Tato práce se zabývá crowdfundingem, crowdfundingovým projektem, analýzou crowdfundingových portálů a faktory, které ovlivňují efektivnost crowdfundingových kampaní. I když existuje více druhů crowdfundingu, praktická část této práce se zabývá pouze odměnovým crowdfundingem. V rámci této práce je provedena analýza faktorů, které ovlivňují investory v rámci přispívání do crowdfundingových projektů. Podle toho, co investoři považovali za důležité, je následně vypracovaný konkrétní crowdfundingový projekt pro komunitní kavárnu Cafe 21. Po realizaci crowdfundingového projektu bylo nutné tento projekt zhodnotit a vyhodnotit dopady na komunitní kavárnu Cafe 21.
Anotace v angličtině
This work deals with crowdfunding, crowdfunding project, analysis of crowdfunding portals and factors that influence the effectiveness of crowdfunding campaigns. Although there are several types of crowdfunding, this work is deals only with reward crowdfunding. In this theses, analyzes factors was done that influence investors in contributing to crowdfunding projects. Depending on what investors considered to be important it was realised a specific crowdfunding project for community café Cafe 21. It was necessary to evaluate this project and evaluate the impacts on community café Cafe 21 after the crowdfunding project was realized.
Tato práce se zabývá crowdfundingem, crowdfundingovým projektem, analýzou crowdfundingových portálů a faktory, které ovlivňují efektivnost crowdfundingových kampaní. I když existuje více druhů crowdfundingu, praktická část této práce se zabývá pouze odměnovým crowdfundingem. V rámci této práce je provedena analýza faktorů, které ovlivňují investory v rámci přispívání do crowdfundingových projektů. Podle toho, co investoři považovali za důležité, je následně vypracovaný konkrétní crowdfundingový projekt pro komunitní kavárnu Cafe 21. Po realizaci crowdfundingového projektu bylo nutné tento projekt zhodnotit a vyhodnotit dopady na komunitní kavárnu Cafe 21.
Anotace v angličtině
This work deals with crowdfunding, crowdfunding project, analysis of crowdfunding portals and factors that influence the effectiveness of crowdfunding campaigns. Although there are several types of crowdfunding, this work is deals only with reward crowdfunding. In this theses, analyzes factors was done that influence investors in contributing to crowdfunding projects. Depending on what investors considered to be important it was realised a specific crowdfunding project for community café Cafe 21. It was necessary to evaluate this project and evaluate the impacts on community café Cafe 21 after the crowdfunding project was realized.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě literární rešerše zpracujte teoretické poznatky týkající se crowdfundingu.
Praktická část
Popište komunitní kavárnu Cafe 21.
Prostřednictvím analýzy crowdfundigových portálů proveďte výběr vhodného portálu.
Vypracujte projekt crowdfundingové kampaně pro komunitní kavárnu Cafe 21.
Zhodnoťte úspěšnost crowdfundingového projektu a zanalyzujte jeho ekonomickou náročnost, přínosy a rizika.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě literární rešerše zpracujte teoretické poznatky týkající se crowdfundingu.
Praktická část
Popište komunitní kavárnu Cafe 21.
Prostřednictvím analýzy crowdfundigových portálů proveďte výběr vhodného portálu.
Vypracujte projekt crowdfundingové kampaně pro komunitní kavárnu Cafe 21.
Zhodnoťte úspěšnost crowdfundingového projektu a zanalyzujte jeho ekonomickou náročnost, přínosy a rizika.
Závěr
Seznam doporučené literatury
DRESNER, Steven. Crowdfunding: A Guide to Raising Capital on the Internet. New Jersey: John Wiley and Sons,Inc, Hoboken, 2014, 272 s. ISBN 978-1-118-49297-0.
LAWTON, Kevin a Dan MAROM. The crowdfunding revolution: How to raise venture capital using social media. New York: McGraw-Hill, 2013, 240 s. ISBN 00-717-9045-4.
STEINBERG, Scott a Rusel DEMARIA. The crowdfunding bible: how to raise money for any startup, video game or project. New York: Lulu, 2012, 80 s. ISBN 978-110-5726-286.
YOUNG, Thomas Elliott. The everything guide to crowdfunding: Learn how to use social media for small-business funding: understand crowd psychology: gain an online presence: create a successful crowdfunding campaign. Avon: Adams media, 2013, 304 s. ISBN 978-1-4405-4033-4.
Seznam doporučené literatury
DRESNER, Steven. Crowdfunding: A Guide to Raising Capital on the Internet. New Jersey: John Wiley and Sons,Inc, Hoboken, 2014, 272 s. ISBN 978-1-118-49297-0.
LAWTON, Kevin a Dan MAROM. The crowdfunding revolution: How to raise venture capital using social media. New York: McGraw-Hill, 2013, 240 s. ISBN 00-717-9045-4.
STEINBERG, Scott a Rusel DEMARIA. The crowdfunding bible: how to raise money for any startup, video game or project. New York: Lulu, 2012, 80 s. ISBN 978-110-5726-286.
YOUNG, Thomas Elliott. The everything guide to crowdfunding: Learn how to use social media for small-business funding: understand crowd psychology: gain an online presence: create a successful crowdfunding campaign. Avon: Adams media, 2013, 304 s. ISBN 978-1-4405-4033-4.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Blanka Kameníková, Ph.D. 28 b
1. Pomohlo k úspěšnému zakončení crowdfundingového projektu doplnění odměn v průběhu trvání kampaně?zcela zodpovězeno
Oponent práce: Ing. Lucie Tomancová, Ph.D. 27 b
1. Jaká je dle Vašeho názoru budoucnost alternativních forem financování?zcela zodpovězeno
2. Při realizaci projektu jaká byla kritická místa?částečně zodpovězeno
prof. Stávková
Jak zvýšit povědomí o projektu?částečně zodpovězeno
Dr. Dobeš
Uveďte konkurenci. Jak jste nastavovala odměny?zcela zodpovězeno