Hlavním cílem této práce je analýza současného personálního marketingu s akcentem na offline komunikační nástroje a následný zlepšený projekt v této oblasti. Teoretická část se zaměřuje na základní charakteristiku personalistiky a marketingu. V praktické části je představena společnost Fatra a.s. a zhodnocení současných offline aktivit směrem k cílové skupině. Následně jsou provedeny analýzy PEST a SWOT, které jsou doplněny o IFE matici a benchmarking. Závěrečná část je orientovaná na zpracování projektu za účelem zlepšení personálního marketingu v oblasti náboru nových zaměstnanců. Projekt je podroben nákladové časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The main aim of this work je analyze current personal marketing with accent on offline tools and subsequent improved project in this area. The theoretical part focuses on the basic charakteristics of human recources and marketing. The practical part introduces company Fatra a.s. and evaluating current offline activities towards the target group. Subsequently, PEST and SWOT analyzes are performed, supllemented by IFE matrix and bechmarking. The final part is focused on project which developed personal marketing in the area of recruitment. The project is submitted to cost, time and risk analysis.
Personal marketing, offline marketing, offline tools, human resourses, SWOT analysis, communication mix
Rozsah průvodní práce
109 s. (134 531 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním cílem této práce je analýza současného personálního marketingu s akcentem na offline komunikační nástroje a následný zlepšený projekt v této oblasti. Teoretická část se zaměřuje na základní charakteristiku personalistiky a marketingu. V praktické části je představena společnost Fatra a.s. a zhodnocení současných offline aktivit směrem k cílové skupině. Následně jsou provedeny analýzy PEST a SWOT, které jsou doplněny o IFE matici a benchmarking. Závěrečná část je orientovaná na zpracování projektu za účelem zlepšení personálního marketingu v oblasti náboru nových zaměstnanců. Projekt je podroben nákladové časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The main aim of this work je analyze current personal marketing with accent on offline tools and subsequent improved project in this area. The theoretical part focuses on the basic charakteristics of human recources and marketing. The practical part introduces company Fatra a.s. and evaluating current offline activities towards the target group. Subsequently, PEST and SWOT analyzes are performed, supllemented by IFE matrix and bechmarking. The final part is focused on project which developed personal marketing in the area of recruitment. The project is submitted to cost, time and risk analysis.
Personal marketing, offline marketing, offline tools, human resourses, SWOT analysis, communication mix
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte literární rešerši a zpracujte teoretické poznatky z oblasti personálního marketingu.
Praktická část
Stručně představte společnost a analyzujte současný stav personálního marketingu ve firmě Fatra a.s.
Na základě výsledků analýz vytvořte projekt zlepšení personálního marketingu v oblasti náboru nových zaměstnanců za použití offline nástrojů.
Projekt podrobte nákladové, časové a finanční analýze a vyhodnoťte očekávané přínosy a rizika.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte literární rešerši a zpracujte teoretické poznatky z oblasti personálního marketingu.
Praktická část
Stručně představte společnost a analyzujte současný stav personálního marketingu ve firmě Fatra a.s.
Na základě výsledků analýz vytvořte projekt zlepšení personálního marketingu v oblasti náboru nových zaměstnanců za použití offline nástrojů.
Projekt podrobte nákladové, časové a finanční analýze a vyhodnoťte očekávané přínosy a rizika.
Závěr
Seznam doporučené literatury
DVOŘÁKOVÁ, Zuzana. Řízení lidských zdrojů. Praha: C.H. Beck, 2012, 559 s. ISBN 978-80-7400-347-9.
KOUBEK, Josef. Řízení lidských zdrojů: základy moderní personalistiky. 5., rozš. a dopl. vyd. Praha: Management Press, 2015, 399 s. ISBN 978-80-7261-288-8.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th ed., global ed. Boston: Pearson, 2014, 716 s. ISBN 978-027-3786-993.
NOE, Raymond A., John R. HOLLENBECK, Barry A. GERHART a Patrick M. WRIGHT. Human resource management: gaining a competitive advantage. 11e. New York: McGraw-Hill Education, [2019], 744 s. ISBN 978-1-260-09855-6.
ROUBAL, Ondřej a František ZICH. Marketingová sociologie: marketingová komunikace a moderní společnost. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2014, 102 s. ISBN 978-80-7408-102-6.
Seznam doporučené literatury
DVOŘÁKOVÁ, Zuzana. Řízení lidských zdrojů. Praha: C.H. Beck, 2012, 559 s. ISBN 978-80-7400-347-9.
KOUBEK, Josef. Řízení lidských zdrojů: základy moderní personalistiky. 5., rozš. a dopl. vyd. Praha: Management Press, 2015, 399 s. ISBN 978-80-7261-288-8.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th ed., global ed. Boston: Pearson, 2014, 716 s. ISBN 978-027-3786-993.
NOE, Raymond A., John R. HOLLENBECK, Barry A. GERHART a Patrick M. WRIGHT. Human resource management: gaining a competitive advantage. 11e. New York: McGraw-Hill Education, [2019], 744 s. ISBN 978-1-260-09855-6.
ROUBAL, Ondřej a František ZICH. Marketingová sociologie: marketingová komunikace a moderní společnost. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2014, 102 s. ISBN 978-80-7408-102-6.
Přílohy volně vložené
CD-ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, portréty, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: Jiří Vaněk 19b
Jaký návrh považujete za nejvýznamnější pro realizaci a proč? Jaká jsou Vaše očekávání od jednotlivých návrhů a jejich přínos pro firmu? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D. 13b
Na základě jakých skutečností byl Český rozhlas Zlín navržen, jako mediální prostředek pro prezentaci reklamního rádiového spotu - v souvislosti s definovanou cílovou skupinou, tedy studentů ve věku 17 - 25 let? Měla již diplomantka možnost projednat svoji DP s představiteli firmy Fatra a.s., jaké byly případné reakce? ZODPOVĚZENO ZCELA
Otázky k obhajobě DP
dr. Matošková:
Na základě čeho jste vytvořila SWOT analýzu? Uvádíte ve své práci strukturu zaměstnanců? Jaké potřeba jsou potřeba obsadit? ZODPOVĚZENO ZCELA