Bakalářská práce se zabývá firemní identitou společnosti Brainspin. Stěžejní část výzkumu je zaměřena na analýzu názvu, loga a vznikající vizuální identitu firmy. V teoretické části se práce věnuje firemní identitě a jejím jednotlivým složkám, jako je firemní design, filozofie a hodnota budované značky. V praktické části se bakalářská práce zaměřuje na interpretaci zjištěných dat. Výzkum je prováděn metodou osobního rozhovoru s potencionálními a současnými obchodními partnery společnosti. Cílem výzkumu je zjistit, jak je právě vznikající firemní design společnosti vnímán jejími zákazníky.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the corporate identity of a company Brainspin. The main part of the research is focused on the analysis of the name, logos and emerging visual identity of the company. In the theoretical part, the thesis focuses on corporate identity and its individual components, as corporate design, philosophy and brand value. In the practical part, the bachelor thesis focuses on the interpretation of the data. The research is conducted through a method of the personal interview with potential and current business partners of the company. The aim of the research is to find out how the company's emerging corporate design is perceived by its customers.
Bakalářská práce se zabývá firemní identitou společnosti Brainspin. Stěžejní část výzkumu je zaměřena na analýzu názvu, loga a vznikající vizuální identitu firmy. V teoretické části se práce věnuje firemní identitě a jejím jednotlivým složkám, jako je firemní design, filozofie a hodnota budované značky. V praktické části se bakalářská práce zaměřuje na interpretaci zjištěných dat. Výzkum je prováděn metodou osobního rozhovoru s potencionálními a současnými obchodními partnery společnosti. Cílem výzkumu je zjistit, jak je právě vznikající firemní design společnosti vnímán jejími zákazníky.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the corporate identity of a company Brainspin. The main part of the research is focused on the analysis of the name, logos and emerging visual identity of the company. In the theoretical part, the thesis focuses on corporate identity and its individual components, as corporate design, philosophy and brand value. In the practical part, the bachelor thesis focuses on the interpretation of the data. The research is conducted through a method of the personal interview with potential and current business partners of the company. The aim of the research is to find out how the company's emerging corporate design is perceived by its customers.
1. Zpracujte teoretická východiska pro bakalářskou práci.
2. Stanovte cíl bakalářské práce, metody práce a výzkumné otázky.
3. Představte analyzovanou společnost. Analyzujte firemní identitu zvolené společnosti a její jednotlivé složky.
4. Realizujte kvalitativní výzkum na vzorku potencionálních obchodních partnerů. Realizujete kvalitativní výzkum na vzorku současných obchodních partnerů.
5. Zhodnoťte zjištěné data a odpovězte na výzkumné otázky.
6. Doporučte další kroky ve vytváření firemní identity u zvolené organizace.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska pro bakalářskou práci.
2. Stanovte cíl bakalářské práce, metody práce a výzkumné otázky.
3. Představte analyzovanou společnost. Analyzujte firemní identitu zvolené společnosti a její jednotlivé složky.
4. Realizujte kvalitativní výzkum na vzorku potencionálních obchodních partnerů. Realizujete kvalitativní výzkum na vzorku současných obchodních partnerů.
5. Zhodnoťte zjištěné data a odpovězte na výzkumné otázky.
6. Doporučte další kroky ve vytváření firemní identity u zvolené organizace.
Seznam doporučené literatury
ADAMSON, Allen P., 2001. Jednoducho značka. Český Těšín: Finidr. ISBN 978-80-8109-175-9
HEALEY, Matthew, 2008. Co je branding?. Překlad: Jana NOVOTNÁ. Praha: Slovart. ISBN 978-80-7391-167-6
HORÁKOVÁ, Iveta, Dita STEJSKALOVÁ a Hana ŠKAPOVÁ, 2000. Strategie firemní komunikace. Vyd. 1. Praha: Management Press. ISBN 80-85943-99-9
KAFKA, Ondřej a Michal KOTYZA, 2014. Logo & corporate identity. 3. přeprac. vyd. Praha: Kafka Design. ISBN 978-80-260-6771-9
KNAPP, Pat Matson, Judith EVANS a Cheryl D. CULLEN, 2001. Designing Corporate Identity: Graphic Design as a Business Strategy. Gloucester: Rockport Publisher
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ, 2009. Image a firemní identita. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-2790-5
Seznam doporučené literatury
ADAMSON, Allen P., 2001. Jednoducho značka. Český Těšín: Finidr. ISBN 978-80-8109-175-9
HEALEY, Matthew, 2008. Co je branding?. Překlad: Jana NOVOTNÁ. Praha: Slovart. ISBN 978-80-7391-167-6
HORÁKOVÁ, Iveta, Dita STEJSKALOVÁ a Hana ŠKAPOVÁ, 2000. Strategie firemní komunikace. Vyd. 1. Praha: Management Press. ISBN 80-85943-99-9
KAFKA, Ondřej a Michal KOTYZA, 2014. Logo & corporate identity. 3. přeprac. vyd. Praha: Kafka Design. ISBN 978-80-260-6771-9
KNAPP, Pat Matson, Judith EVANS a Cheryl D. CULLEN, 2001. Designing Corporate Identity: Graphic Design as a Business Strategy. Gloucester: Rockport Publisher
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ, 2009. Image a firemní identita. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-2790-5
Přílohy volně vložené
1 CD-ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent - dr. Kupková):
1. Jakým způsobem jste motivovala respondenty z vyššího managementu k účasti ve výzkumném šetření?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. Jak byste analyzovala další složky firemní identity - kulturu, komunikaci a produkt?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.