Diplomová práca sa venuje populárnemu trendu ostatných rokov digitálneho marketingu. Témou tejto diplomovej práce je natívna reklama ako efektívny nástroj ambasádora značky. Cieľom práce je dokázať efektivitu ambasádorky značky KetoDiet na webovej stránke Modrý koník.sk, ktorú práca dokazuje v prípadovej štúdii praktickej časti. Teoretická časť je venovaná východiskovým pojmom z marketingovo-komunikačných aktivít a nastoluje metodologický rámec práce. Obsahom praktickej časti práce je prípadová štúdia, z ktorej výsledkov je tvorená projektová časť, ktorá navrhuje reklamné kampane na webovej stránke Modrý koník.sk pre klienta KetoDiet.
Anotace v angličtině
Ce mémoire est consacré a une tendance actuelle dans le domaine du marketing digital. Le theme principal de ce travail est le native advertising (publicité intégrée) comme instrument efficace chez les ambassadeurs de marque. Le but de cette étude est de démontrer l'efficacité de l'ambassadrice de la marque KetoDiet sur le site internet modrykonik.sk dont nous analysons le travail dans l'étude de cas de notre partie pratique. La partie théorique est dédiée a l'étude des termes principaux utilisés dans les domaines du marketing et de la communication et définit de fait le cadre méthodologique de notre mémoire. Le contenu de la partie pratique est une étude de cas dont les résultats forment les propositions de ce travail, concretement l'élaboration de campagnes de publicité sur le site internet modrykonik.sk pour le client KetoDiet.
Diplomová práca sa venuje populárnemu trendu ostatných rokov digitálneho marketingu. Témou tejto diplomovej práce je natívna reklama ako efektívny nástroj ambasádora značky. Cieľom práce je dokázať efektivitu ambasádorky značky KetoDiet na webovej stránke Modrý koník.sk, ktorú práca dokazuje v prípadovej štúdii praktickej časti. Teoretická časť je venovaná východiskovým pojmom z marketingovo-komunikačných aktivít a nastoluje metodologický rámec práce. Obsahom praktickej časti práce je prípadová štúdia, z ktorej výsledkov je tvorená projektová časť, ktorá navrhuje reklamné kampane na webovej stránke Modrý koník.sk pre klienta KetoDiet.
Anotace v angličtině
Ce mémoire est consacré a une tendance actuelle dans le domaine du marketing digital. Le theme principal de ce travail est le native advertising (publicité intégrée) comme instrument efficace chez les ambassadeurs de marque. Le but de cette étude est de démontrer l'efficacité de l'ambassadrice de la marque KetoDiet sur le site internet modrykonik.sk dont nous analysons le travail dans l'étude de cas de notre partie pratique. La partie théorique est dédiée a l'étude des termes principaux utilisés dans les domaines du marketing et de la communication et définit de fait le cadre méthodologique de notre mémoire. Le contenu de la partie pratique est une étude de cas dont les résultats forment les propositions de ce travail, concretement l'élaboration de campagnes de publicité sur le site internet modrykonik.sk pour le client KetoDiet.
1. Zpracujte teoretické podklady k tématu pomocí rešerše literatury a dalších zdrojů.
2. Definujte cíl práce a stanovte výzkumné otázky a metody.
3. Realizujte výzkum.
4. V rámci projektové části zrealizujete, na základě závěrů výzkumné části, efektivní návrh kampaně ambasadora značky, která sa vztahuje k tématu práce.
5. Zhodnoťte naplnění cílů práce, odpovězte na výzkumné otázky a zformulujte závěr, možnosti a limity ralizace kampaně.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické podklady k tématu pomocí rešerše literatury a dalších zdrojů.
2. Definujte cíl práce a stanovte výzkumné otázky a metody.
3. Realizujte výzkum.
4. V rámci projektové části zrealizujete, na základě závěrů výzkumné části, efektivní návrh kampaně ambasadora značky, která sa vztahuje k tématu práce.
5. Zhodnoťte naplnění cílů práce, odpovězte na výzkumné otázky a zformulujte závěr, možnosti a limity ralizace kampaně.
Seznam doporučené literatury
ARENS, William. F., BOVEE, Courtland L., Contemporary advertising. 5th ed. Burr Ridge, Ill.: Irwin, 718 s. 1994. ISBN 025613412x.
BAKSHI, Amar. C. WHY AND HOW TO REGULATE NATIVE ADVERTISING IN ONLINE NEWS PUBLICATIONS. 2015. Journal of Media Law & Ethics. University of Baltimore School of Law. Volume 4, Numbers ? (Winter/Spring 2015) 108 s.
JURÁŠKOVÁ Olga, HORŇÁK Pavel. a kol. Velký slovník marketingových komunikací, 1. vyd. Praha: Grada Publishing. 2012. 71 s. ISBN 978-80-247-4354-7.
KABANI, Shama Hyder. The Zen of Social Media Marketing: An Easier Way to Build Credibility, Generate Buzz, and Increase Revenue. Dallas: Benbella Books Tantor Media, 2012. 240 s. ISBN 145265509X.
KAPADIA, Amity. 6 Key Characteristics of a Successful Brand Ambassador. In: Ambassador [online]. December, 15, 2015, [cit. 2017-02-03]. Dostupné z: https://www.getambassador.com/blog/6-key-characteristics-successful-brand-ambassador
PULIZZI, Joe. Native Advertising Is Not Content Marketing. In: Content Marketing Institute [online]. August, 26, 2015, [cit. 2017-16-02]. Dostupné z: http://contentmarketinginstitute.com/2015/08/native-advertising-content-marketing/
Seznam doporučené literatury
ARENS, William. F., BOVEE, Courtland L., Contemporary advertising. 5th ed. Burr Ridge, Ill.: Irwin, 718 s. 1994. ISBN 025613412x.
BAKSHI, Amar. C. WHY AND HOW TO REGULATE NATIVE ADVERTISING IN ONLINE NEWS PUBLICATIONS. 2015. Journal of Media Law & Ethics. University of Baltimore School of Law. Volume 4, Numbers ? (Winter/Spring 2015) 108 s.
JURÁŠKOVÁ Olga, HORŇÁK Pavel. a kol. Velký slovník marketingových komunikací, 1. vyd. Praha: Grada Publishing. 2012. 71 s. ISBN 978-80-247-4354-7.
KABANI, Shama Hyder. The Zen of Social Media Marketing: An Easier Way to Build Credibility, Generate Buzz, and Increase Revenue. Dallas: Benbella Books Tantor Media, 2012. 240 s. ISBN 145265509X.
KAPADIA, Amity. 6 Key Characteristics of a Successful Brand Ambassador. In: Ambassador [online]. December, 15, 2015, [cit. 2017-02-03]. Dostupné z: https://www.getambassador.com/blog/6-key-characteristics-successful-brand-ambassador
PULIZZI, Joe. Native Advertising Is Not Content Marketing. In: Content Marketing Institute [online]. August, 26, 2015, [cit. 2017-16-02]. Dostupné z: http://contentmarketinginstitute.com/2015/08/native-advertising-content-marketing/
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky:
1.Akým spôsobom by bolo možné merať efektivitu Vami navrhovaných kampaní uvedených v projektovej časti práce?Student plně odpověděl na položenou otázku.
2.Aké kritériá by mal spĺňať ambasádor značky, aby dokázal vhodným spôsobom budovať celkový imidž značky?Student plně odpověděl na položenou otázku.
3.Aký je Váš osobný názor na implementáciu natívnej reklamy do praxe v kontexte (ne)etických zásad a princípov?Student plně odpověděl na položenou otázku.