Cieľom diplomovej práce je projekt marketingového komunikačného plánu vybranej spoločnosti so zameraním na sociálne siete. Teoretická časť objasňuje základné pojmy týkajúce sa marketingu, marketingovej komunikácie, online marketingu a sociálnych sietí, a popisuje možnosti komunikácie a propagácie na vybraných sociálnych sieťach. V praktickej časti, pozostávajúcej z dvoch segmentov, sa práca v analytickom oddiely zameriava na analýzu súčasnej marketingovej komunikácie vybranej spoločnosti, analýzu jej konkurencie a SWOT analýzu. Druhý oddiel, projekt, zobrazuje efektívny komunikačný plán na sociálnych sieťach podložený časovou, nákladovou i rizikovou analýzou. Súčasťou práce sú aj navrhované vzorové propagačné materiály vybranej spoločnosti.
Anotace v angličtině
The aim of Diploma thesis is a project of a marketing communication plan of a selected society focusing on social networks. The theoretical part explains basic concepts related to marketing, marketing communication, online marketing and social networks, and describes the possibilities of communication and promotion on selected social networks. In the practical part, which consists of two segments, the work in the analytical part focuses on the analysis of the current marketing communication of the selected company, the analysis of its competition and the SWOT analysis. The second section, the project, shows an effective social network communication plan based on time, cost and risk analysis. Part of this Diploma thesis is also the suggested promotional materials of the selected company.
marketing communication, communication plan, communication tools, internet (online) communication, social networks, Facebook
Rozsah průvodní práce
113 s. (171 916)
Jazyk
CZ
Anotace
Cieľom diplomovej práce je projekt marketingového komunikačného plánu vybranej spoločnosti so zameraním na sociálne siete. Teoretická časť objasňuje základné pojmy týkajúce sa marketingu, marketingovej komunikácie, online marketingu a sociálnych sietí, a popisuje možnosti komunikácie a propagácie na vybraných sociálnych sieťach. V praktickej časti, pozostávajúcej z dvoch segmentov, sa práca v analytickom oddiely zameriava na analýzu súčasnej marketingovej komunikácie vybranej spoločnosti, analýzu jej konkurencie a SWOT analýzu. Druhý oddiel, projekt, zobrazuje efektívny komunikačný plán na sociálnych sieťach podložený časovou, nákladovou i rizikovou analýzou. Súčasťou práce sú aj navrhované vzorové propagačné materiály vybranej spoločnosti.
Anotace v angličtině
The aim of Diploma thesis is a project of a marketing communication plan of a selected society focusing on social networks. The theoretical part explains basic concepts related to marketing, marketing communication, online marketing and social networks, and describes the possibilities of communication and promotion on selected social networks. In the practical part, which consists of two segments, the work in the analytical part focuses on the analysis of the current marketing communication of the selected company, the analysis of its competition and the SWOT analysis. The second section, the project, shows an effective social network communication plan based on time, cost and risk analysis. Part of this Diploma thesis is also the suggested promotional materials of the selected company.
marketing communication, communication plan, communication tools, internet (online) communication, social networks, Facebook
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky vztahující se k problematice marketingové komunikace, online marketingu a sociálních sítí.
Praktická část
Popište a analyzujte současnou úroveň využití marketingové komunikace ve vybrané firmě s důrazem na online komunikaci.
Na základě zjištěných skutečností navrhněte projekt marketingového komunikačního plánu na zvolených sociálních sítích ve vybrané firmě.
Navržený projekt podrobte nákladové, časové i rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky vztahující se k problematice marketingové komunikace, online marketingu a sociálních sítí.
Praktická část
Popište a analyzujte současnou úroveň využití marketingové komunikace ve vybrané firmě s důrazem na online komunikaci.
Na základě zjištěných skutečností navrhněte projekt marketingového komunikačního plánu na zvolených sociálních sítích ve vybrané firmě.
Navržený projekt podrobte nákladové, časové i rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KERPEN, Dave, Mallorie ROSENBLUTH a Meg RIEDINGER. Likeable social media: how to delight your customers, create an irresistible brand, and be amazing on Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, Pinterest, and more. Revised and expanded second edition. New York: McGraw-Hill Education, 2015, 277 s. ISBN 978-0-07-183632-6.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
MCDONALD, Malcolm a Hugh WILSON. Marketingový plán: příprava a úspěšná realizace. 1. vyd. Brno: BizBooks, 2012, 575 s. ISBN 978-80-265-0014-8.
TUTEN, Tracy L. a Michael R. SOLOMON. Social media marketing. 2nd edition. Los Angeles: Sage, 2015, 332 s. ISBN 978-1-4739-1301-1.
Seznam doporučené literatury
KERPEN, Dave, Mallorie ROSENBLUTH a Meg RIEDINGER. Likeable social media: how to delight your customers, create an irresistible brand, and be amazing on Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, Pinterest, and more. Revised and expanded second edition. New York: McGraw-Hill Education, 2015, 277 s. ISBN 978-0-07-183632-6.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
MCDONALD, Malcolm a Hugh WILSON. Marketingový plán: příprava a úspěšná realizace. 1. vyd. Brno: BizBooks, 2012, 575 s. ISBN 978-80-265-0014-8.
TUTEN, Tracy L. a Michael R. SOLOMON. Social media marketing. 2nd edition. Los Angeles: Sage, 2015, 332 s. ISBN 978-1-4739-1301-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Mgr. Ivana Honzková 26b
1. TESCOMA využívá své interní marketingové oddělení pro vedení svých kampaní, přípravu grafických podklad, PR a další. Spatřujete v tomto faktu nějaké hrozby?zcela zodpovězeno
2. Velkým pozitivem společnosti TESCOMA jsou recenze produktů a reference od reálných zákazníků. V praxi však hrozí konfrontaci firmy s negativními reakcemi na sociálních sítích. Vyjmenujte zásady krizové komunikace na Facebooku a uveďte, proč by se jimi TESCOMA měla řídit. zcela zodpovězen
Oponent práce: Mgr. Radolsav Pribula 25b
1.Ve SWOT analýze online komunikace uvádíte ve slabých stránkách chybějící spolupráci s influenceremi, youtubery a blogery. Proč je takový druh komunikace trendem a jak pomůže značce?zcela zodpovězen
2.Využívání vícero sociálních sítí je pro značku velkým plusem a v práci vzpomínáte potřebu propojení. Popište jaké typy formáty příspěvků jsou, pro kterou sít nejvhodnější a jakou funkci plní?zcela zodpovězen
prof. Stávková
Na základě čeho jste dělala nápravná opatření? zcela zodpovězeno
doc. Chovancová
Dovysvětlete segmentaci? zcela zodpovězeno
Dr. Bejtkovský
Realizovala jste návrh na Instagramu? zcela zodpovězeno