Diplomová práce se zabývá problematikou kvality poskytovaných služeb v hotelu Horal. Cílem práce je důkladně analyzovat a následně zhodnotit úroveň stávajících služeb. V teoretické části práce je apelováno na správné vymezení všech stěžejních pojmů, jako cestovní ruch, marketing cestovního ruchu, hotelnictví, hotelové služby a analytické metody, jež jsou použité v práci. Praktická část se zaměřuje na charakteristiku hotelu Horal včetně jeho služeb, analýzu obsazenosti a analýzu konkurence. Pomocí sestaveného dotazníku je zjištěna míra spokojenosti hostů se stávajícími službami. Závěry této části jsou shrnuty v rámci SWOT analýzy. Na základě praktické části je vytvořena projektová část, která se věnuje konkrétnímu projektovému řešení.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with a topic of quality of services provided by the hotel Horal. The aim of my work is to carry out a detailed analysis and evaluate the level of current services. The theoretical part of the thesis determines the fundamental keywords and terms such as tourism, tourism marketing, service, hotel industry, hotel services and analytic methods that are used in the thesis. The practical part focuses on the characteristic of hotel Horal including its services, analysis of occupancy and analysis of competition. Using a questionnaire is determined by the extent of customer satisfaction with the current services. The conclusions of this part are summarized in SWOT analysis. Based on the practical part the project part is created. It is dedicated to a specific project solution.
tourism, service, hotel industry, quality, tourism marketing, marketing of services, hotel
Rozsah průvodní práce
136 s. (232 355 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá problematikou kvality poskytovaných služeb v hotelu Horal. Cílem práce je důkladně analyzovat a následně zhodnotit úroveň stávajících služeb. V teoretické části práce je apelováno na správné vymezení všech stěžejních pojmů, jako cestovní ruch, marketing cestovního ruchu, hotelnictví, hotelové služby a analytické metody, jež jsou použité v práci. Praktická část se zaměřuje na charakteristiku hotelu Horal včetně jeho služeb, analýzu obsazenosti a analýzu konkurence. Pomocí sestaveného dotazníku je zjištěna míra spokojenosti hostů se stávajícími službami. Závěry této části jsou shrnuty v rámci SWOT analýzy. Na základě praktické části je vytvořena projektová část, která se věnuje konkrétnímu projektovému řešení.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with a topic of quality of services provided by the hotel Horal. The aim of my work is to carry out a detailed analysis and evaluate the level of current services. The theoretical part of the thesis determines the fundamental keywords and terms such as tourism, tourism marketing, service, hotel industry, hotel services and analytic methods that are used in the thesis. The practical part focuses on the characteristic of hotel Horal including its services, analysis of occupancy and analysis of competition. Using a questionnaire is determined by the extent of customer satisfaction with the current services. The conclusions of this part are summarized in SWOT analysis. Based on the practical part the project part is created. It is dedicated to a specific project solution.
tourism, service, hotel industry, quality, tourism marketing, marketing of services, hotel
Zásady pro vypracování
1. Na základě dostupné literatury zpracujte rešerši k zadanému tématu.
2. Představte a analyzujte současný stav hotelu Horal.
3. Proveďte sekundární analýzu v rámci konkurenčního prostředí.
4. Na základě primárního marketingového výzkumu analyzujte současnou situaci hotelu a nabízené služby.
5. Závěry dílčích analýz sestavte do SWOT analýzy.
6. Na základě předchozích analýz vypracujte projekt a zhodnoťte jeho přínosy.
Zásady pro vypracování
1. Na základě dostupné literatury zpracujte rešerši k zadanému tématu.
2. Představte a analyzujte současný stav hotelu Horal.
3. Proveďte sekundární analýzu v rámci konkurenčního prostředí.
4. Na základě primárního marketingového výzkumu analyzujte současnou situaci hotelu a nabízené služby.
5. Závěry dílčích analýz sestavte do SWOT analýzy.
6. Na základě předchozích analýz vypracujte projekt a zhodnoťte jeho přínosy.
Seznam doporučené literatury
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011, 304 s. Expert. ISBN 978-80-247-3527-6.
SMITH, Melanie a László PUCZKÓ. Health, tourism and hospitality: spas, wellness and medical travel. 2nd ed. London: Routledge, 2014, xxxiii, 508 s. ISBN 978-0-415-63865-4.
BERÁNEK, Jaromír. Moderní řízení hotelového provozu. 5., zcela přeprac. vyd. Praha: MAG Consulting, 2013, 335 s. ISBN 978-80-86724-45-4.
GOELDNER, Charles R. a J. R. Brent RITCHIE. Cestovní ruch: principy, příklady, trendy. Brno: BizBooks, 2014, xviii, 545 s. ISBN 978-80-265-0298-2.
Seznam doporučené literatury
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011, 304 s. Expert. ISBN 978-80-247-3527-6.
SMITH, Melanie a László PUCZKÓ. Health, tourism and hospitality: spas, wellness and medical travel. 2nd ed. London: Routledge, 2014, xxxiii, 508 s. ISBN 978-0-415-63865-4.
BERÁNEK, Jaromír. Moderní řízení hotelového provozu. 5., zcela přeprac. vyd. Praha: MAG Consulting, 2013, 335 s. ISBN 978-80-86724-45-4.
GOELDNER, Charles R. a J. R. Brent RITCHIE. Cestovní ruch: principy, příklady, trendy. Brno: BizBooks, 2014, xviii, 545 s. ISBN 978-80-265-0298-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent - dr. Soukalová):
1. Podle vývoje grafu č. 2 uvádíte, že obsazenost nepodléhá sezónnosti. Vysvětlete a zdůvodněte vaše tvrzení.
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. Formulujte stručně závěry analýzy konkurence, které byly využity v projektové části. Výsledky prezentujte formou konkurenční mapy/mapy tržního bojiště.
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3. Stručně a jasně formulujte východiska pro projektovou část týkající cílové skupiny seniorů.
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.