Diplomová práce se zabývá marketingovým a komunikačním plánem k zavedení svatební agentury na trh. Marketingový plán bude vytvořen na základě analýz trhu (doplněným i o primární šetření) a ukázky komunikačního mixu, kterého svatební agentura využívá. Sou-částí plánu bude i představení SWOT analýzy a i analýzy konkurence na trhu na základě Porterovy anaýzy.
Teoretická část diplomové práce se věnuje tématu marketingu služeb, představe-ní marketingového mixu, jeho formy a důležitosti zapojení databázového marketingu k jejich efektivnímu využívání.
V analytické části práce je provedena analýza využívaných nástrojů marketingového mi-xu služeb a SWOT analýza trhu. Jejich vyhodnocení probíhá na základě dotazníkového šetření. Na základě výstupů z analýz a jejich zhodnocení je v projektové části práce navr-žena celková strategie komunikace a plán komunikačních aktivit k zajištění efektivní komunikace se zákazníkem a konkurence schopnosti.
Anotace v angličtině
The thesis deals with marketing and communication plan for the introduction of a wed-ding agency market. The marketing plan will be created on the basis of market analyzes (also supplemented primary survey) and examples of the communication mix, which uses a wedding agency. Sou-part plan will show SWOT analysis, even the analysis of compe-tition in the market based on Porter analysis
The theoretical part focuses on the topic of marketing services, an idea-the marketing mix, its forms and importance of the involvement of database marketing to their effective use.
The analytical part is an analysis used by the marketing mix of services and SWOT ana-lysis of the market. Their evaluation is based on a questionnaire Nurse-it. Based on the outcomes of their analysis and evaluation of the project is in part designed overall communication strategy and plan of communication activities to ensure effective communication with customers and competitiveness.
Service , wedding agency , bridal salon , marketing , service marketing , strategic marke-ting , marketing mix , communication mix , communication services , micro , macro , BCG matrix , Porter's analysis , PESTLE analysis, SWOT analysis , qualitative research , quantitative research .
Rozsah průvodní práce
149 s. (136 648 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá marketingovým a komunikačním plánem k zavedení svatební agentury na trh. Marketingový plán bude vytvořen na základě analýz trhu (doplněným i o primární šetření) a ukázky komunikačního mixu, kterého svatební agentura využívá. Sou-částí plánu bude i představení SWOT analýzy a i analýzy konkurence na trhu na základě Porterovy anaýzy.
Teoretická část diplomové práce se věnuje tématu marketingu služeb, představe-ní marketingového mixu, jeho formy a důležitosti zapojení databázového marketingu k jejich efektivnímu využívání.
V analytické části práce je provedena analýza využívaných nástrojů marketingového mi-xu služeb a SWOT analýza trhu. Jejich vyhodnocení probíhá na základě dotazníkového šetření. Na základě výstupů z analýz a jejich zhodnocení je v projektové části práce navr-žena celková strategie komunikace a plán komunikačních aktivit k zajištění efektivní komunikace se zákazníkem a konkurence schopnosti.
Anotace v angličtině
The thesis deals with marketing and communication plan for the introduction of a wed-ding agency market. The marketing plan will be created on the basis of market analyzes (also supplemented primary survey) and examples of the communication mix, which uses a wedding agency. Sou-part plan will show SWOT analysis, even the analysis of compe-tition in the market based on Porter analysis
The theoretical part focuses on the topic of marketing services, an idea-the marketing mix, its forms and importance of the involvement of database marketing to their effective use.
The analytical part is an analysis used by the marketing mix of services and SWOT ana-lysis of the market. Their evaluation is based on a questionnaire Nurse-it. Based on the outcomes of their analysis and evaluation of the project is in part designed overall communication strategy and plan of communication activities to ensure effective communication with customers and competitiveness.
Service , wedding agency , bridal salon , marketing , service marketing , strategic marke-ting , marketing mix , communication mix , communication services , micro , macro , BCG matrix , Porter's analysis , PESTLE analysis, SWOT analysis , qualitative research , quantitative research .
