Diplomová práce popisuje projekt rozšíření služeb společnosti Paul Advisory s.r.o. V teoretické části jsou obsaženy poznatky z oblasti služeb, marketingového mixu ve službách, analýz marketingového prostředí- analýza vnitřního a vnějšího prostředí, marketing na
B-2-B trhu. V praktické části diplomové práce je popsána charakteristika společnosti a použity vybrané analytické metody, které jsou podkladem pro realizaci projektu rozšíření služeb a popis marketingového komunikačního mixu. Projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This diploma thesis pertains to the project of extension of services of Paul Advisory s.r.o. The theoretical part includes learnings in the field of service, marketing of service, analysis of the marketing environment, analysis of the internal and external environment, and marketing on the B-2-B market. The practical part of the thesis describes the characteristics of the company and applies selected analytical methods, which are the basis for implementation of new services. The project is subject to cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
marketing služeb, analýza společnosti, zavedení nového produktu, GDPR, pověřenec pro ochranu osobních údajů
Klíčová slova v angličtině
service marketing, company analysis, introduction of a new product, GDPR, Data Protection Officer
Rozsah průvodní práce
95
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce popisuje projekt rozšíření služeb společnosti Paul Advisory s.r.o. V teoretické části jsou obsaženy poznatky z oblasti služeb, marketingového mixu ve službách, analýz marketingového prostředí- analýza vnitřního a vnějšího prostředí, marketing na
B-2-B trhu. V praktické části diplomové práce je popsána charakteristika společnosti a použity vybrané analytické metody, které jsou podkladem pro realizaci projektu rozšíření služeb a popis marketingového komunikačního mixu. Projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This diploma thesis pertains to the project of extension of services of Paul Advisory s.r.o. The theoretical part includes learnings in the field of service, marketing of service, analysis of the marketing environment, analysis of the internal and external environment, and marketing on the B-2-B market. The practical part of the thesis describes the characteristics of the company and applies selected analytical methods, which are the basis for implementation of new services. The project is subject to cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
marketing služeb, analýza společnosti, zavedení nového produktu, GDPR, pověřenec pro ochranu osobních údajů
Klíčová slova v angličtině
service marketing, company analysis, introduction of a new product, GDPR, Data Protection Officer
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingu služeb.
Praktická část
Analyzujte současný stav úrovně nabízených služeb společnosti Paul Advisory s.r.o.
Vypracujte projektové řešení rozšíření služeb a zvýšení konkurenceschopnosti na základě předchozí analýzy.
Proveďte nákladovou, časovou a rizikovou analýzu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingu služeb.
Praktická část
Analyzujte současný stav úrovně nabízených služeb společnosti Paul Advisory s.r.o.
Vypracujte projektové řešení rozšíření služeb a zvýšení konkurenceschopnosti na základě předchozí analýzy.
Proveďte nákladovou, časovou a rizikovou analýzu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky. Brno: Computer Press, 2008, 121 s. ISBN 978-80-251-2183-2.
HOFFMAN, K. Douglas, John E. G. BATESON, Emma H. WOOD a Alexandra J. KENYON. Services marketing: concepts, strategies and cases. Australia: Cengage Learning, 2014, 624 s. ISBN 978-1-4737-0912-6.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
LOVELOCK, Christopher H. a Jochen WIRTZ. Services marketing: people, technology, strategy. Seventh edition. Boston: Pearson, 2011, 648 s. ISBN 978-0-273-75606-4.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky. Brno: Computer Press, 2008, 121 s. ISBN 978-80-251-2183-2.
HOFFMAN, K. Douglas, John E. G. BATESON, Emma H. WOOD a Alexandra J. KENYON. Services marketing: concepts, strategies and cases. Australia: Cengage Learning, 2014, 624 s. ISBN 978-1-4737-0912-6.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
LOVELOCK, Christopher H. a Jochen WIRTZ. Services marketing: people, technology, strategy. Seventh edition. Boston: Pearson, 2011, 648 s. ISBN 978-0-273-75606-4.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: Ing. et Ing. Ulrich, 22 bodů
Bylo by možné využít nějakého z dotačních titulů k alespoň částečnému financování daného produktu? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Jaké je dle Vašeho názoru životaschopnost produktu s ohledem na aktuální stav zavádění GDPR do praxe českých podniků? Má projekt smysl i po 25. 5. 2018? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
OPONENT: Dr. Bejtkovský, 13 bodů
V současné době působí na trhu velké množství poradenských a konzultantských firem poskytujících semináře, školení, workshopy a tak dále v oblasti GDPR. Může diplomantka uvést a objasnit alespoň tři argumenty či důvody, proč by si měl člověk zvolit právě společnost Paul Advisory s.r.o.? V jakých oblastech se vybraná společnost diferencuje od své konkurence? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
V jaké fázi je nyní implementace DP? Co se podařilo realizovat, kde se objevila úskalí a jakým způsobem byla řešena? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Doc. Kubíčková
Máte v práci uvedenou cenu produktu? Dělala jste si průzkum cenovou citlivost trhu? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Dr. Kramoliš
Jaké hlavní důvody pro výběr vaší společnosti? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Doc. Gregar
Uvažovala jste nad regionálním hlediskem nabízeného produktu? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