Tato bakalářské práce se zabývá hotelovými službami na území města Brna pro vybranou cílovou skupinu. Tou je obchodní klientela, která tvoří nemalé procento hotelových hostů v hotelech. Na tomto základě je postaven výzkum mající za cíl vypozorovat pozadí rozhodování ve firmách ohledně ubytování v hotelech. Na základě zvolených kritérií je analyzováno hotelové prostředí města Brna, na základě něhož jsou vyselektovány nejvhodnější hotely pro tento segment.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis takes a close look at hotel services in the territory of Brno for a selected target group. It is a business clientele that makes up a not inconsiderable percentage of hotel guests for hotel industry. On this basis, research is being carried out to monitor company decision-making on accommodation in hotels. On the basis of the selected criteria, the hotel environment of the city of Brno is analyzed, according to which the most favorable hotels for this segment are selected.
Klíčová slova
cestovní ruch, služby, hotel, marketing, obchodní klientela
Klíčová slova v angličtině
tourism, services, hotel, marketing
Rozsah průvodní práce
54 s. (82374 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářské práce se zabývá hotelovými službami na území města Brna pro vybranou cílovou skupinu. Tou je obchodní klientela, která tvoří nemalé procento hotelových hostů v hotelech. Na tomto základě je postaven výzkum mající za cíl vypozorovat pozadí rozhodování ve firmách ohledně ubytování v hotelech. Na základě zvolených kritérií je analyzováno hotelové prostředí města Brna, na základě něhož jsou vyselektovány nejvhodnější hotely pro tento segment.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis takes a close look at hotel services in the territory of Brno for a selected target group. It is a business clientele that makes up a not inconsiderable percentage of hotel guests for hotel industry. On this basis, research is being carried out to monitor company decision-making on accommodation in hotels. On the basis of the selected criteria, the hotel environment of the city of Brno is analyzed, according to which the most favorable hotels for this segment are selected.
Klíčová slova
cestovní ruch, služby, hotel, marketing, obchodní klientela
Klíčová slova v angličtině
tourism, services, hotel, marketing
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické podklady tématu pomocí rešerše literatury a dalších zdrojů.
2. Definujte cíl práce a stanovte výzkumné otázky.
3. Představte zkoumanou oblast řešení
4. Realizujte kvantitativní výzkum u vybrané cílové skupiny.
5. Na základě kvantitativního výzkumu zpracujte analýzu vybraného segmentu hotelů.
6. Vyvoďte stěžejní závěry ze zjištěných dat
7. Zhodnoťte naplnění cíle práce a odpovězte na výzkumné otázky.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické podklady tématu pomocí rešerše literatury a dalších zdrojů.
2. Definujte cíl práce a stanovte výzkumné otázky.
3. Představte zkoumanou oblast řešení
4. Realizujte kvantitativní výzkum u vybrané cílové skupiny.
5. Na základě kvantitativního výzkumu zpracujte analýzu vybraného segmentu hotelů.
6. Vyvoďte stěžejní závěry ze zjištěných dat
7. Zhodnoťte naplnění cíle práce a odpovězte na výzkumné otázky.
Seznam doporučené literatury
BERÁNEK, Jaromír. Moderní řízení hotelového provozu. 5., zcela přeprac. vyd. Praha: MAG Consulting, 2013, 335 s. ISBN 978-80-86724-45-4.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2012, 313 s. ISBN 978-80-247-4209-0
KOTLER, Philip, John T. BOWEN a James C. MAKENS. Marketing for hospitality and tourism. 6th ed. Harlow: Pearson, c2014, ii, 630 s. ISBN 978-1-292-02003-7.
KOZEL, Roman. Lenka MYNÁŘOVÁ. Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011. ISBN 9788024735276.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
BERÁNEK, Jaromír. Moderní řízení hotelového provozu. 5., zcela přeprac. vyd. Praha: MAG Consulting, 2013, 335 s. ISBN 978-80-86724-45-4.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2012, 313 s. ISBN 978-80-247-4209-0
KOTLER, Philip, John T. BOWEN a James C. MAKENS. Marketing for hospitality and tourism. 6th ed. Harlow: Pearson, c2014, ii, 630 s. ISBN 978-1-292-02003-7.
KOZEL, Roman. Lenka MYNÁŘOVÁ. Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011. ISBN 9788024735276.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent - dr. Svatava Navrátilová):
1. V úvodu práce jste poznamenal, že vás po zkušenosti s pražskými hotely překvapil kvalitativní rozdíl mezi Prahou a Zlínem. Jak hodnotíte ubytovací kapacity Zlína z hlediska sledované skupiny?
Odpověď: Student plně odpověděl na položenou otázku.
2. Reagují podle vašeho názoru investoři dostatečně rychle na velikost rozvojových oblastí Brna a rozšiřování leteckých služeb v Brně?
Odpověď: Student plně odpověděl na položenou otázku.
Komise se po diskuzi shodla, že student i přes menší rozsah práce téma naplnil a ohodnotila práci D - uspokojivě.