- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název dle studenta, Název v angličtině, Anotace, Anotace v angličtině, Klíčová slova, Klíčová slova v angličtině, Rozsah práce, Elektronická forma kvalifikační práce
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu pomocí rešerše literatury a dalších zdrojů. Pozornost věnujte aktuálním trendům v employer brandingu.
2. Definujte cíl práce a stanovte výzkumné otázky a metody.
3. Charakterizujte vybranou firmu a její dosavadní komunikační aktivity na podporu employer brandingu. Realizujte výzkum zabývající se motivačními faktory IT odborníků při výběru zaměstnání a šetření doplňte o analýzu prostředí a sekundárních zdrojů dat.
4. V rámci projektové části zpracujte komplexní strategii efektivního employer brandingu na základě závěrů šetření. Návrh doplňte o komunikační plán na zvolené období.
5. Zhodnoťte naplnění cílů práce, odpovězte na výzkumné otázky a formulujte závěry, možnosti a limity realizace projektu
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu pomocí rešerše literatury a dalších zdrojů. Pozornost věnujte aktuálním trendům v employer brandingu.
2. Definujte cíl práce a stanovte výzkumné otázky a metody.
3. Charakterizujte vybranou firmu a její dosavadní komunikační aktivity na podporu employer brandingu. Realizujte výzkum zabývající se motivačními faktory IT odborníků při výběru zaměstnání a šetření doplňte o analýzu prostředí a sekundárních zdrojů dat.
4. V rámci projektové části zpracujte komplexní strategii efektivního employer brandingu na základě závěrů šetření. Návrh doplňte o komunikační plán na zvolené období.
5. Zhodnoťte naplnění cílů práce, odpovězte na výzkumné otázky a formulujte závěry, možnosti a limity realizace projektu
Seznam doporučené literatury
1. ARMSTRONG, Michael. Armstrong's handbook of human resource management practice. 12th ed. Philadelphia: Kogan Page, 2012. ISBN 0749465514.
2. BARROW, Simon. a Richard. MOSELEY. The employer brand: bringing the best of brand management to people at work. 2nd ed., rev. and updated. Hoboken, NJ: Wiley, 2005. ISBN 0470012730.
3. BROOKS, Ian. Organisational Behaviour: Individuals, Groups And Organisation. 3rd ed. London: Financial Times Management, 2006. ISBN 9780273701842.
4. KOTLER, Philip. a Kevin Lane KELLER. A framework for marketing management. Sixth edition. Essex: Pearson Education Limited 2016. ISBN 0133871312.
5. MOSLEY, Richard. Employer brand management: practical lessons from the world's leading employers. ISBN 9781118898529.
Seznam doporučené literatury
1. ARMSTRONG, Michael. Armstrong's handbook of human resource management practice. 12th ed. Philadelphia: Kogan Page, 2012. ISBN 0749465514.
2. BARROW, Simon. a Richard. MOSELEY. The employer brand: bringing the best of brand management to people at work. 2nd ed., rev. and updated. Hoboken, NJ: Wiley, 2005. ISBN 0470012730.
3. BROOKS, Ian. Organisational Behaviour: Individuals, Groups And Organisation. 3rd ed. London: Financial Times Management, 2006. ISBN 9780273701842.
4. KOTLER, Philip. a Kevin Lane KELLER. A framework for marketing management. Sixth edition. Essex: Pearson Education Limited 2016. ISBN 0133871312.
5. MOSLEY, Richard. Employer brand management: practical lessons from the world's leading employers. ISBN 9781118898529.