Práce zkoumá firemní kulturu Skupiny ČEZ. V teoretické části rozebírá základní teoretické vědění o firemní kultuře, zkoumá různá pojetí a přístupy. Praktická část se konkrétně za-měřuje na aplikace poznatků z teorie ve Skupině ČEZ a zkoumá její hlavní nedostatky. Projektová část navrhuje řešení jednoho z důležitých prvků, čímž jsou Zákaznická centra Skupiny ČEZ, a představuje kroky nutné k jejich zlepšení.
Cílem práce je analýza stavu firemní kultury ČEZ a následný návrh zlepšení jedné její části.
Anotace v angličtině
The main goal of this thesis is to focus on the ČEZ Group corporate culture. The corporate culture general knowledge is analyzed in the theoretical part analyzes and various concepts and approaches are studied. The practical part is focused on theory knowledge application in ČEZ Group while the greatest weaknesses are examined. The possible solutions for one of the crucial point (ČEZ Group customer service centers to be more specific) are suggested in the project part that presents improvement actions as well.
The aim of the theses is analysis of the ČEZ Group corporate culture situation and conse-quent improvement proposal of one of its parts.
Klíčová slova
Firemní kultura, Komunikace, Skupina ČEZ, Zákaznická zkušenost, Zákaznická centra, Redesign
Klíčová slova v angličtině
Corporate culture, Communication, ČEZ Group, Customer Experience, Customer Service Center, Redesign
Rozsah průvodní práce
96 s. (124 518 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Práce zkoumá firemní kulturu Skupiny ČEZ. V teoretické části rozebírá základní teoretické vědění o firemní kultuře, zkoumá různá pojetí a přístupy. Praktická část se konkrétně za-měřuje na aplikace poznatků z teorie ve Skupině ČEZ a zkoumá její hlavní nedostatky. Projektová část navrhuje řešení jednoho z důležitých prvků, čímž jsou Zákaznická centra Skupiny ČEZ, a představuje kroky nutné k jejich zlepšení.
Cílem práce je analýza stavu firemní kultury ČEZ a následný návrh zlepšení jedné její části.
Anotace v angličtině
The main goal of this thesis is to focus on the ČEZ Group corporate culture. The corporate culture general knowledge is analyzed in the theoretical part analyzes and various concepts and approaches are studied. The practical part is focused on theory knowledge application in ČEZ Group while the greatest weaknesses are examined. The possible solutions for one of the crucial point (ČEZ Group customer service centers to be more specific) are suggested in the project part that presents improvement actions as well.
The aim of the theses is analysis of the ČEZ Group corporate culture situation and conse-quent improvement proposal of one of its parts.
Klíčová slova
Firemní kultura, Komunikace, Skupina ČEZ, Zákaznická zkušenost, Zákaznická centra, Redesign
Klíčová slova v angličtině
Corporate culture, Communication, ČEZ Group, Customer Experience, Customer Service Center, Redesign
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické poznatky týkající se firemní kultury a jejího členění.
2. Formulujte výzkumné otázky spolu s popisem metodiky.
3. Charakterizujte Skupinu ČEZ a její firemní kulturu.
4. Proveďte výzkum formou dotazníkového šetření u návštěvníků Zákaznických center Skupiny ČEZ a formou hloubkových rozhovorů u vedoucích Zákaznických center. Cílem výzkumu je vnímání firemní kultury Skupiny ČEZ.
5. V projektové části navrhněte zlepšení firemní kultury na Zákaznických centrech Skupiny ČEZ.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické poznatky týkající se firemní kultury a jejího členění.
2. Formulujte výzkumné otázky spolu s popisem metodiky.
3. Charakterizujte Skupinu ČEZ a její firemní kulturu.
4. Proveďte výzkum formou dotazníkového šetření u návštěvníků Zákaznických center Skupiny ČEZ a formou hloubkových rozhovorů u vedoucích Zákaznických center. Cílem výzkumu je vnímání firemní kultury Skupiny ČEZ.
5. V projektové části navrhněte zlepšení firemní kultury na Zákaznických centrech Skupiny ČEZ.
Seznam doporučené literatury
SVOBODA, Václav. Corporate Identity. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003. 67 s. ISBN 80-7318-106-1.
KOHOUT, Jaroslav. Veřejné mínění, image a metody public relations. Praha : Management Press, Ringier ČR, a. s., 1999. 122 s. ISBN 80-7261-006-6.
VYSEKALOVÁ J., MIKEŠ J.. Image a firemní identita. Praha : Grada Publishing, a. s.,, 2009. 192 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
VYMĚTAL, Jan. Průvodce úspěšnou komunikací: efektivní komunikace v praxi. Praha: Grada, 2008. Manažer. ISBN 978-80-247-2614-4.,
Seznam doporučené literatury
SVOBODA, Václav. Corporate Identity. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003. 67 s. ISBN 80-7318-106-1.
KOHOUT, Jaroslav. Veřejné mínění, image a metody public relations. Praha : Management Press, Ringier ČR, a. s., 1999. 122 s. ISBN 80-7261-006-6.
VYSEKALOVÁ J., MIKEŠ J.. Image a firemní identita. Praha : Grada Publishing, a. s.,, 2009. 192 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
VYMĚTAL, Jan. Průvodce úspěšnou komunikací: efektivní komunikace v praxi. Praha: Grada, 2008. Manažer. ISBN 978-80-247-2614-4.,
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět níže položené otázky.
V posudku vedoucího byly položeny tyto otázky:
1. Vysvětlete obr. 1 Schéma CI na s. 15. Porovnejte s klasickým pojetím podle Svobody nebo Vysekalové. Upřesněte jednotlivé jevy, které mají vliv na utváření firemní kultury. Student plně odpověděl na položenou otázku.
2. O jaká fakta a zdroje se opíráte při tvorbě SWOT analýzy? Jaká je síla jednotlivých faktorů? Student plně odpověděl na položenou otázku.
3. Na základě kterých závěrů jste dospěl k potřebě řešit v projektové části Zákaznická centra, konkrétně Děčín? Uveďte náležitosti projektu: cíl, účel, CS, hlavní sdělení, rozpočet, harmonogram a další. Student plně odpověděl na položenou otázku.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky:
1. Jaký je vztah corporate identity a image? Student plně odpověděl na položenou otázku.
2. Co je podstatné pro interní komunikaci a kde vidíte problémy v této oblasti v rámci ČEZ? Student plně odpověděl na položenou otázku.
3. Jaké jsou hranice přímého dotazu? Kde nelze přímý dotaz využít? Student plně odpověděl na položenou otázku.