Tato bakalářská práce se zabývá analýzou komunikace kosmetické značky Lush. Teoretická část popisuje pojmy, které souvisí s existencí značky- marketingový výzkum a komunikační mix. Protože se značka Lush zabývá ekologií, je třetí kapitola věnována zelenému marketingu.
V praktické části se nachází analýza značky Lush- její historie, logo, poslání, hodnoty, cílová skupina, konkurence a zelený marketing. Další kapitoly se zabývají jejím marketingovým a komunikačním mixem. Následuje výzkum focus group a jeho vyhodnocení.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with analysis of the communication of the cosmetic brand Lush. The theoretical part explains definition of brand- marketing mix and communication mix. Because the brand Lush deals with ecology, the third chapter is about green marketing.
In practical part there is the analysis of the brand Lush- their logo, history, mission, values, target group and competition. The next chapter is a research focus group and its evaluation.
brand, Lush, cosmetic brand, communication, marketing mix, communication mix, green marketing, focus group
Rozsah průvodní práce
80 s. (143 093 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou komunikace kosmetické značky Lush. Teoretická část popisuje pojmy, které souvisí s existencí značky- marketingový výzkum a komunikační mix. Protože se značka Lush zabývá ekologií, je třetí kapitola věnována zelenému marketingu.
V praktické části se nachází analýza značky Lush- její historie, logo, poslání, hodnoty, cílová skupina, konkurence a zelený marketing. Další kapitoly se zabývají jejím marketingovým a komunikačním mixem. Následuje výzkum focus group a jeho vyhodnocení.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with analysis of the communication of the cosmetic brand Lush. The theoretical part explains definition of brand- marketing mix and communication mix. Because the brand Lush deals with ecology, the third chapter is about green marketing.
In practical part there is the analysis of the brand Lush- their logo, history, mission, values, target group and competition. The next chapter is a research focus group and its evaluation.
brand, Lush, cosmetic brand, communication, marketing mix, communication mix, green marketing, focus group
Zásady pro vypracování
1. Na základě literárních pramenů formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
2. Formulujte metody, cíl a výzkumnou otázku práce.
3. Navrhněte a realizujte kvalitativní výzkum. Získejte informace týkající se komunikace značky Lush a využitých nástrojů.
4. Na základě zjištěných dat formulujte závěry a navrhněte doporučení ke zlepšení komunikace.
Zásady pro vypracování
1. Na základě literárních pramenů formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
2. Formulujte metody, cíl a výzkumnou otázku práce.
3. Navrhněte a realizujte kvalitativní výzkum. Získejte informace týkající se komunikace značky Lush a využitých nástrojů.
4. Na základě zjištěných dat formulujte závěry a navrhněte doporučení ke zlepšení komunikace.
Seznam doporučené literatury
BAJČAN, Roman. 2003. Techniky public relations: Aneb jak pracovat s médii. Praha: Management press. ISBN 80-7261-096-1.
FORET, Miroslav. 2011. Marketingová komunikace. 3. vyd. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-3432-0.
FREY, Petr. 2005. Marketingová komunikace: Nové trendy a jejich využití. Praha: Management Press. ISBN 80-7261-129-1.
KALKA, Jochen a Florian ALLGAYER. 2007. Marketing podle cílových skupin. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-1617-3.
KOTLER, P. a K. L. KELLER. 2012. Marketing management. 14. vyd., New Jersey: Prentice Hall. ISBN 978-0-13-210292-6.
Seznam doporučené literatury
BAJČAN, Roman. 2003. Techniky public relations: Aneb jak pracovat s médii. Praha: Management press. ISBN 80-7261-096-1.
FORET, Miroslav. 2011. Marketingová komunikace. 3. vyd. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-3432-0.
FREY, Petr. 2005. Marketingová komunikace: Nové trendy a jejich využití. Praha: Management Press. ISBN 80-7261-129-1.
KALKA, Jochen a Florian ALLGAYER. 2007. Marketing podle cílových skupin. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-1617-3.
KOTLER, P. a K. L. KELLER. 2012. Marketing management. 14. vyd., New Jersey: Prentice Hall. ISBN 978-0-13-210292-6.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent - Mgr. Kocourková):
1. Mohla by autorka odůvodnit, proč zvolila právě kvalitativní formu výzkumu?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. Na základě výsledků z výzkumu autorka uvádí, že značku LUSH zná spíše mladší generace, ačkoliv cílová skupina je až do věku 45 let. Jak by autorka posílila povědomí o značce právě u této generace?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.