Bakalářská práce se zabývá strategií zavedení nové módní značky příručních zavazadel na trh. Jak by měla být nastavena marketingová komunikace značky, aby byla úspěšně přijata cílovou skupinou zákazníků. Práce je rozdělena do dvou částí a to do teoretické a prak-tické. V teoretické části je popsána móda, její specifika a členění. Dále se práce zaměřuje na marketing a definici pojmů marketingové komunikace módní značky. Samostatná kapi-tola je také věnována brandbuildingu. Následující metodologická část práce je věnována postupům, cílům, stanovení výzkumných otázek teoretickému vymezení pojmů marketin-gového výzkumu, který je náplní praktické části. Skládá se z realizace kvalitativního vý-zkumu formou polostrukturovaných rozhovorů, které mají za úkol zkoumat postoje, prefe-rence a nákupní chování cílové skupiny. Kvalitativní výzkum je zároveň podkladem pro sestavení a realizaci kvantitativního výzkumu, který má obdobné zadání s využitím širší skupiny respondentů. Výsledkem práce by mělo být zodpovězení výzkumných otázek a zhodnocení dat, které přinesl marketingový výzkum. Interpretace těchto dat slouží k sesta-vení návrhu vhodné strategie při uvádění módní značky na trh.
Anotace v angličtině
The Aim of this bachelor work was to introduce a new fashion brand of the hand luggage on the market and how should be set up the marketing communication to be succesfully ac-cepted by costumers. The work consists of two parts, the theoretical and the practical one. The theoretical part deals with the fashion, its division and specific characteristics. The work focuses, among others, on the marketing and definition of the concept of the marketing communication of the fashion brand. One individual chapter focuses on Brandbuilding. The following methodological work is given to the proces, the objective, to determining of the research questions to specify the concept of the marketing communication, which is the core aim of the practical part. The methodological work consists of the realisation of the qualita-tive research and uses the halfstructured interviews, which aim is to analyze the attitudes, preferences and shopping behaviour of the customers. The qualitative research i salso the base for drawing up and realisation of the quantitative research, which has the simmilar task with the use of the wider group of respondents. The Aim of the work should be answering,
the research questions and revision of the dates, which brought the marketing research. The interpretation od these dates serves to drawing up the proposal of the good strategy on the introduction the new fashion brand on the market.
Bakalářská práce se zabývá strategií zavedení nové módní značky příručních zavazadel na trh. Jak by měla být nastavena marketingová komunikace značky, aby byla úspěšně přijata cílovou skupinou zákazníků. Práce je rozdělena do dvou částí a to do teoretické a prak-tické. V teoretické části je popsána móda, její specifika a členění. Dále se práce zaměřuje na marketing a definici pojmů marketingové komunikace módní značky. Samostatná kapi-tola je také věnována brandbuildingu. Následující metodologická část práce je věnována postupům, cílům, stanovení výzkumných otázek teoretickému vymezení pojmů marketin-gového výzkumu, který je náplní praktické části. Skládá se z realizace kvalitativního vý-zkumu formou polostrukturovaných rozhovorů, které mají za úkol zkoumat postoje, prefe-rence a nákupní chování cílové skupiny. Kvalitativní výzkum je zároveň podkladem pro sestavení a realizaci kvantitativního výzkumu, který má obdobné zadání s využitím širší skupiny respondentů. Výsledkem práce by mělo být zodpovězení výzkumných otázek a zhodnocení dat, které přinesl marketingový výzkum. Interpretace těchto dat slouží k sesta-vení návrhu vhodné strategie při uvádění módní značky na trh.
Anotace v angličtině
The Aim of this bachelor work was to introduce a new fashion brand of the hand luggage on the market and how should be set up the marketing communication to be succesfully ac-cepted by costumers. The work consists of two parts, the theoretical and the practical one. The theoretical part deals with the fashion, its division and specific characteristics. The work focuses, among others, on the marketing and definition of the concept of the marketing communication of the fashion brand. One individual chapter focuses on Brandbuilding. The following methodological work is given to the proces, the objective, to determining of the research questions to specify the concept of the marketing communication, which is the core aim of the practical part. The methodological work consists of the realisation of the qualita-tive research and uses the halfstructured interviews, which aim is to analyze the attitudes, preferences and shopping behaviour of the customers. The qualitative research i salso the base for drawing up and realisation of the quantitative research, which has the simmilar task with the use of the wider group of respondents. The Aim of the work should be answering,
the research questions and revision of the dates, which brought the marketing research. The interpretation od these dates serves to drawing up the proposal of the good strategy on the introduction the new fashion brand on the market.
