmetické firmy zaměřené na přírodní produkty
Dále na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce v minimálním počtu 10 kusů pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
WIEDEMANN, Julius. The package design book 2. Köln: Taschen, c2012. ISBN 978-3-8365-2968-6
KLANTEN, Robert a Shonquis MORENO. Boxed and labelled: new approaches to packaging design. Berlin: Gestalten, 2009. ISBN 978-3-89955-252-2
Seznam doporučené literatury
WIEDEMANN, Julius. The package design book 2. Köln: Taschen, c2012. ISBN 978-3-8365-2968-6
KLANTEN, Robert a Shonquis MORENO. Boxed and labelled: new approaches to packaging design. Berlin: Gestalten, 2009. ISBN 978-3-89955-252-2
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Snaživý a osobně motivovaný výkon studentky. Otázky komise zvládla vyargumentovat. Pan Kajnar zpochybnil výběr fotografií při prezentaci. Eco design byl akceptován. Paní Dosoudilová: vztah obsahu, obalu, cenová hladina.....