Cílem této bakalářské práce bylo využití marketingového mixu pro zlepšení konkurenceschopnosti ve společnosti Pivovar Moravský Žižkov, s. r. o. a následné vypracování doporučení do budoucna. Práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. Teoretická část je pojata jako literární rešerše zabývající se pivovarnictvím, marketingem, konkurenceschopností a analýzami, které jsou prakticky využity v následující části. Praktická část zahrnuje představení společnosti a jejího okolí. Dále je zde popsáno produktové portfolio a vnitřní i vnější vlivy působící na podnik. Na základ zjištěných dat byly provedeny analýzy, podle jejichž výsledků byla vypracována doporučení, díky kterým by podnik mohl být v budoucnu ještě úspěšnjší.
Anotace v angličtině
The thesis aim was to use the marketing mix to improve competitiveness in Brewery Moravský Žižkov, s. r. o. and recommendations for the future. The thesis is dividend into two parts theoretical and practical.
The theoretical part is conceived as a literary research dealing with brewing, marketing,
competitiveness and analyses, which are practically used in following part.
The practical part introduces the company and its surroundings. Followed by the product
portfolio and internal and external effect on company. Analyses were conducted based on
the data, by which the recommendations were made, and thanks to that the company
should be more successful in the furute.
Cílem této bakalářské práce bylo využití marketingového mixu pro zlepšení konkurenceschopnosti ve společnosti Pivovar Moravský Žižkov, s. r. o. a následné vypracování doporučení do budoucna. Práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. Teoretická část je pojata jako literární rešerše zabývající se pivovarnictvím, marketingem, konkurenceschopností a analýzami, které jsou prakticky využity v následující části. Praktická část zahrnuje představení společnosti a jejího okolí. Dále je zde popsáno produktové portfolio a vnitřní i vnější vlivy působící na podnik. Na základ zjištěných dat byly provedeny analýzy, podle jejichž výsledků byla vypracována doporučení, díky kterým by podnik mohl být v budoucnu ještě úspěšnjší.
Anotace v angličtině
The thesis aim was to use the marketing mix to improve competitiveness in Brewery Moravský Žižkov, s. r. o. and recommendations for the future. The thesis is dividend into two parts theoretical and practical.
The theoretical part is conceived as a literary research dealing with brewing, marketing,
competitiveness and analyses, which are practically used in following part.
The practical part introduces the company and its surroundings. Followed by the product
portfolio and internal and external effect on company. Analyses were conducted based on
the data, by which the recommendations were made, and thanks to that the company
should be more successful in the furute.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši v oblasti pivovarnictví, marketingového mixu a konkurenceschopnosti podniku.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového mixu a konkurenceschopnost podniku Pivovar Moravský Žižkov, s. r. o.
Navrhněte vhodná doporučení ke zkvalitnění marketingového mixu společnosti Pivovar Moravský Žižkov, s. r. o.
Doporučení podrobte nákladové, rizikové a časové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši v oblasti pivovarnictví, marketingového mixu a konkurenceschopnosti podniku.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového mixu a konkurenceschopnost podniku Pivovar Moravský Žižkov, s. r. o.
Navrhněte vhodná doporučení ke zkvalitnění marketingového mixu společnosti Pivovar Moravský Žižkov, s. r. o.
Doporučení podrobte nákladové, rizikové a časové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, c2014, 716 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
TOMEK, Gustav a Věra VÁVROVÁ. Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy. Vyd. 1. Praha: C.H. Beck, 2009, 240 s. ISBN 978-80-7400-098-0.
CHLÁDEK, Ladislav. Pivovarnictví. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 207 s. ISBN 978-80-247-1616-9.
DVOŘÁČEK, Jiří a Peter SLUNČÍK. Podnik a jeho okolí: jak přežít v konkurenčním prostředí. Vyd. 1. Praha: C.H. Beck, 2012, 173 s. ISBN 978-80-7400-224-3.
NOVÁK VEČERNÍČEK, Jaroslav. Dějiny piva: od zrození až po konec středověku. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2009, 143 s. ISBN 978-80-251-2019-4.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, c2014, 716 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
TOMEK, Gustav a Věra VÁVROVÁ. Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy. Vyd. 1. Praha: C.H. Beck, 2009, 240 s. ISBN 978-80-7400-098-0.
CHLÁDEK, Ladislav. Pivovarnictví. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 207 s. ISBN 978-80-247-1616-9.
DVOŘÁČEK, Jiří a Peter SLUNČÍK. Podnik a jeho okolí: jak přežít v konkurenčním prostředí. Vyd. 1. Praha: C.H. Beck, 2012, 173 s. ISBN 978-80-7400-224-3.
NOVÁK VEČERNÍČEK, Jaroslav. Dějiny piva: od zrození až po konec středověku. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2009, 143 s. ISBN 978-80-251-2019-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D., 24 b.
Kontentrace piva se uvádí ve stupních nebo v procentech? Uvažují v Pivovaru Moravský Žižkov o výrobě ochucených piv? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: Mgr. Ing. Barbora Haltofová, 14 b.
Jak bude autorka motivovat odběratele a vybrané hosty k tomu, aby si logem pivovatu polepili svá auta, kola, či další plochy? Jaké další plochy má autorka na mysli? Mohla by autoka upřesnit náklady na aktualizaci webových stránek a správu sociálních sítí? ZODPOVĚZENO ZCELA
Doc. Tučková:
Jaká je cílová skupina pivovaru? Proč je důležité znát cílovou skupinu?