Práce si bere za cíl analyzovat nástroje využívané pro každodenní správu agendy, doku-mentů, týmovou spolupráci a další firemní obsah. Teoretická část zasvěcuje do problemati-ky týmové spolupráce s návazností na možnosti využití ve výpočetní technice. Představuje konkrétní funkcionality programů cloudových řešení od společností Google a Microsoft. Popisuje možnosti zabezpečení a také využití napříč operačními systémy. Praktická část charakterizuje strukturu malé firmy a následně porovnává jednotlivé aplikace na základě požadavků podniku. Dokument zodpovídá otázky problematiky s kancelářskými sadami G Suite a Office 365. Zároveň také popisuje příklady praktického využití v malé firmě.
Anotace v angličtině
The work aims to analyze the tools used for day-to-day agenda management, documents, teamwork and other corporate content. The theoretical part is devoted to the problems of team cooperation with the possibility of using in computer technology. It represents the specific functionality of cloud solutions from Google and Microsoft. It describes security options as well as application through operational systems. The analytical part characterizes the structure of the small company and afterwards compares individual applications based on company's requirements. The document answers issues of the G Suite and Office 365 office suite. It also describes use of practical examples in a small company.
Klíčová slova
týmová spolupráce, groupware, cloud, kancelářská sada
Klíčová slova v angličtině
teamwork, groupware, cloud, productivity software
Rozsah průvodní práce
52
Jazyk
CZ
Anotace
Práce si bere za cíl analyzovat nástroje využívané pro každodenní správu agendy, doku-mentů, týmovou spolupráci a další firemní obsah. Teoretická část zasvěcuje do problemati-ky týmové spolupráce s návazností na možnosti využití ve výpočetní technice. Představuje konkrétní funkcionality programů cloudových řešení od společností Google a Microsoft. Popisuje možnosti zabezpečení a také využití napříč operačními systémy. Praktická část charakterizuje strukturu malé firmy a následně porovnává jednotlivé aplikace na základě požadavků podniku. Dokument zodpovídá otázky problematiky s kancelářskými sadami G Suite a Office 365. Zároveň také popisuje příklady praktického využití v malé firmě.
Anotace v angličtině
The work aims to analyze the tools used for day-to-day agenda management, documents, teamwork and other corporate content. The theoretical part is devoted to the problems of team cooperation with the possibility of using in computer technology. It represents the specific functionality of cloud solutions from Google and Microsoft. It describes security options as well as application through operational systems. The analytical part characterizes the structure of the small company and afterwards compares individual applications based on company's requirements. The document answers issues of the G Suite and Office 365 office suite. It also describes use of practical examples in a small company.
Klíčová slova
týmová spolupráce, groupware, cloud, kancelářská sada
Klíčová slova v angličtině
teamwork, groupware, cloud, productivity software
Zásady pro vypracování
Vypracujte literární rešerši na dané téma.
Definujte pojmy týmové spolupráce, členění, přehled funkcí groupwaru a jeho použití.
Navrhněte a otestujte řešení pro týmovu spolupráci v malé firmě.
Věnujte se týmové správě e-mailů, úkolů, kalendáře a sdílení dat napříč platformami.
Popište způsob zabezpečení dat.
Zásady pro vypracování
Vypracujte literární rešerši na dané téma.
Definujte pojmy týmové spolupráce, členění, přehled funkcí groupwaru a jeho použití.
Navrhněte a otestujte řešení pro týmovu spolupráci v malé firmě.
Věnujte se týmové správě e-mailů, úkolů, kalendáře a sdílení dat napříč platformami.
Popište způsob zabezpečení dat.
Seznam doporučené literatury
BELKO, Peter. Týmová spolupráce v Microsoft Office, SharePointu, Office Web Apps a Live Mesh. Brno: Computer Press, 2011, 270 s. ISBN 978-80-251-3574-7
GÁLA, Libor, Jan POUR a Zuzana ŠEDIVÁ. Podniková informatika: počítačové aplikace v podnikové a mezipodnikové praxi. 3., aktualizované vydání. Praha: Grada Publishing, 2015, 240 s. Management v informační společnosti. ISBN 978-80-247-5457-4.
KUNSTOVÁ, Renata. Efektivní správa dokumentů: co nabízí Enterprise Content Management. Praha: Grada, 2009, 204 s. Management v informační společnosti. ISBN 978-80-247-3257-2.
Podpora Office: Nápověda a školení k Microsoft Office \matsymb{lbrack}online\matsymb{rbrack}. 2017 \matsymb{lbrack}cit. 2017-01-17\matsymb{rbrack}. Dostupné z: https://support.office.com/cs-cz/
G Suite: Gmail, Disk, Dokumenty a další služby \matsymb{lbrack}online\matsymb{rbrack}. 2017 \matsymb{lbrack}cit. 2017-01-17\matsymb{rbrack}. Dostupné z: https://gsuite.google.com/
Seznam doporučené literatury
BELKO, Peter. Týmová spolupráce v Microsoft Office, SharePointu, Office Web Apps a Live Mesh. Brno: Computer Press, 2011, 270 s. ISBN 978-80-251-3574-7
GÁLA, Libor, Jan POUR a Zuzana ŠEDIVÁ. Podniková informatika: počítačové aplikace v podnikové a mezipodnikové praxi. 3., aktualizované vydání. Praha: Grada Publishing, 2015, 240 s. Management v informační společnosti. ISBN 978-80-247-5457-4.
KUNSTOVÁ, Renata. Efektivní správa dokumentů: co nabízí Enterprise Content Management. Praha: Grada, 2009, 204 s. Management v informační společnosti. ISBN 978-80-247-3257-2.
Podpora Office: Nápověda a školení k Microsoft Office \matsymb{lbrack}online\matsymb{rbrack}. 2017 \matsymb{lbrack}cit. 2017-01-17\matsymb{rbrack}. Dostupné z: https://support.office.com/cs-cz/
G Suite: Gmail, Disk, Dokumenty a další služby \matsymb{lbrack}online\matsymb{rbrack}. 2017 \matsymb{lbrack}cit. 2017-01-17\matsymb{rbrack}. Dostupné z: https://gsuite.google.com/
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student v krátké prezentaci představil výsledky své bakalářské práce. Po přečtení posudků vedoucího a oponenta následovala diskuze, ve které byly položeny následující dotazy:
doc. Dařena: Je dvoufázové ověření důležitější než Instant Messaging?
Student na položené dotazy odpověděl a reagoval pohotově.