Tato diplomová práce představuje a řeší analýzu a inovaci vnějšího zabezpečení vybrané střední školy ve Zlínském kraji. Analýza je určena především k bezpečnostní výzvě, jak stále zlepšovat bezpečí ve školství. Dále obsah diplomové práce poslouží vybrané střední škole jako zdroj všeobecných a podstatných informací s analýzou, inovací a cenovou kalkulací pro lepší informativnost, proto praktická část představuje všechny tyto uvedené informace.
Anotace v angličtině
This diploma thesis presents and solves the analysis and innovation of the external security of a selected secondary school in the Zlín region. The analysis is primarily about the security challenge of improving security in education. Further, the content of the diploma thesis will serve the selected secondary school as a source of general and essential information with analysis, innovation and price calculations for better informativity, therefore the practical part represents all the above mentioned information.
Klíčová slova
Analýza, inovace, škola, bezpečnost
Klíčová slova v angličtině
Analysis, innovation, school, security
Rozsah průvodní práce
103 s. (137 068 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce představuje a řeší analýzu a inovaci vnějšího zabezpečení vybrané střední školy ve Zlínském kraji. Analýza je určena především k bezpečnostní výzvě, jak stále zlepšovat bezpečí ve školství. Dále obsah diplomové práce poslouží vybrané střední škole jako zdroj všeobecných a podstatných informací s analýzou, inovací a cenovou kalkulací pro lepší informativnost, proto praktická část představuje všechny tyto uvedené informace.
Anotace v angličtině
This diploma thesis presents and solves the analysis and innovation of the external security of a selected secondary school in the Zlín region. The analysis is primarily about the security challenge of improving security in education. Further, the content of the diploma thesis will serve the selected secondary school as a source of general and essential information with analysis, innovation and price calculations for better informativity, therefore the practical part represents all the above mentioned information.
Klíčová slova
Analýza, inovace, škola, bezpečnost
Klíčová slova v angličtině
Analysis, innovation, school, security
Zásady pro vypracování
Na základě doporučené literatury popište technické prostředky používané k zabezpečení středních škol.
Popište nedostatky v zabezpečení středních škol v ČR.
Analyzujte zabezpečení vybrané střední školy ve Zlínském kraji a vyhodnoťte nedostatky.
Na základě analýzy vypracujte návrh zabezpečení který bude představovat inovaci zabezpečení dané střední školy.
Vypracujte cenovou kalkulaci pro tuto školu.
Zásady pro vypracování
Na základě doporučené literatury popište technické prostředky používané k zabezpečení středních škol.
Popište nedostatky v zabezpečení středních škol v ČR.
Analyzujte zabezpečení vybrané střední školy ve Zlínském kraji a vyhodnoťte nedostatky.
Na základě analýzy vypracujte návrh zabezpečení který bude představovat inovaci zabezpečení dané střední školy.
Vypracujte cenovou kalkulaci pro tuto školu.
Seznam doporučené literatury
KLOUB, Josef. Bezpečnost práce v regionálním školství včetně dotazů a odpovědí. Praha: Wolters Kluwer, 2005. ISBN 80-7357-065-3.
RUDOLF, Ladislav. BOZP ve školských zařízeních. Ostrava: Ostravská univerzita, 2013. ISBN 978-80-7464-374-3.
JUŘÍČEK, Ludvík a Petr ROŽŇÁK. Bezpečnost, hrozby a rizika v 21. století. Ostrava: Key Publishing, 2014. Monografie (Key Publishing). ISBN isbn978-80-7418-201-3.
MINISTERSTVO ŠKOLSTVÍ, MLÁDEŽE A VÝCHOVY: Zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon). www.msmt.cz \matsymb{lbrack}online\matsymb{rbrack}. \matsymb{lbrack}cit. 2017-11-28\matsymb{rbrack}.
ČERNÁ, Libuše a Zdeňka KUBÍKOVÁ. Zdravý životní styl ve školách z pohledu bezpečnosti: textová opora k semináři. Brno: Masarykova univerzita, 2011. ISBN 978-80-210-5548-3.
LUKÁŠ, Luděk. Bezpečnostní technologie, systémy a management. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2015. ISBN 978-80-87500-05-7.
KINDL, Jiří. Projektování bezpečnostních systémů. Vyd. 2. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2007. ISBN 978-80-7318-554-1.
VALOUCH, Jan. Projektování bezpečnostních systémů. Zlín : UTB ve Zlíně, 2012. 152 s. ISBN 978-80-7454-230-5.
Seznam doporučené literatury
KLOUB, Josef. Bezpečnost práce v regionálním školství včetně dotazů a odpovědí. Praha: Wolters Kluwer, 2005. ISBN 80-7357-065-3.
RUDOLF, Ladislav. BOZP ve školských zařízeních. Ostrava: Ostravská univerzita, 2013. ISBN 978-80-7464-374-3.
JUŘÍČEK, Ludvík a Petr ROŽŇÁK. Bezpečnost, hrozby a rizika v 21. století. Ostrava: Key Publishing, 2014. Monografie (Key Publishing). ISBN isbn978-80-7418-201-3.
MINISTERSTVO ŠKOLSTVÍ, MLÁDEŽE A VÝCHOVY: Zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon). www.msmt.cz \matsymb{lbrack}online\matsymb{rbrack}. \matsymb{lbrack}cit. 2017-11-28\matsymb{rbrack}.
ČERNÁ, Libuše a Zdeňka KUBÍKOVÁ. Zdravý životní styl ve školách z pohledu bezpečnosti: textová opora k semináři. Brno: Masarykova univerzita, 2011. ISBN 978-80-210-5548-3.
LUKÁŠ, Luděk. Bezpečnostní technologie, systémy a management. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2015. ISBN 978-80-87500-05-7.
KINDL, Jiří. Projektování bezpečnostních systémů. Vyd. 2. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2007. ISBN 978-80-7318-554-1.
VALOUCH, Jan. Projektování bezpečnostních systémů. Zlín : UTB ve Zlíně, 2012. 152 s. ISBN 978-80-7454-230-5.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Diplomantka odprezentovala před komisí hlavní cíle a výsledky své diplomové práce. Součástí prezentace nebyla praktická ukázka. Následně byla studentka seznámena s posudky vedoucího a oponenta diplomové práce. Diplomantka postupně odpověděla na otázky vedoucího a oponenta práce.
Komise vznesla k obhajobě následující dotazy:
1) prof. Dvořák: Co bylo konkrétním reálným návrhem pro vedení vybrané školy?
Studentka pohotově odpověděla na otázky komise.