Zásady pro vypracování
1. V teoretické rovině definujte postupy nutné k plánování a realizaci marketingové strategie firmy při vstupu na trh, zohledněte specifika internetového prostředí trhu, marketingu a marketingových komunikací malého podniku služeb.
2. Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky práce.
3. Charakterizujte vznikající svatební agenturu, definujte její cíl podnikání, cílové skupiny a současné tržní postavení.
4. Na základě sekundární Porterovy konkurenční analýzy a primárního šetření analyzujte cílovou skupinu a portfolio nabízených služeb a podklady pro nastavení marketingových aktivit. Výsledky sestavte do SWOT analýzy.
5. Na základě zjištěných informací navrhněte marketingovou (komunikační) strategii pro nově vznikající svatební agenturu a komunikační plán na zvolené období.
6. Vyhodnoťte možnosti a limity realizace projektu.
Zásady pro vypracování
1. V teoretické rovině definujte postupy nutné k plánování a realizaci marketingové strategie firmy při vstupu na trh, zohledněte specifika internetového prostředí trhu, marketingu a marketingových komunikací malého podniku služeb.
2. Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky práce.
3. Charakterizujte vznikající svatební agenturu, definujte její cíl podnikání, cílové skupiny a současné tržní postavení.
4. Na základě sekundární Porterovy konkurenční analýzy a primárního šetření analyzujte cílovou skupinu a portfolio nabízených služeb a podklady pro nastavení marketingových aktivit. Výsledky sestavte do SWOT analýzy.
5. Na základě zjištěných informací navrhněte marketingovou (komunikační) strategii pro nově vznikající svatební agenturu a komunikační plán na zvolené období.
6. Vyhodnoťte možnosti a limity realizace projektu.
Seznam doporučené literatury
KOLEKTIV AUTORŮ, Online marketing současné trendy očima předních expertů. Brno: Computer Press 2014. Počet stran 212. ISBN 978-80-2514155-7
KOZEL, Roman., Moderní marketingový výzkum. 1. Vydání. Praha: Grada Publishing, 2005. Počet stran 277. ISBN 80-247-0966-X
PŘIKRYLOVÁ, J., JAHODOVÁ, H., Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2010. Počet stran. 320. ISBN 978-80-247-3622-8
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb efektivně a moderně, 2. aktualiz. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s.2014. Počet stran 272., ISBN 978-80-247-5037-8
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing obchodní firmy. Praha: Grada Publishing. 2008. Počet stran 232. ISBN 978-80-247-2049-4
Seznam doporučené literatury
KOLEKTIV AUTORŮ, Online marketing současné trendy očima předních expertů. Brno: Computer Press 2014. Počet stran 212. ISBN 978-80-2514155-7
KOZEL, Roman., Moderní marketingový výzkum. 1. Vydání. Praha: Grada Publishing, 2005. Počet stran 277. ISBN 80-247-0966-X
PŘIKRYLOVÁ, J., JAHODOVÁ, H., Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2010. Počet stran. 320. ISBN 978-80-247-3622-8
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb efektivně a moderně, 2. aktualiz. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s.2014. Počet stran 272., ISBN 978-80-247-5037-8
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing obchodní firmy. Praha: Grada Publishing. 2008. Počet stran 232. ISBN 978-80-247-2049-4
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
Vedoucí práce dr. Martina Juříková ve svém posudku položila tuto otázku:
1. Vymezte hlavní konkurenty vaší agentury. Opravdu vaši "škálu služeb nenabízí žádná jiná svatební agentura na Pražském poli", jak uvádíte na s. 63? V čem konkrétně tkví konkurenční výhoda než ve "vysoké kvalitě služeb".
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent - doc. Weberová):
1. Zdôvodnite výber výskumných metód. Aké sú ich výhody a limity vo Vami realizovanom výskume?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. Ako ste vo svojom dotazníkovom prieskume využili socio-demografické údaje, ktoré sa týkajú veku a bydliska respondentov?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3. Charakterizujte účastníčky rozhovorov a zdôvodnite ich výber.
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
4. Aké sú riziká Vami navrhovanej marketingovej komunikačnej kampane?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.