Cílem této práce je propagovat veletrh STAVEBNICTVÍ-THERM-DOMOV-ZAHRADA 2017 na internetu, konkrétně na platformě Skliku společnosti Seznam.cz, na Facebooku a na samotných webových stránkách společnosti ZLÍNEXPO.
Teoretická část bude obsahovat marketingový a komunikační mix zaměřený na online reklamu. 2. kapitola bude zaměřena na veletrhy. Následující kapitoly budou zaměřeny a online reklamu, konkrétně pak na Skliku, Facebooku a skrze TYPO3 na webových stránkách veletrhu. Praktická část bude zaměřena na přípravu, tvorbu a správu reklamní kampaně na Skliku včetně vyhodnocení a podání návrhů na zlepšení kampaní pro další ročníky veletrhu. Práce bude také, v poslední kapitole, obsahovat SWOT analýzu internetové reklamy společnosti ZLÍNEXPO.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to promote the construction fair STAVEBNICTVÍ-THERM-DOMOV-ZAHRADA 2017 on the Internet, specifically via the Sklik platform, on Facebook and on the ZLÍNEXPO's website.
The theoretical part will include marketing and communication mix focused on online advertising. Chapter 2 will focus on fairs. Following chapters will focus on online advertising, concretely via the Sklik, Facebook and TYPO3. Practical part will focus on preparation, creation and management of advertising campaigns on Sklik, including the evaluation and presentation of proposals to improve online communication for the following fairs. The last chapter of this work will also include SWOT analysis of online advertising of ZLINEXPO company.
Cílem této práce je propagovat veletrh STAVEBNICTVÍ-THERM-DOMOV-ZAHRADA 2017 na internetu, konkrétně na platformě Skliku společnosti Seznam.cz, na Facebooku a na samotných webových stránkách společnosti ZLÍNEXPO.
Teoretická část bude obsahovat marketingový a komunikační mix zaměřený na online reklamu. 2. kapitola bude zaměřena na veletrhy. Následující kapitoly budou zaměřeny a online reklamu, konkrétně pak na Skliku, Facebooku a skrze TYPO3 na webových stránkách veletrhu. Praktická část bude zaměřena na přípravu, tvorbu a správu reklamní kampaně na Skliku včetně vyhodnocení a podání návrhů na zlepšení kampaní pro další ročníky veletrhu. Práce bude také, v poslední kapitole, obsahovat SWOT analýzu internetové reklamy společnosti ZLÍNEXPO.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to promote the construction fair STAVEBNICTVÍ-THERM-DOMOV-ZAHRADA 2017 on the Internet, specifically via the Sklik platform, on Facebook and on the ZLÍNEXPO's website.
The theoretical part will include marketing and communication mix focused on online advertising. Chapter 2 will focus on fairs. Following chapters will focus on online advertising, concretely via the Sklik, Facebook and TYPO3. Practical part will focus on preparation, creation and management of advertising campaigns on Sklik, including the evaluation and presentation of proposals to improve online communication for the following fairs. The last chapter of this work will also include SWOT analysis of online advertising of ZLINEXPO company.
Prostudujte odbornou literaturu týkající se online propagace a veletrhů.
II. Praktická část
Vytvoření a správa kampaně na Sklik, správa účtu na Facebooku.
Vyhodnocení kampaně na Skliku.
Návrh na zdokonalení kampaně na Skliku.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se online propagace a veletrhů.
II. Praktická část
Vytvoření a správa kampaně na Sklik, správa účtu na Facebooku.
Vyhodnocení kampaně na Skliku.
Návrh na zdokonalení kampaně na Skliku.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3320-0.
BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. ISBN 80-247-1095-1.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3432-0.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 14th ed. Harlow: Pearson, 2012. ISBN 978-0-273-75243-1.
NONDEK, Lubomír a Lenka ŘENČOVÁ. Internet a jeho komerční využití. 1. vyd. Praha: Grada, 2000. ISBN 80-7169-933-0.
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3320-0.
BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. ISBN 80-247-1095-1.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3432-0.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 14th ed. Harlow: Pearson, 2012. ISBN 978-0-273-75243-1.
NONDEK, Lubomír a Lenka ŘENČOVÁ. Internet a jeho komerční využití. 1. vyd. Praha: Grada, 2000. ISBN 80-7169-933-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 50 bodů
Oponent BP: 57 bodů
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Budou stránky FB spravovány i v dalším období? (odpověděl zcela)
2. Jaká byla návštěvnost letošního veletrhu? (odpověděl zcela)
Ing. Petra Hanáková:
1. Považuje autor propagaci na Facebooku za klíčovou s ohledem na zaměření veletrhu a jeho zákaznickou skupinu? (odpověděl zcela)
2. Kterou z navržených online kampaní považuje autor za nejúčinnější i s ohledem na historické údaje? (odpověděl zcela)