Diplomové práce si klade za cíl návrh zlepšení strategie e-mail marketingu společnosti SAZKA tak, aby společnost mohla lépe identifikovat své zákazníky a jejich potřeby. V teoretické části práce jsou popsána východiska z oblasti e-mail marketingu, která popisují základní metriky a představují možnosti a způsoby, jak přistupovat k nastavení e-mail marketingové komunikace. Praktická část analyzuje aktuální nastavení přístupu ke kontaktům, práce s daty a stávající nastavení e-mailingové komunikace společnosti SAZKA. Na základě teoretické části a provedených analýz jsou v projektové části navrženy postupy z hlediska přístupu k návrhu databáze, zpracování kontaktů a výchozí nastavení komunikace.
Anotace v angličtině
The diploma thesis aims to deliver an improvement proposal of SAZKA's e-mail marketing strategies in such a manner that helps the company be able to better identify their customers along with their needs. The theoretical part explores solutions in terms of e-mail marketing, describing the basic metrics, the present feasible solutions and ways of handling the e-mail marketing adjustment. The practical part provides analysis of the current access to contacts, work with data and SAZKA's present e-mailing communication setup. Based on the theoretical part and the analyses made, the project part then develops new ways of dealing with access to database, processing the contact lists and the communication setup.
Diplomové práce si klade za cíl návrh zlepšení strategie e-mail marketingu společnosti SAZKA tak, aby společnost mohla lépe identifikovat své zákazníky a jejich potřeby. V teoretické části práce jsou popsána východiska z oblasti e-mail marketingu, která popisují základní metriky a představují možnosti a způsoby, jak přistupovat k nastavení e-mail marketingové komunikace. Praktická část analyzuje aktuální nastavení přístupu ke kontaktům, práce s daty a stávající nastavení e-mailingové komunikace společnosti SAZKA. Na základě teoretické části a provedených analýz jsou v projektové části navrženy postupy z hlediska přístupu k návrhu databáze, zpracování kontaktů a výchozí nastavení komunikace.
Anotace v angličtině
The diploma thesis aims to deliver an improvement proposal of SAZKA's e-mail marketing strategies in such a manner that helps the company be able to better identify their customers along with their needs. The theoretical part explores solutions in terms of e-mail marketing, describing the basic metrics, the present feasible solutions and ways of handling the e-mail marketing adjustment. The practical part provides analysis of the current access to contacts, work with data and SAZKA's present e-mailing communication setup. Based on the theoretical part and the analyses made, the project part then develops new ways of dealing with access to database, processing the contact lists and the communication setup.
1. Stanovte cíle a výzkumné otázky práce
2. Prostudujte dostupnou literaturu a vypracujte rešerši literatury
3. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce reflektující nastavené cíle a výzkumné otázky práce
4. Analyzujte aktuální stav databáze
5. Analyzujte stávající nastavení komunikace
6. Z provedených analýz vyvoďte závěry a navrhněte řešení
Zásady pro vypracování
1. Stanovte cíle a výzkumné otázky práce
2. Prostudujte dostupnou literaturu a vypracujte rešerši literatury
3. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce reflektující nastavené cíle a výzkumné otázky práce
4. Analyzujte aktuální stav databáze
5. Analyzujte stávající nastavení komunikace
6. Z provedených analýz vyvoďte závěry a navrhněte řešení
Seznam doporučené literatury
ARNOLD, A a M HOFRICHTER. E-mail marketing for dummies. 2nd ed. Hoboken, NJ: John Wiley, 2011, xvi, 364 p. --For dummies. ISBN 04-702-8841-8.
BAGGOTT, Chris. Email marketing by the numbers: how to use the world's greatest marketing tool to take any organization to the next level. Hoboken, N.J.: John Wiley, 2007, ix, 294 p. ISBN 04-701-2245-5.
HUGHES, Arthur Middleton a Arthur SWEETSER. Successful e-mail marketing strategies: from hunting to farming. Chicago, IL: Racom Communications, 2009, iii, 395 p. ISBN 19-331-9916-4.
JENKINS, Simms. The truth about email marketing. Upper Saddle River, N.J.: FT Press, 2009, xiv, 206 p. ISBN 07-897-3794-9.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada, 2004, 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
LEWIS, Herschell Gordon. Effective e-mail marketing: the complete guide to creating successful campaigns. New York: AMACOM, 2002, xii, 288 p. ISBN 08-144-7147-1.
MARY R. BUTLER. Email marketing: a guide to the internet's most effective marketing tool. Charleston, SC: Butler Pub. Group, 2010. ISBN 978-144-2164-543.
PAULSON, Matthew. Email Marketing Demystified: Build a Massive Mailing List, Write Copy that Converts and Generate More Sales. 1. American Consumer News, LLC, 2015. ISBN 978-0990530015.
STERNE, Jim a Anthony PRIORE. Email marketing: using email to reach your tarket audience and build customer relationships. New York: John Wiley, 2000, xiii, 303 p. ISBN 04-713-8309-0.
WHITE, Chad. Email Marketing Rules: A Step-by-Step Guide to the Best Practices that Power Email Marketing Success. 2. CreateSpace Independent Publishing Platform, 2014. ISBN 978-1500981976.
Seznam doporučené literatury
ARNOLD, A a M HOFRICHTER. E-mail marketing for dummies. 2nd ed. Hoboken, NJ: John Wiley, 2011, xvi, 364 p. --For dummies. ISBN 04-702-8841-8.
BAGGOTT, Chris. Email marketing by the numbers: how to use the world's greatest marketing tool to take any organization to the next level. Hoboken, N.J.: John Wiley, 2007, ix, 294 p. ISBN 04-701-2245-5.
HUGHES, Arthur Middleton a Arthur SWEETSER. Successful e-mail marketing strategies: from hunting to farming. Chicago, IL: Racom Communications, 2009, iii, 395 p. ISBN 19-331-9916-4.
JENKINS, Simms. The truth about email marketing. Upper Saddle River, N.J.: FT Press, 2009, xiv, 206 p. ISBN 07-897-3794-9.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada, 2004, 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
LEWIS, Herschell Gordon. Effective e-mail marketing: the complete guide to creating successful campaigns. New York: AMACOM, 2002, xii, 288 p. ISBN 08-144-7147-1.
MARY R. BUTLER. Email marketing: a guide to the internet's most effective marketing tool. Charleston, SC: Butler Pub. Group, 2010. ISBN 978-144-2164-543.
PAULSON, Matthew. Email Marketing Demystified: Build a Massive Mailing List, Write Copy that Converts and Generate More Sales. 1. American Consumer News, LLC, 2015. ISBN 978-0990530015.
STERNE, Jim a Anthony PRIORE. Email marketing: using email to reach your tarket audience and build customer relationships. New York: John Wiley, 2000, xiii, 303 p. ISBN 04-713-8309-0.
WHITE, Chad. Email Marketing Rules: A Step-by-Step Guide to the Best Practices that Power Email Marketing Success. 2. CreateSpace Independent Publishing Platform, 2014. ISBN 978-1500981976.
Přílohy volně vložené
1x Flash disk
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky:
1. Existuje důvod, proč je projektová část představena spíše nekonkrétně, společnosti je spíš doporučováno, jaké kroky by mohla zvážit? Student plně odpověděl na položenou otázku.
2. Je možno představit časový a finanční plán projektu, případně konkretizovat alternativní varianty řešení, které se na základě analýzy nabízejí? Student plně odpověděl na položenou otázku.