Diplomová práce s názvem Event marketing Rožnovských pivních lázní je zaměřena na event marketing a jeho efektivní aplikaci v konkrétní společnosti. V teoretické části jsou vymezeny základní teoretické charakteristiky v oblasti event marketingu, event marketingové strategie a plánování eventů. Praktická část práce představuje společnost Rožnovské pivní lázně. Pomocí kvantitativního dotazníkového šetření je zkoumáno povědomí ohledně tohoto podniku a dále pak preference programové a komunikační strategie plánovaného eventu. Projektová část práce vychází z výzkumného šetření a je věnována praktickému návrhu propracované event marketingové strategie.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on event marketing and its effective use in a specific company. The theoretical part contains definitions of basic theoretical characteristics in event marketing, the strategy of even marketing and event planning. The practical part of this thesis de-scribes the company of Rožnov beer spa. The company awareness and the preference of software and communication strategy of planned event are analyzed through the quantita-tive questionnaire survey. The project part is based on the research and is concentrated on practical proposal on event marketing strategy of said company.
Klíčová slova
Event, event marketing, druhy eventů, realizace eventů, event marketingová strategie
Klíčová slova v angličtině
Event, event marketing, type of event, event realization, event marketing strategy
Rozsah průvodní práce
92 s. (133 865 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce s názvem Event marketing Rožnovských pivních lázní je zaměřena na event marketing a jeho efektivní aplikaci v konkrétní společnosti. V teoretické části jsou vymezeny základní teoretické charakteristiky v oblasti event marketingu, event marketingové strategie a plánování eventů. Praktická část práce představuje společnost Rožnovské pivní lázně. Pomocí kvantitativního dotazníkového šetření je zkoumáno povědomí ohledně tohoto podniku a dále pak preference programové a komunikační strategie plánovaného eventu. Projektová část práce vychází z výzkumného šetření a je věnována praktickému návrhu propracované event marketingové strategie.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on event marketing and its effective use in a specific company. The theoretical part contains definitions of basic theoretical characteristics in event marketing, the strategy of even marketing and event planning. The practical part of this thesis de-scribes the company of Rožnov beer spa. The company awareness and the preference of software and communication strategy of planned event are analyzed through the quantita-tive questionnaire survey. The project part is based on the research and is concentrated on practical proposal on event marketing strategy of said company.
Klíčová slova
Event, event marketing, druhy eventů, realizace eventů, event marketingová strategie
Klíčová slova v angličtině
Event, event marketing, type of event, event realization, event marketing strategy
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte základní pojmy, pomocí rešerše literatury a dalších zdrojů.
2. Definujte cíl práce a stanovte výzkumné otázky a metody.
3. Realizujte výzkum vhledem k cílům práce.
4. Ze zjištěných dat vyvoďte závěry a zodpovězte výzkumnou otázku.
5. V projektové části navrhněte řešení zkoumané problematiky s ohledem na jeho realizaci v praxi.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte základní pojmy, pomocí rešerše literatury a dalších zdrojů.
2. Definujte cíl práce a stanovte výzkumné otázky a metody.
3. Realizujte výzkum vhledem k cílům práce.
4. Ze zjištěných dat vyvoďte závěry a zodpovězte výzkumnou otázku.
5. V projektové části navrhněte řešení zkoumané problematiky s ohledem na jeho realizaci v praxi.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s., [4] s. obr. příl. ISBN 978-80-7261-237-6.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15. Boston: Pearson, 2016, 714, A14, E58, G10, I36. ISBN 978-1-292-09262-1.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011, 304 s. Expert. ISBN 978-80-247-3527-6.
LATTENBERG, Vivien. Event, aneb, Úspěšná akce krok za krokem: příručka pro organizátory. Brno: Computer Press, 2010, v, 257 s. ISBN 978-80-251-2397-3.
ŠINDLER, Petr. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada, 2003, 236 s. Manažer. ISBN 80-247-0646-6.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s., [4] s. obr. příl. ISBN 978-80-7261-237-6.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15. Boston: Pearson, 2016, 714, A14, E58, G10, I36. ISBN 978-1-292-09262-1.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011, 304 s. Expert. ISBN 978-80-247-3527-6.
LATTENBERG, Vivien. Event, aneb, Úspěšná akce krok za krokem: příručka pro organizátory. Brno: Computer Press, 2010, v, 257 s. ISBN 978-80-251-2397-3.
ŠINDLER, Petr. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada, 2003, 236 s. Manažer. ISBN 80-247-0646-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou/diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
1. Skutočnosť, že respondenti považujú program za atraktívny (str. 51) je povzbudivá, ale vždy je čo zlepšovať. Ktoré z aktivít spomenutých v dotazníku plánujete realizovať?
2. Vo svojej práci ste navrhli event ako súčasť budovania dobrého mena podniku Rožnovské pivní lázně. Aké sú ďalšie možnosti podniku budovať svoje dobré meno?
3. Navrhnite grafickú podobu vybraného materiálu propagujúceho Váš event.
Studentka připraveně reagovala na položené dotazy.