Cílem bakalářské práce je internetová komunikace tedy vytvoření webových a Facebook stránek pro středisko servisu a montáže sušárny BS-6. Tato práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a praktickou.
Teoretická část popisuje základní pojmy práce, jako je například, rozšířený marketingový mix a jeho jednotlivé části, internet a jeho význam pro marketingovou komunikaci, SWOT analýza a analýza konkurence. V části praktické je přestaven podnik a středisko, jeho nabízené služby, seznámení s provozem popis sušárny BS-6 a vysvětlení pojmu biomasa s dalšími náležitostmi, rozšířený marketingový mix střediska, SWOT analýza, současná analýza konkurence, vytvoření webových a Facebook stránek. V závěru této práce je návrh a doporučení na zlepšení internetové komunikace.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis is an Internet communication - thus creating web and Facebook site for service and installation of dryer BS-6. This work is divided into two parts, theoretical and practical.
The theoretical part describes the basic concepts of work, such as, extended marketing mix and its individual parts, the Internet and its importance to marketing communications, SWOT analysis and competition analysis. The practical part introduces company and enterprise center, the services offered, familiar with the operation - a description dryer BS-6 and explain the concept of biomass and other necessities, extended marketing mix resorts, SWOT analysis, analysis of the current competition, creating web and Facebook pages. The conclusion of this work is proposal and recommendation to improve Internet communications.
Cílem bakalářské práce je internetová komunikace tedy vytvoření webových a Facebook stránek pro středisko servisu a montáže sušárny BS-6. Tato práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a praktickou.
Teoretická část popisuje základní pojmy práce, jako je například, rozšířený marketingový mix a jeho jednotlivé části, internet a jeho význam pro marketingovou komunikaci, SWOT analýza a analýza konkurence. V části praktické je přestaven podnik a středisko, jeho nabízené služby, seznámení s provozem popis sušárny BS-6 a vysvětlení pojmu biomasa s dalšími náležitostmi, rozšířený marketingový mix střediska, SWOT analýza, současná analýza konkurence, vytvoření webových a Facebook stránek. V závěru této práce je návrh a doporučení na zlepšení internetové komunikace.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis is an Internet communication - thus creating web and Facebook site for service and installation of dryer BS-6. This work is divided into two parts, theoretical and practical.
The theoretical part describes the basic concepts of work, such as, extended marketing mix and its individual parts, the Internet and its importance to marketing communications, SWOT analysis and competition analysis. The practical part introduces company and enterprise center, the services offered, familiar with the operation - a description dryer BS-6 and explain the concept of biomass and other necessities, extended marketing mix resorts, SWOT analysis, analysis of the current competition, creating web and Facebook pages. The conclusion of this work is proposal and recommendation to improve Internet communications.
Prostudujte odbornou literaturu ve vztahu ke zvolenému tématu.
II. Praktická část
Představte servis a popište jeho hlavní činnost.
Proveďte vybrané analýzy.
Vytvořte internetovou komunikaci.
Navrhněte doporučení ke zlepšení internetové komunikace.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu ve vztahu ke zvolenému tématu.
II. Praktická část
Představte servis a popište jeho hlavní činnost.
Proveďte vybrané analýzy.
Vytvořte internetovou komunikaci.
Navrhněte doporučení ke zlepšení internetové komunikace.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu: Krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 4. evr. vyd. Praha: Grada, 2005, 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
BOUČKOVÁ, Jana. Marketing. Praha: C. H. Beck, 2003, 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. aktualiz. vyd. Brno: ComputerPress, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, 2014, 716 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha: Grada, 2007, 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2010, 208 s. ISBN 978-80247-3492-7.
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu: Krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 4. evr. vyd. Praha: Grada, 2005, 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
BOUČKOVÁ, Jana. Marketing. Praha: C. H. Beck, 2003, 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. aktualiz. vyd. Brno: ComputerPress, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, 2014, 716 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha: Grada, 2007, 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2010, 208 s. ISBN 978-80247-3492-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 30 b.
Oponent BP: 32 b.
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Kdo bude ve firmě spravovat webové stránky a FB? (odpověděla zcela)
2. Doplňte chybějící finanční náklady na Vaše doporučení. (odpověděla zcela)
3. Jak by ZD Fryšták mohlo řešit problém s komunikací v jiných jazycích? (odpověděla zcela)
Ing. Hana Brišová:
1. Kam byste zařadila zaměstnance v předdůchodovém věku v rámci SWOT analýzy? (odpověděla zcela)
2. Z jakých podkladů jste vycházela při sestavování SWOT analýzy? (odpověděla zcela)