Tématem bakalářské práce je představení návrhu komunikačního plánu příspěvkové organizace Kulturní a informační služby města Přerova na období jednoho roku. Teoretická část se zabývá marketingem služeb příspěvkové organizace, nástroji marketingové komunikace a dílčími náležitostmi komunikačního plánu. Praktická část aplikuje teoretické poznatky do praxe. V úvodu praktické části je představena organizace, předmět její činnosti a nabízené služby. Další část se věnuje analýze současného stavu komunikace vybrané kulturní činnosti. Na základě zjištěných poznatků a pomocí situačních analýz je vypracován návrh nových komunikačních aktivit firmy pro rok 2018. V závěru praktické části je doporučení vyvozené z navrhovaných řešení.
Anotace v angličtině
The theme of this bachelor thesis is to design a communication plan for a contributory organisation Kulturní a informační služby města Přerova for the period of one year. The theoretical part deals with marketing of services of the contributory organisation, the tools of marketing communication and individual requirements of the communication plan. The practical part applies the theoretical knowledge to practice. At the beginning of the practical part the organisation, the object of its activities and the services it offers are presented. The next part presents an analysis of the current state of communication of cultural activities. Based on the findings and using the situation analysis, the proposal of new communication activities for the year 2018 is created. As a conclusion of the practical part, there is a recommendation drawn from the suggested sollutions.
Klíčová slova
Komunikační plán, marketing služeb, marketingová komunikace, SWOT analýza, příspěvková organizace, kulturní a informační služby
Klíčová slova v angličtině
Communication plan, marketing of services, marketing communication, SWOT analysis, contributory organisation, cultural and information services
Rozsah průvodní práce
76 s., 2 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem bakalářské práce je představení návrhu komunikačního plánu příspěvkové organizace Kulturní a informační služby města Přerova na období jednoho roku. Teoretická část se zabývá marketingem služeb příspěvkové organizace, nástroji marketingové komunikace a dílčími náležitostmi komunikačního plánu. Praktická část aplikuje teoretické poznatky do praxe. V úvodu praktické části je představena organizace, předmět její činnosti a nabízené služby. Další část se věnuje analýze současného stavu komunikace vybrané kulturní činnosti. Na základě zjištěných poznatků a pomocí situačních analýz je vypracován návrh nových komunikačních aktivit firmy pro rok 2018. V závěru praktické části je doporučení vyvozené z navrhovaných řešení.
Anotace v angličtině
The theme of this bachelor thesis is to design a communication plan for a contributory organisation Kulturní a informační služby města Přerova for the period of one year. The theoretical part deals with marketing of services of the contributory organisation, the tools of marketing communication and individual requirements of the communication plan. The practical part applies the theoretical knowledge to practice. At the beginning of the practical part the organisation, the object of its activities and the services it offers are presented. The next part presents an analysis of the current state of communication of cultural activities. Based on the findings and using the situation analysis, the proposal of new communication activities for the year 2018 is created. As a conclusion of the practical part, there is a recommendation drawn from the suggested sollutions.
Klíčová slova
Komunikační plán, marketing služeb, marketingová komunikace, SWOT analýza, příspěvková organizace, kulturní a informační služby
Klíčová slova v angličtině
Communication plan, marketing of services, marketing communication, SWOT analysis, contributory organisation, cultural and information services
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu práce.
II. Praktická část
Charakterizujte příspěvkovou organizaci a poskytované služby.
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace vybrané kulturní činnosti.
Vypracujte návrh komunikačního plánu včetně načasování komunikačních aktivit a finančního rozpočtu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu práce.
II. Praktická část
Charakterizujte příspěvkovou organizaci a poskytované služby.
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace vybrané kulturní činnosti.
Vypracujte návrh komunikačního plánu včetně načasování komunikačních aktivit a finančního rozpočtu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskových organizací. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2011. ISBN 978-80-87500-01-9.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace: získání pozornosti zákazníků a naplnění jejich očekávání. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-811-2.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0254-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. ISBN 80-86898-48-2.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskových organizací. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2011. ISBN 978-80-87500-01-9.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace: získání pozornosti zákazníků a naplnění jejich očekávání. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-811-2.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0254-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. ISBN 80-86898-48-2.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 56 bodů
Oponent BP: 58 bodů
Mgr. Jaroslav Macíček:
1. Který z navrhovaných nástrojů komunikačního mixu považujete v příspěvkové organizaci s limitujícím rozpočtem za nejefektivnější a proč? (odpověděla zcela)
2. Kde vidíte největší rezervy organizace v uplatňování úkolů vyplývajících ze základních ustanovení Zřizovací listiny Kulturních a informačních služeb města Přerova? (odpověděla zcela)
3. Které z navrhovaných metod v rámci Vámi navrženého Komunikačního plánu jste už začala uplatňovat v rámci své řídící funkce v MIC? (odpověděla zcela)
Ing. Hana Brišová:
1. Jaký byl rozpočet na dřívější komunikační aktivity organizace? (odpověděla zcela)