Cílem této bakalářské práce je návrh na zlepšení propagace skateboardových závodů ve Slavičíně.
V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako marketing, marketingový mix, propagace,
reklamní média a v praktické části je provedena analýza propagace předchozího roč-
níku závodu. Na základě analýzy jsou vytvořeny návrhy na zlepšení propagace, které jsou
určeny k realizaci. Po realizaci některých z návrhů jsou analyzovány výsledky a zhodnoceny
přínosy navrhovaných změn.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor thesis is a plan how to improve the promotion of skateboard contest
in Slavičín and make it more efficient. Terms such as marketing, marketing mix, promotion,
advertising media are briefly explained in the theoretical part of the work. The empirical part
is devoted to analysis of contest propagation from last year. In this section plans for improvement
and its further realization are created based on the analysis. After realizing some of
the previous proposed improvements, outcomes are analysed and all contributions of suggested
changes are evaluated.
Klíčová slova
propagace, marketing, reklama
Klíčová slova v angličtině
promotion, marketing, advertisement
Rozsah průvodní práce
58 s (68 322 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je návrh na zlepšení propagace skateboardových závodů ve Slavičíně.
V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako marketing, marketingový mix, propagace,
reklamní média a v praktické části je provedena analýza propagace předchozího roč-
níku závodu. Na základě analýzy jsou vytvořeny návrhy na zlepšení propagace, které jsou
určeny k realizaci. Po realizaci některých z návrhů jsou analyzovány výsledky a zhodnoceny
přínosy navrhovaných změn.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor thesis is a plan how to improve the promotion of skateboard contest
in Slavičín and make it more efficient. Terms such as marketing, marketing mix, promotion,
advertising media are briefly explained in the theoretical part of the work. The empirical part
is devoted to analysis of contest propagation from last year. In this section plans for improvement
and its further realization are created based on the analysis. After realizing some of
the previous proposed improvements, outcomes are analysed and all contributions of suggested
changes are evaluated.
Klíčová slova
propagace, marketing, reklama
Klíčová slova v angličtině
promotion, marketing, advertisement
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši na dané téma.
Analyzujte současný stav a úroveň propagace skateboardových závodů, které jsou každoročně organizovány neziskovým spolkem. Zaměřte se na úroveň webové prezentace a komunikace přes sociální sítě.
Na základě analýzy současného stavu navrhněte možnosti zefektivnění propagace závodů s cílem zpřístupnit akci široké veřejnosti a objevit mladé talenty. Pozornost věnujte zejména komunikaci přes sociální sítě konkrétně Facebook a Instagram.
Navržené postupy realizujte v praxi. Připravte návrhy propagačních předmětů.
Sledujte dopady provedených akcí a analyzujte výsledky.
Zhodnoťte přínosy navrhovaných změn.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši na dané téma.
Analyzujte současný stav a úroveň propagace skateboardových závodů, které jsou každoročně organizovány neziskovým spolkem. Zaměřte se na úroveň webové prezentace a komunikace přes sociální sítě.
Na základě analýzy současného stavu navrhněte možnosti zefektivnění propagace závodů s cílem zpřístupnit akci široké veřejnosti a objevit mladé talenty. Pozornost věnujte zejména komunikaci přes sociální sítě konkrétně Facebook a Instagram.
Navržené postupy realizujte v praxi. Připravte návrhy propagačních předmětů.
Sledujte dopady provedených akcí a analyzujte výsledky.
Zhodnoťte přínosy navrhovaných změn.
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7.
Online marketing. Brno: Computer Press, 2014, 212 s. ISBN 978-80-251-4155-7.
DORČÁK, Peter. EMarketing: ako osloviť zákazníka na internete. Prešov: EZO, 2012, 125 s. ISBN 978-80-970564-4-5.
BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. Praha: Grada, 2005, 156 s. Manažer. ISBN 8024710951.
DUPONT, Luc. 1001 REKLAMNÍCH TIPŮ. Hodkovičky Praha: PRAGMA, 2009. ISBN 978-80-7349-195-6.
BAACK, Donald a Kenneth E. CLOW. Reklama, propagace a marketingová komunikace: A Customer-Oriented Approach. Thousand Oaks, United States: BIZBOOKS, 2008. ISBN 9788025117699.
KAPLOVÁ, Františka a Josef TUREK. Propagace. Olomouc: OLOMOUC, 2005. ISBN 80-7182-201-9.
STERNE, Jim. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích. Brno: COMPUTER PRESS, 2011. ISBN 978-80-251-3340-8.
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7.
Online marketing. Brno: Computer Press, 2014, 212 s. ISBN 978-80-251-4155-7.
DORČÁK, Peter. EMarketing: ako osloviť zákazníka na internete. Prešov: EZO, 2012, 125 s. ISBN 978-80-970564-4-5.
BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. Praha: Grada, 2005, 156 s. Manažer. ISBN 8024710951.
DUPONT, Luc. 1001 REKLAMNÍCH TIPŮ. Hodkovičky Praha: PRAGMA, 2009. ISBN 978-80-7349-195-6.
BAACK, Donald a Kenneth E. CLOW. Reklama, propagace a marketingová komunikace: A Customer-Oriented Approach. Thousand Oaks, United States: BIZBOOKS, 2008. ISBN 9788025117699.
KAPLOVÁ, Františka a Josef TUREK. Propagace. Olomouc: OLOMOUC, 2005. ISBN 80-7182-201-9.
STERNE, Jim. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích. Brno: COMPUTER PRESS, 2011. ISBN 978-80-251-3340-8.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student v krátké prezentaci seznámil komisi s výsledky své práce. Po přečtení posudků vedoucího a oponenta následovala diskuze, ve které byly položeny následující dotazy:
doc. Dařena: Co bylo marketingovým cílem vytvořené kampaně?
doc. Dařena: Ukazoval jste vytvořené plakáty nějakým potencionálním návštěvníkům? Máte nějakou zpětnou vazbu?
dr. Šilhavý: Proč jste vynechal reklamu na klíčová slova?
doc. Sysel: Jak jste se poučil z provedené SWOT analýzy?
doc. Sysel: Jak vás ovlivní případná finanční krize?
doc. Sysel: Kolik návštěvníků se účastní těchto akcí?
Student na položené dotazy odpověděl a reagoval uspokojivě.