1. Zpracujte rešerši literatury s důrazem na módní průmysl, uvedení značky na trh, marketingovou komunikaci a marketingový výzkum.
2. Stanovte metody, cíle a výzkumné otázky práce.
3. Realizujte marketingový výzkum postojů, preferencí a chování cílové skupiny produktu.
4. Proveďte interpretaci dat z výzkumu a zodpovězte výzkumné otázky.
5. Na základě interpretace dat z výzkumu navrhněte kreativní komunikační strategii nově vznikající módní značky.
6. Zformulujte závěr práce a zhodnoťte dosažení cílů.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury s důrazem na módní průmysl, uvedení značky na trh, marketingovou komunikaci a marketingový výzkum.
2. Stanovte metody, cíle a výzkumné otázky práce.
3. Realizujte marketingový výzkum postojů, preferencí a chování cílové skupiny produktu.
4. Proveďte interpretaci dat z výzkumu a zodpovězte výzkumné otázky.
5. Na základě interpretace dat z výzkumu navrhněte kreativní komunikační strategii nově vznikající módní značky.
6. Zformulujte závěr práce a zhodnoťte dosažení cílů.
Seznam doporučené literatury
POSNER Harriet. Marketing Fashion. 1. vydání. London: Laurence King Pub-lishing Ltd, 2011, 224 s.
ISBN 978-185-6697-231.
KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vydání. Praha: Grada, 2007, 788 s.
ISBN 978-802-4713-595.
FORET, M., STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum. Jak poznávat své zákazníky. 1. vydání. Grada Publishing, 2003. 159 s.
ISBN 80-247-0385-8
LAPŠANSKÁ, Dana. Kapitoly z módného marketingu a stylingu. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2014.
ISBN 978-80-7454-470-5.
PŘIBOVÁ, M. Marketingový výzkum v praxi:Grada publishing 1996, 236 s.
ISBN 80-7169-299-9
Seznam doporučené literatury
POSNER Harriet. Marketing Fashion. 1. vydání. London: Laurence King Pub-lishing Ltd, 2011, 224 s.
ISBN 978-185-6697-231.
KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vydání. Praha: Grada, 2007, 788 s.
ISBN 978-802-4713-595.
FORET, M., STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum. Jak poznávat své zákazníky. 1. vydání. Grada Publishing, 2003. 159 s.
ISBN 80-247-0385-8
LAPŠANSKÁ, Dana. Kapitoly z módného marketingu a stylingu. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2014.
ISBN 978-80-7454-470-5.
PŘIBOVÁ, M. Marketingový výzkum v praxi:Grada publishing 1996, 236 s.
ISBN 80-7169-299-9
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou/diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
"Zákazník zpravidla vítá, když může vyřešit na jednom místě více svých potřeb. Např. u nákupu notebooku platí, že zákazník odchází od prodejce výpočetní techniky i s novou taškou, pokud taková možnost existuje. Myslíte si, že by bylo vhodné v distribuční strategii produktů KAMONI zahrnout např. i prodejce výpočetní techniky? Proč ano/ne? Jaké byste vnímal úskalí?
"Ve výsledcích výzkumu se jasně ukázalo, že módní inspiraci uživatelé internetu hledají především na sociálních sítích. Dokázal byste navrhnout mediální mix pro sociální sítě i s potřebným rozpočtem na kampaň tak, abyste dosáhl vašeho stanového cíle?
"Jakým způsobem byste navrhnul prezentaci produktů KAMONI na veletrhu?
Z jaké populace jste otázky vybíral? - prof. Pavelka upozornil, že je potřebné tuto informaci zařadit.