Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu současného komunikačního mixu společnosti HYUNDAI MOTOR ZLÍN a.s. a na základě zjištěných poznatků je navrženo zdokonalení komunikace a nové možnosti propagace.
Práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou. Na základě vybrané odborné literatury, a to v teoretické části, jsou objasněny pojmy marketingové komunikace, jednotlivých nástrojů marketingového komunikačního mixu a analýz, které jsou podkladem pro praktickou část.
V praktické části je představena firma HYUNDAI MOTOR ZLÍN a.s. a analyzovány její současné komunikační aktivity. Za pomoci situačních analýz (analýza trhu, SWOT) je ukázáno, jak je možno v budoucnu zlepšit komunikaci se zákazníkem.
Závěrem jsou firmě navrženy nové možnosti propagace.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on analysis of contemporary communication mix of the HYUNDAI MOTOR ZLÍN a.s. company, based on the acquired knowledge the perfection of communication is proposed, as well as new promotion tools.
The thesis is divided into two parts: a theoretical one and a practical one. The former one is based on chosen literature, the issues of marketing communication are clarified to explain, the tools of marketing communication mix and the analytical topics, which are essential for the practical part.
In the practical part the company HYUNDAI MOTOR ZLÍN a.s. is introduced, its present communication activities are analysed. Using the analytical methods (market analysis, SWOT) it is shown, how the communication between a customer and the company could be improved in the future.
In conclusion, the methods of promotion and advertising are proposed to the company.
Communication mix, SWOT analysis, marketing communications, promotion, competition, segmentation, positioning, targeting, websites, social sites.
Rozsah průvodní práce
75 s., 2 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu současného komunikačního mixu společnosti HYUNDAI MOTOR ZLÍN a.s. a na základě zjištěných poznatků je navrženo zdokonalení komunikace a nové možnosti propagace.
Práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou. Na základě vybrané odborné literatury, a to v teoretické části, jsou objasněny pojmy marketingové komunikace, jednotlivých nástrojů marketingového komunikačního mixu a analýz, které jsou podkladem pro praktickou část.
V praktické části je představena firma HYUNDAI MOTOR ZLÍN a.s. a analyzovány její současné komunikační aktivity. Za pomoci situačních analýz (analýza trhu, SWOT) je ukázáno, jak je možno v budoucnu zlepšit komunikaci se zákazníkem.
Závěrem jsou firmě navrženy nové možnosti propagace.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on analysis of contemporary communication mix of the HYUNDAI MOTOR ZLÍN a.s. company, based on the acquired knowledge the perfection of communication is proposed, as well as new promotion tools.
The thesis is divided into two parts: a theoretical one and a practical one. The former one is based on chosen literature, the issues of marketing communication are clarified to explain, the tools of marketing communication mix and the analytical topics, which are essential for the practical part.
In the practical part the company HYUNDAI MOTOR ZLÍN a.s. is introduced, its present communication activities are analysed. Using the analytical methods (market analysis, SWOT) it is shown, how the communication between a customer and the company could be improved in the future.
In conclusion, the methods of promotion and advertising are proposed to the company.
Na základě výsledků navrhněte možnosti zdokonalení komunikace.
Navrhněte nové možnosti propagace.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FREY, Petr. Marketingové komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2. rozšířené vydání. Praha: Management Press, 2008, 196 s. ISBN 978-80-7261-160-7.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada Publishing, 2011, 213 s. ISBN 978-80-247-3492-7.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 11th ed. New Jersey: Prentice Hall, 2005, 651 s. ISBN 0-13-146918-5.
KOTLER, Philip, Veronica WONG, John SAUNDERNS a Gary ARMSTRONG. Moderní marketing. Přeložili Mgr. Jana Langerová, Ing. Vladimír Nový. Praha: Grada Publishing, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2010, 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Aleš Čeněk, 2005, 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
Seznam doporučené literatury
FREY, Petr. Marketingové komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2. rozšířené vydání. Praha: Management Press, 2008, 196 s. ISBN 978-80-7261-160-7.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada Publishing, 2011, 213 s. ISBN 978-80-247-3492-7.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 11th ed. New Jersey: Prentice Hall, 2005, 651 s. ISBN 0-13-146918-5.
KOTLER, Philip, Veronica WONG, John SAUNDERNS a Gary ARMSTRONG. Moderní marketing. Přeložili Mgr. Jana Langerová, Ing. Vladimír Nový. Praha: Grada Publishing, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2010, 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Aleš Čeněk, 2005, 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 50 b.
Oponent BP: 50 b.
Ing. Jiří Sukop:
1. Jakou strategii navrhnete zvolit při posílená komunikace na sociálních sítích? (odpověděla zcela)
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Která z Vašich doporučení firma využije? (odpověděla zcela)
2. Není pro firmu hrozbou zavádění nových technologií? (odpověděla zcela)
3. Účastní se firmy některého Autosalonu? (odpověděla zcela)
4. Udržela se značka Hyundai i v dalších měsících na 3. pozici v prodejnosti mezi ostatními značkami? (odpověděla zcela)