Tato bakalářská práce se zabývá marketingem, který bude nápomocný k zefektivnění propa-gace svatební agentury zvané MyBell agency. Cílem je analyzovat dosavadní marketing firmy a realizovat doporučené návrhy, které by měly propagaci vylepšit. Veškeré analýzy proběhly na základě autorových zkušeností, které získal při studii daného tématu a násle-dovně sepsal do teoretické části bakalářské práce. K analýze aktuálního stavu propagace se využily různé analytické nástroje a informace zprostředkované majitelem. Praktická část se skládá z analýz a návrhů k zefektivnění propagace. Výsledné změny byly poté analyzovány samotnými zákazníky skrze dotazníkové šetření. Další způsob k ověření výsledků provede-ných změn byly analytické nástroje. V závěru práce se nachází zhodnocení přínosů navrho-vaných změn.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is about Marketing, which will be useful to improve the propagation of wedding agency called MyBell agency. The goal is to analyze the current marketing of the company and implement the recommended designs, which should be able to improve the propagation. All of the analysis have been done with the help of an author's personal expe-riences, which he obtained due to the studying of that particular topic and then put the infor-mation to the theoretical part of the thesis. There were used certain analytic tools and infor-mations, provided by the owner, to analyze the current status. The practical part consists of analysis and of designs to make the propagation more efficient. The resulting changes were then analyzed through the survey by customers themselves. Another tools to verify the results were the analytic tools. The benefits evaluation is described at the end of the thesis.
Klíčová slova
online marketing, marketingový mix, marketingová komunikace, sociální sítě, SEO optimalizace, tištěná propagace
Klíčová slova v angličtině
Online marketing, marketing mix, marketing communication, social websites, SEO optimization, printed propagation
Rozsah průvodní práce
96 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem, který bude nápomocný k zefektivnění propa-gace svatební agentury zvané MyBell agency. Cílem je analyzovat dosavadní marketing firmy a realizovat doporučené návrhy, které by měly propagaci vylepšit. Veškeré analýzy proběhly na základě autorových zkušeností, které získal při studii daného tématu a násle-dovně sepsal do teoretické části bakalářské práce. K analýze aktuálního stavu propagace se využily různé analytické nástroje a informace zprostředkované majitelem. Praktická část se skládá z analýz a návrhů k zefektivnění propagace. Výsledné změny byly poté analyzovány samotnými zákazníky skrze dotazníkové šetření. Další způsob k ověření výsledků provede-ných změn byly analytické nástroje. V závěru práce se nachází zhodnocení přínosů navrho-vaných změn.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is about Marketing, which will be useful to improve the propagation of wedding agency called MyBell agency. The goal is to analyze the current marketing of the company and implement the recommended designs, which should be able to improve the propagation. All of the analysis have been done with the help of an author's personal expe-riences, which he obtained due to the studying of that particular topic and then put the infor-mation to the theoretical part of the thesis. There were used certain analytic tools and infor-mations, provided by the owner, to analyze the current status. The practical part consists of analysis and of designs to make the propagation more efficient. The resulting changes were then analyzed through the survey by customers themselves. Another tools to verify the results were the analytic tools. The benefits evaluation is described at the end of the thesis.
Klíčová slova
online marketing, marketingový mix, marketingová komunikace, sociální sítě, SEO optimalizace, tištěná propagace
Klíčová slova v angličtině
Online marketing, marketing mix, marketing communication, social websites, SEO optimization, printed propagation
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši na dané téma.
Analyzujte současný stav a úroveň propagace konkrétní agentury. Zaměřte se také na úroveň webové prezentace a komunikace přes sociální sítě.
Na základě analýzy současného stavu navrhněte možnosti efektivní propagace vybrané agentury.
Zpracujte návrh reklamních propagačních materiálů v tištěné podobě. Vytvořte videoprezentaci poskytovaných služeb agentury. Využijte také banerové reklamy.
Sledujte dopady provedených akcí a analyzujte výsledky.
Zhodnoťte přínosy navrhovaných změn.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši na dané téma.
Analyzujte současný stav a úroveň propagace konkrétní agentury. Zaměřte se také na úroveň webové prezentace a komunikace přes sociální sítě.
Na základě analýzy současného stavu navrhněte možnosti efektivní propagace vybrané agentury.
Zpracujte návrh reklamních propagačních materiálů v tištěné podobě. Vytvořte videoprezentaci poskytovaných služeb agentury. Využijte také banerové reklamy.
Sledujte dopady provedených akcí a analyzujte výsledky.
Zhodnoťte přínosy navrhovaných změn.
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7.
Online marketing. Brno: Computer Press, 2014, 212 s. ISBN 978-80-251-4155-7.
LABSKÁ, Helena, Mária TAJTÁKOVÁ a Miroslav FORET. Základy marketingovej komunikácie. Bratislava: Bratislavská vysoká škola práva, 2009, 232 s. ISBN 978-80-89447-11-4.
DORČÁK, Peter. EMarketing: ako osloviť zákazníka na internete. Prešov: EZO, 2012, 125 s. ISBN 978-80-970564-4-5.
BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. Praha: Grada, 2005, 156 s. Manažer. ISBN 8024710951.
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7.
Online marketing. Brno: Computer Press, 2014, 212 s. ISBN 978-80-251-4155-7.
LABSKÁ, Helena, Mária TAJTÁKOVÁ a Miroslav FORET. Základy marketingovej komunikácie. Bratislava: Bratislavská vysoká škola práva, 2009, 232 s. ISBN 978-80-89447-11-4.
DORČÁK, Peter. EMarketing: ako osloviť zákazníka na internete. Prešov: EZO, 2012, 125 s. ISBN 978-80-970564-4-5.
BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. Praha: Grada, 2005, 156 s. Manažer. ISBN 8024710951.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student v krátké prezentaci představil výsledky své bakalářské práce. Po přečtení posudků vedoucího a oponenta následovala diskuze, ve které nebyly položeny žádné dotazy.