Diplomová práce si klade za cíl provést analýzu současného stavu internetového obchodu Originalbrand.cz a vypracovat projekt pro zvýšení úrovně marketingového řízení. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část poskytuje teoretické informace o problematice on-line marketingu s důrazem na vybrané nástroje internetového marketingu. Praktická část je věnována analýze současného stavu internetového obchodu, její nejbližší konkurence, analýze návštěvnosti a v neposlední řadě vybraným formám její propagace. Zjištěné údaje jsou shrnuty ve SWOT analýze. Následně je na základě všech provedených analýz navržen projekt na vytvoření nových internetových stránek Originalbrand.cz s cílem zvýšit konkurenceschopnost a postavení na trhu. V poslední části je tento projekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is to create the analysis of current state of the online store Originalbrand.cz and to create project to increase level of marketing management. This thesis is divided into two main parts. The first part introduces theoretical background of online marketing issues emphasizing internet marketing tools. The practical part of the thesis is current state of the online store, its osest competitors, the analysis of visitors and at the end the selected forms of its promotion. Proven results are summarized in SWOT analysis. According to proven information and analyses, there is a suggested project for creation of new web pages Originalbrand.cz with aim to increase competitivness and to improve market position. In the final part, there is analysis of costs, time and risk of the entire project.
Klíčová slova
internetový obchod, e-shop, on-line marketing, SEO optimalizace, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
internet business, e-shop, online marketing, SEO - seach engine optimalization, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
98 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce si klade za cíl provést analýzu současného stavu internetového obchodu Originalbrand.cz a vypracovat projekt pro zvýšení úrovně marketingového řízení. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část poskytuje teoretické informace o problematice on-line marketingu s důrazem na vybrané nástroje internetového marketingu. Praktická část je věnována analýze současného stavu internetového obchodu, její nejbližší konkurence, analýze návštěvnosti a v neposlední řadě vybraným formám její propagace. Zjištěné údaje jsou shrnuty ve SWOT analýze. Následně je na základě všech provedených analýz navržen projekt na vytvoření nových internetových stránek Originalbrand.cz s cílem zvýšit konkurenceschopnost a postavení na trhu. V poslední části je tento projekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is to create the analysis of current state of the online store Originalbrand.cz and to create project to increase level of marketing management. This thesis is divided into two main parts. The first part introduces theoretical background of online marketing issues emphasizing internet marketing tools. The practical part of the thesis is current state of the online store, its osest competitors, the analysis of visitors and at the end the selected forms of its promotion. Proven results are summarized in SWOT analysis. According to proven information and analyses, there is a suggested project for creation of new web pages Originalbrand.cz with aim to increase competitivness and to improve market position. In the final part, there is analysis of costs, time and risk of the entire project.
Klíčová slova
internetový obchod, e-shop, on-line marketing, SEO optimalizace, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
internet business, e-shop, online marketing, SEO - seach engine optimalization, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte literární rešerši a zpracujte teoretickou část pro oblast online marketingu.
Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu internetového obchodu a využití nástrojů online marketingu.
Na základě provedených analýz navrhněte projekt ke zvýšení úrovně marketingového řízení.
Návrhy podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte literární rešerši a zpracujte teoretickou část pro oblast online marketingu.
Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu internetového obchodu a využití nástrojů online marketingu.
Na základě provedených analýz navrhněte projekt ke zvýšení úrovně marketingového řízení.
Návrhy podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
HORÁKOVÁ, Helena. Marketingové strategie. 1. vyd. Praha: Idea servis, 2014, 103 s. ISBN 978-80-85970-81-4.
CHARLESWORTH, Alan. Digital marketing: a practical approach. 2nd ed. Abingdon, Oxon: Routledge, 2014, 342 s. ISBN 978-0-415-83482-7.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 16th ed. Boston: Pearson, 2016, 731 s. ISBN 978-1-292-09248-5.
MIKULÁŠKOVÁ, Petra a Mirek SEDLÁK. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2015, 408 s. ISBN 978-80-251-4383-4.
Seznam doporučené literatury
HORÁKOVÁ, Helena. Marketingové strategie. 1. vyd. Praha: Idea servis, 2014, 103 s. ISBN 978-80-85970-81-4.
CHARLESWORTH, Alan. Digital marketing: a practical approach. 2nd ed. Abingdon, Oxon: Routledge, 2014, 342 s. ISBN 978-0-415-83482-7.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 16th ed. Boston: Pearson, 2016, 731 s. ISBN 978-1-292-09248-5.
MIKULÁŠKOVÁ, Petra a Mirek SEDLÁK. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2015, 408 s. ISBN 978-80-251-4383-4.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: dr. Papadaki, 25 b.
Kdy plánuje spuštění nového e-shopu? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: dr. Kramoliš, 16 b.
Váš současný e-shop je postaven na platformě WP, celkově je to pro vás dobré, či špatné? (viz preferujete dodavatele s vlastním CMS systémem, který dost často bývá postaven právě na WP, Joomle či Drupalu) ZODPOVĚZENO ZCELA
Jak moc jsou pro Vás důležití i zákazníci používající mobilní telefony a tablety? (pokud ano, proč jste nepožadovala responsivitu řešení) ZODPOVĚZENO ZCELA
Při jakém (%) nárůstu objednávek oproti stávajícímu stavu budete hodnotit nové řešení jako úspěšné? ZODPOVĚZENO ZCELA
dr. Matošková:
Jak jsou definovány příležitosti ve SWOT analýze? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