Diplomová práce zpracovává projekt na zvýšení návštěvnosti termálních bazénů Wellness Horal ve Velkých Karlovicích.
Teoretická část práce definuje cestovní ruch a objasňuje služby typu wellness. Dále se zabývá obecným objasněním marketingu se zaměřením na marketing služeb. Popisuje marketingový a komunikační mix služeb s orientací na cestovní ruch. V této části je také obsažen teoretický popis marketingového výzkumu a ekonomických analýz.
Praktická část obsahuje charakteristiku resortu Valachy. Další část se věnuje analýze marketingového a komunikačního mixu Wellness Horal. Dále je v této části kladen důraz na provedení situačních analýz. Na závěr je zpracováno a vyhodnoceno dotazníkové šetření.
Projektová část obsahuje návrh komunikačního plánu s ohledem na stávající komunikační aktivity.
Anotace v angličtině
This thesis processes project of attendance increase of thermal pools Wellness Horal in Velke Karlovice.
The theoretical part defines and clarifies tourism services such as wellness. It also deals with a general explanation of marketing with a focus on marketing services. It describes the marketing and communication mix of services with a focus on tourism. In this section is also included theoretical description of market research and economic analysis.
The practical part contains the characteristics of the resort Valachy. Another section is devoted to the analysis of marketing and communication mix of Wellness Horal. Great emphasis is placed on the situation analysis. Finally, it is processed and evaluated questionnaire.
The project part contains a draft communication plan with regard to existing communication activities.
Diplomová práce zpracovává projekt na zvýšení návštěvnosti termálních bazénů Wellness Horal ve Velkých Karlovicích.
Teoretická část práce definuje cestovní ruch a objasňuje služby typu wellness. Dále se zabývá obecným objasněním marketingu se zaměřením na marketing služeb. Popisuje marketingový a komunikační mix služeb s orientací na cestovní ruch. V této části je také obsažen teoretický popis marketingového výzkumu a ekonomických analýz.
Praktická část obsahuje charakteristiku resortu Valachy. Další část se věnuje analýze marketingového a komunikačního mixu Wellness Horal. Dále je v této části kladen důraz na provedení situačních analýz. Na závěr je zpracováno a vyhodnoceno dotazníkové šetření.
Projektová část obsahuje návrh komunikačního plánu s ohledem na stávající komunikační aktivity.
Anotace v angličtině
This thesis processes project of attendance increase of thermal pools Wellness Horal in Velke Karlovice.
The theoretical part defines and clarifies tourism services such as wellness. It also deals with a general explanation of marketing with a focus on marketing services. It describes the marketing and communication mix of services with a focus on tourism. In this section is also included theoretical description of market research and economic analysis.
The practical part contains the characteristics of the resort Valachy. Another section is devoted to the analysis of marketing and communication mix of Wellness Horal. Great emphasis is placed on the situation analysis. Finally, it is processed and evaluated questionnaire.
The project part contains a draft communication plan with regard to existing communication activities.
1. Zpracujete literární rešerši a teoretická východiska práce se zaměřením na marketingovou komunikaci v oblasti cestovního ruchu se zaměřením na wellness služby v České republice.
2. Stanovte cíl, výzkumné otázky a metodiku práce.
3. Z dostupných sekundárních zdrojů charakterizujte společnost Wellness Horal.
4. Na základě výsledků analýz získaných z primárního výzkumu zpracujte komplexní projekt komunikační kampaně zaměřenou na termální bazény Wellness Horal.
5. Formulujte závěry a doporučení, možnosti a limity realizace projektu. Navrhněte způsoby měřitelnosti.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujete literární rešerši a teoretická východiska práce se zaměřením na marketingovou komunikaci v oblasti cestovního ruchu se zaměřením na wellness služby v České republice.
2. Stanovte cíl, výzkumné otázky a metodiku práce.
3. Z dostupných sekundárních zdrojů charakterizujte společnost Wellness Horal.
4. Na základě výsledků analýz získaných z primárního výzkumu zpracujte komplexní projekt komunikační kampaně zaměřenou na termální bazény Wellness Horal.
5. Formulujte závěry a doporučení, možnosti a limity realizace projektu. Navrhněte způsoby měřitelnosti.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav, 2011. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: ComputerPress, 488 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL, 2011. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOTLER, Philip, 2013. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 816 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Aleš Čeněk, 340 s. ISBN 80-868-9848-2.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava, 2014. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 232 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
ZELENKA, Josef, 2010. Marketing cestovního ruchu. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 240 s. ISBN 978-80-86723-95-2.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav, 2011. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: ComputerPress, 488 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL, 2011. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOTLER, Philip, 2013. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 816 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Aleš Čeněk, 340 s. ISBN 80-868-9848-2.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava, 2014. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 232 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
ZELENKA, Josef, 2010. Marketing cestovního ruchu. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 240 s. ISBN 978-80-86723-95-2.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět níže položené otázky.
V posudku vedoucího byly položeny tyto otázky:
1. Na str. 87 konštatujete, že jedným zo spôsobov merania efektivity komunikačnej kampane je porovnávanie tržieb v sledovanom období. Zároveň dodávate, že tento spôsob má svoje limity. Aké? Vysvetlite. Student téměř plně odpověděl na položenou otázku.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky:
1. Akým spôsobom, resp. na základe akých kritérií by ste nastavili jednotlivé hodnotiace kritériá konkurencie, aby ju bolo možné dostatočne objektívne porovnať (pozn. okrem vzdialenosti, ceny a poskytovaných služieb, ktoré sú v práci uvedené)? Student téměř plně odpověděl na položenou otázku.
2. Z akých údajov ste vychádzali pri stanovení rozpočtu (podkapitola 11.6 Rozpočet)? Student téměř plně odpověděl na položenou otázku.
3. Akým spôsobom by ste merali efektivitu Vami navrhovaných komunikačných aktivít po ich uvedení do praxe (kapitola 11. Komunikační plán)? Student téměř plně odpověděl na položenou otázku.