- Všechny požadované údaje o této VŠKP jsou vyplněny.
Hlavní téma
1. Teoretická část: Nemožné je možné: střihač Dušan Milko
2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 20 min., střihová skladba.
Hlavní téma v angličtině
1. Theoretical part: The Impossible Turns Possible: editor Dušan Milko (prof. doc. Mgr. Ľudovít Labík, ArtD.)
2. Practical part: An audiovisual work or a thematic series of audiovisual works, minimally 20 min. long,
Film Editing (prof. doc. Mgr. Ľudovít Labík, ArtD.)
Diplomová práca opisuje život a prácu slovenského strihača a bývalého pedagóga Dušana
Milka. Takisto uvažuje nad tým, či sa filmár dokáže vrátiť ku práci strihača po viacročnej
prestávke. Veľkú časť DP obsahuje analýza k paralele Milkovho života s filmom Záhrada.
Snaží sa vytvoriť z nemožného možné.
Anotace v angličtině
The thesis describes the life and professional career of the editor and Professor Emeritus
Dušan Milko. It ponders the question whether Milko can succeed in returning to film edi-
ting after a break lasting several years. A substantial part of the thesis deals with the analy-
sis of the parallel between Milko s life and the film Záhrada. It attempts what is thought to
be impossible.
movie, film editing, person, story, goal, beholder, searching, fall, televison
Rozsah průvodní práce
60 s. (60 829 znaků)
Jazyk
SK
Anotace
Diplomová práca opisuje život a prácu slovenského strihača a bývalého pedagóga Dušana
Milka. Takisto uvažuje nad tým, či sa filmár dokáže vrátiť ku práci strihača po viacročnej
prestávke. Veľkú časť DP obsahuje analýza k paralele Milkovho života s filmom Záhrada.
Snaží sa vytvoriť z nemožného možné.
Anotace v angličtině
The thesis describes the life and professional career of the editor and Professor Emeritus
Dušan Milko. It ponders the question whether Milko can succeed in returning to film edi-
ting after a break lasting several years. A substantial part of the thesis deals with the analy-
sis of the parallel between Milko s life and the film Záhrada. It attempts what is thought to
be impossible.
movie, film editing, person, story, goal, beholder, searching, fall, televison
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Rozsah práce: minimálně 30 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh.
Formální podoba: 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-R. Dále 2 ks práce, které mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve formátu pdf. a nahrát do příslušné složky na NAS-FMK.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály z profesního hlediska a formulujte závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část: Výstupní dílo:
a) 2 ks DVD ve formátu DVD-video (PAL) s graficky upraveným bookletem.
b) Písemná explikace z pohledu dané specializace. Minimální rozsah: 2x normostrany.
c) V případě, že je dílo autorským počinem nebo není součástí praktické části SZZ studenta produkce, je nutné dodržet dále zásady: a - h (dle zadání praktické části práce na oboru Produkce). Tyto data odevzdává za projekt vždy jeden člověk - nutná konzultace s vedením AAV.
Všechny odevzdávané materiály musí splňovat vnitřní technické normy AAV pro odevzdávání prací a musí být řádně popsány (jméno, název, logo fakulty, formát, rozlišení). Součástí závěrečné práce je vytištěný a podepsaný formulář "Údaje o diplomové práci studenta".
V samotné složce na AAV-NAS, označené "Podklady pro katalog FMK UTB ve Zlíně" odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní e-mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Rozsah práce: minimálně 30 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh.
Formální podoba: 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-R. Dále 2 ks práce, které mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve formátu pdf. a nahrát do příslušné složky na NAS-FMK.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály z profesního hlediska a formulujte závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část: Výstupní dílo:
a) 2 ks DVD ve formátu DVD-video (PAL) s graficky upraveným bookletem.
b) Písemná explikace z pohledu dané specializace. Minimální rozsah: 2x normostrany.
c) V případě, že je dílo autorským počinem nebo není součástí praktické části SZZ studenta produkce, je nutné dodržet dále zásady: a - h (dle zadání praktické části práce na oboru Produkce). Tyto data odevzdává za projekt vždy jeden člověk - nutná konzultace s vedením AAV.
Všechny odevzdávané materiály musí splňovat vnitřní technické normy AAV pro odevzdávání prací a musí být řádně popsány (jméno, název, logo fakulty, formát, rozlišení). Součástí závěrečné práce je vytištěný a podepsaný formulář "Údaje o diplomové práci studenta".
V samotné složce na AAV-NAS, označené "Podklady pro katalog FMK UTB ve Zlíně" odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní e-mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
LABÍK, Ľudovít. Dramaturgia strihovej skladby: horizontálna a vertikálna štruktúra filmového príbehu. Zlín: VeRBuM, 2013. ISBN 978-80-87500-30-9
MCKEE, Robert. Story: substance, structure, style and the principles of screenwriting. New York: HarperCollins, c1997, 466 s. ISBN 0-06-039168-5
MACEK, Václav a Jelena PAŠTÉKOVÁ. Dejiny slovenskej kinematografie 1896-1969. Druhé rozšírené vydanie. Bratislava: Slovenský filmový ústav, 2016. ISBN 978-80-85739-68-8
zvukový záznam rozhovoru s Dušanom Milkom
písomné dokumenty a osobné zápisky pána Milka
Seznam doporučené literatury
LABÍK, Ľudovít. Dramaturgia strihovej skladby: horizontálna a vertikálna štruktúra filmového príbehu. Zlín: VeRBuM, 2013. ISBN 978-80-87500-30-9
MCKEE, Robert. Story: substance, structure, style and the principles of screenwriting. New York: HarperCollins, c1997, 466 s. ISBN 0-06-039168-5
MACEK, Václav a Jelena PAŠTÉKOVÁ. Dejiny slovenskej kinematografie 1896-1969. Druhé rozšírené vydanie. Bratislava: Slovenský filmový ústav, 2016. ISBN 978-80-85739-68-8
zvukový záznam rozhovoru s Dušanom Milkom
písomné dokumenty a osobné zápisky pána Milka
Přílohy volně vložené
CD - rozhovor s Milkom
emailová komunikácia + screenshoty
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student při rozpravě a zodpovězením otázek vedoucího práce a oponenta obhájil závěrečnou práci