Tématem této bakalářské práce je "Netradiční využití sociálních sítí v komunikaci společnosti zabývající se rozvojem lidských zdrojů." Teoretická část obsahuje souhrn základních pojmů z oblasti marketingu, služeb, komunikace na sociálních sítích a lidských zdrojů a jejich vzájemného propojení. Praktická část analyzuje komunikaci firem zabývajících se rozvojem lidských zdrojů na sociálních sítích a moderní trendy na těchto sítích. V rámci praktické části byl vytvořen dotazník, analyzující postoje a aktivity cílové skupiny společnosti zabývající se rozvojem lidských zdrojů na sociálních sítích. Z výsledků analýz je následně vytvořen návrh na inovativní a netradiční využití sociálních sítí společností zabývající se rozvojem lidských zdrojů.
Anotace v angličtině
The topic of this thesis is "Untraditional Use of Social Networks for Communications of Human Resources Development Company". The theoretical part consists of a summary of the core terminology from Marketing, Services, Social networks communication and Hu-man relations and connection of these subjects. The practical part analyse social network communication of HR development companies, and modern trends in social networks communication. The practical part includes a questionnaire which analyse attitudes and activities of target group of HR Development Company. Result of those analyses is used for creating a plan for innovative and untraditional use of social networks for communications human resources Development Company.
Klíčová slova
Sociální sítě, Propagace, Marketingové komunikace, Vzdělávání, Lidské zdroje, Rozvoj lidských zdrojů, Facebook, YouTube,
Klíčová slova v angličtině
Social networks, Promotion, Marketing communication, Education, Human Recourses, Human recourses Development, Facebook, YouTube
Rozsah průvodní práce
62 s. (93 337 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem této bakalářské práce je "Netradiční využití sociálních sítí v komunikaci společnosti zabývající se rozvojem lidských zdrojů." Teoretická část obsahuje souhrn základních pojmů z oblasti marketingu, služeb, komunikace na sociálních sítích a lidských zdrojů a jejich vzájemného propojení. Praktická část analyzuje komunikaci firem zabývajících se rozvojem lidských zdrojů na sociálních sítích a moderní trendy na těchto sítích. V rámci praktické části byl vytvořen dotazník, analyzující postoje a aktivity cílové skupiny společnosti zabývající se rozvojem lidských zdrojů na sociálních sítích. Z výsledků analýz je následně vytvořen návrh na inovativní a netradiční využití sociálních sítí společností zabývající se rozvojem lidských zdrojů.
Anotace v angličtině
The topic of this thesis is "Untraditional Use of Social Networks for Communications of Human Resources Development Company". The theoretical part consists of a summary of the core terminology from Marketing, Services, Social networks communication and Hu-man relations and connection of these subjects. The practical part analyse social network communication of HR development companies, and modern trends in social networks communication. The practical part includes a questionnaire which analyse attitudes and activities of target group of HR Development Company. Result of those analyses is used for creating a plan for innovative and untraditional use of social networks for communications human resources Development Company.
Klíčová slova
Sociální sítě, Propagace, Marketingové komunikace, Vzdělávání, Lidské zdroje, Rozvoj lidských zdrojů, Facebook, YouTube,
Klíčová slova v angličtině
Social networks, Promotion, Marketing communication, Education, Human Recourses, Human recourses Development, Facebook, YouTube
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši a teoretická východiska k sociálním sítím a jejich užití jako formu uplatnění prvků marketingově komunikačního mixu.
2. Představte obor rozvoje lidských zdrojů.
3. Stanovte cíl práce, metody a výzkumné otázky práce.
4. Analyzujte komunikaci na sociálních sítích relevantních vzdělávacích firem.
5. Analyzujte relevantní inovativní a netradiční prvky užívané na sociálních sítích vyzdvihované odbornou veřejností.
6. Vytvořte návrh stavu komunikace na sociálních sítích s použitím inovativních prvků.
7. Ověřte úspěšnost návrhu na vzorku potencionálních a současných klientů zvolené společnosti.
8. Na základě výzkumů zodpovězte výzkumné otázky.
9. Navrhněte ideální stav komunikace na sociálních sítích pro danou společnost a formulujte závěry.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši a teoretická východiska k sociálním sítím a jejich užití jako formu uplatnění prvků marketingově komunikačního mixu.
2. Představte obor rozvoje lidských zdrojů.
3. Stanovte cíl práce, metody a výzkumné otázky práce.
4. Analyzujte komunikaci na sociálních sítích relevantních vzdělávacích firem.
5. Analyzujte relevantní inovativní a netradiční prvky užívané na sociálních sítích vyzdvihované odbornou veřejností.
6. Vytvořte návrh stavu komunikace na sociálních sítích s použitím inovativních prvků.
7. Ověřte úspěšnost návrhu na vzorku potencionálních a současných klientů zvolené společnosti.
8. Na základě výzkumů zodpovězte výzkumné otázky.
9. Navrhněte ideální stav komunikace na sociálních sítích pro danou společnost a formulujte závěry.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
DAHL, Stephan. Social media marketing: theories & applications. Los Angeles: Sage, 2015. ISBN 978-1-4462-8073-7.
STUCHLÍK Petr. Marketing na internetu. 1. vydání. Martin Dvořáček. Praha: Grada Publishing, spol. s r.o., 2000. Manažer, publikace č. 1123. ISBN 80-7169-957-8.
FORET, Miroslav. Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky. Brno: Computer Press, 2008. Praxe manažera. ISBN 978-80-251-2183-2.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8
PALÁN, Zdeněk. Lidské zdroje: výkladový slovník : výchova, vzdělávání, péče, řízení. Praha: Academia, 2002. ISBN 8020009507.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
DAHL, Stephan. Social media marketing: theories & applications. Los Angeles: Sage, 2015. ISBN 978-1-4462-8073-7.
STUCHLÍK Petr. Marketing na internetu. 1. vydání. Martin Dvořáček. Praha: Grada Publishing, spol. s r.o., 2000. Manažer, publikace č. 1123. ISBN 80-7169-957-8.
FORET, Miroslav. Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky. Brno: Computer Press, 2008. Praxe manažera. ISBN 978-80-251-2183-2.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8
PALÁN, Zdeněk. Lidské zdroje: výkladový slovník : výchova, vzdělávání, péče, řízení. Praha: Academia, 2002. ISBN 8020009507.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou/diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
1. Jak rozšířit publikum firmy AHRA na sociálních sítích?
2. Jak sociální sítě využít obchodně, tj. prokazatelně jejich přispěním generovat zisk?
3. Popište výhody a nevýhody správy firemního profilu in-house / externí agenturou.
Student zodpověděl položené otázky.
Otázky prof Pavelka: Je v práci část, která popisuje rozvoj lidských zdrojů v ČR? Chybějící část - firmy, se kterými jste spol upracoval. Práce postrádá standardy akademické kvalifikační práce. Na základě čeho jste vytvořil dotazník? Na základě jakých principů?
Student uznal, že v práci chybí výše uvedená kritéria.