Práce se zabývá e-commerce portály a digitální komunikací v nich. Je zde sepsáno, jak může správný obsah webu a digitální komunikace ovlivnit úspěšnost a prodej světového portálu s designovými polepy automobilů. Portál je představen projektovou dokumentací, kde jsou popsány jeho funkce a potřeby klientů specifikované na základě výzkumného dotazování. Cílem práce je návrh digitální komunikace z pohledu obsahové struktury webu, copywritingu a uživatelské přívětivosti. Součástí je doporučení na obsahovou strategii na zvýšení povědomí přes sociální sítě a přilákání klientů do portálu.
Anotace v angličtině
The work deals with e-commerce portals and digital communication in them. It describes how the right content of the web and digital communications can influence the success and sales of the world-wide design portal. The portal is presented with a project documentation describing its functions and client needs specified on the basis of research polling. The aim of the thesis is to design digital communication in terms of web content structure, copywriting and user friendliness. It includes recommendations on content strategy to raise awareness through social networks and attract clients to the portal.
Klíčová slova
e-commerce, content marketing, copywriting, social media, user experience, obsahová strategie, marketingová komunikace, digitální komunikace, internetový marketing, firemní identita, branding, SEO, polepy aut
Klíčová slova v angličtině
e-commerce, content marketing, copywriting, social media, user experience, content stra-tegy, marketing communication, digital communication, internet marketing, corporate identity, branding, wrap car
Rozsah průvodní práce
96 s.(109646)
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zabývá e-commerce portály a digitální komunikací v nich. Je zde sepsáno, jak může správný obsah webu a digitální komunikace ovlivnit úspěšnost a prodej světového portálu s designovými polepy automobilů. Portál je představen projektovou dokumentací, kde jsou popsány jeho funkce a potřeby klientů specifikované na základě výzkumného dotazování. Cílem práce je návrh digitální komunikace z pohledu obsahové struktury webu, copywritingu a uživatelské přívětivosti. Součástí je doporučení na obsahovou strategii na zvýšení povědomí přes sociální sítě a přilákání klientů do portálu.
Anotace v angličtině
The work deals with e-commerce portals and digital communication in them. It describes how the right content of the web and digital communications can influence the success and sales of the world-wide design portal. The portal is presented with a project documentation describing its functions and client needs specified on the basis of research polling. The aim of the thesis is to design digital communication in terms of web content structure, copywriting and user friendliness. It includes recommendations on content strategy to raise awareness through social networks and attract clients to the portal.
Klíčová slova
e-commerce, content marketing, copywriting, social media, user experience, obsahová strategie, marketingová komunikace, digitální komunikace, internetový marketing, firemní identita, branding, SEO, polepy aut
Klíčová slova v angličtině
e-commerce, content marketing, copywriting, social media, user experience, content stra-tegy, marketing communication, digital communication, internet marketing, corporate identity, branding, wrap car
Zásady pro vypracování
Proveďte rešerši podobných e-commerce systémů a e-shopů, včetně literatury týkající se dané problematiky.
Formulujte cíle, výzkumné otázky a metody zpracování.
Zpracujte projektovou dokumentaci s průzkumem trhu, cílem projektu, SWOT analýzou a popisem fungování portálu.
Na základě analýzy a kvalitativního výzkumu navrhněte co nejlepší řešení.
Zodpovězte výzkumné otázky. Vyhodnoťte dosažení cíle práce, vyvoďte závěry a doporučení.
Zásady pro vypracování
Proveďte rešerši podobných e-commerce systémů a e-shopů, včetně literatury týkající se dané problematiky.
Formulujte cíle, výzkumné otázky a metody zpracování.
Zpracujte projektovou dokumentaci s průzkumem trhu, cílem projektu, SWOT analýzou a popisem fungování portálu.
Na základě analýzy a kvalitativního výzkumu navrhněte co nejlepší řešení.
Zodpovězte výzkumné otázky. Vyhodnoťte dosažení cíle práce, vyvoďte závěry a doporučení.
Seznam doporučené literatury
BARKER, Melissa S., Donald BARKER, Nicholas F. BORMANN, Mary Lou ROBERTS a Debra L. ZAHAY. Social media marketing: a strategic approach. Second edition. Boston: Cengage Learning, 2017. ISBN 978-1-305-50275-8.
PULIZZI, Joe. Epic content marketing: how to tell a different story, break through the clutter, and win more customers by marketing less. New York: McGraw-Hill Education, 2014. ISBN 0071819894.
SÁLOVÁ, Anna, Zuzana VESELÁ, Jana ŠUPOLÍKOVÁ, Lucie JEBAVÁ a Jiří VIKTORA. Copywriting: pište texty, které prodávají. Brno: Computer Press, 2015. ISBN 978-80-251-4589-0.
ŘEZÁČ, Jan. Web ostrý jako břitva: návrh fungujícího webu pro webdesignery a zadavatele projektů. Vydání druhé. Brno: House of Řezáč, 2016. ISBN 978-80-270-0644-1.
ŠENKAPOUN, Pavel. Webcopywriting pro samouky: průvodce moderního marketéra a podnikatele po webovém obsahu. Brno: Zoner Press, 2015. Encyklopedie Zoner Press. ISBN 978-80-7413-176-9.
MIKULÁŠKOVÁ, Petra a Mirek SEDLÁK. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. Brno: Computer Press, 2015. ISBN 978-80-251-4383-4.
Seznam doporučené literatury
BARKER, Melissa S., Donald BARKER, Nicholas F. BORMANN, Mary Lou ROBERTS a Debra L. ZAHAY. Social media marketing: a strategic approach. Second edition. Boston: Cengage Learning, 2017. ISBN 978-1-305-50275-8.
PULIZZI, Joe. Epic content marketing: how to tell a different story, break through the clutter, and win more customers by marketing less. New York: McGraw-Hill Education, 2014. ISBN 0071819894.
SÁLOVÁ, Anna, Zuzana VESELÁ, Jana ŠUPOLÍKOVÁ, Lucie JEBAVÁ a Jiří VIKTORA. Copywriting: pište texty, které prodávají. Brno: Computer Press, 2015. ISBN 978-80-251-4589-0.
ŘEZÁČ, Jan. Web ostrý jako břitva: návrh fungujícího webu pro webdesignery a zadavatele projektů. Vydání druhé. Brno: House of Řezáč, 2016. ISBN 978-80-270-0644-1.
ŠENKAPOUN, Pavel. Webcopywriting pro samouky: průvodce moderního marketéra a podnikatele po webovém obsahu. Brno: Zoner Press, 2015. Encyklopedie Zoner Press. ISBN 978-80-7413-176-9.
MIKULÁŠKOVÁ, Petra a Mirek SEDLÁK. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. Brno: Computer Press, 2015. ISBN 978-80-251-4383-4.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student seznámil komisi se svou bakalářskou prací. Následně proběhla diskuse na dané téma.