Diplomová práce je zaměřena na zlepšení marketingové komunikace ve společnosti Summit Trade Distribution s.r.o. Diplomová práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Praktická část je dále rozdělena na analytickou a projektovou část. Cílem teoretické části práce je zpracovat literární rešerši využitím odborné literatury a jiných dostupných zdrojů, vztahujících se k danému tématu diplomové práce. V praktické části diplomové práce byly tyto teoretické poznatky aplikovány. Nejdříve byla charakterizována společnost Summit Trade Distribution s.r.o. a následně byla zanalyzována její marketingová strategie. Z výsledků situačních analýz PESTE, Porterovy analýzy a SWOT analýzy byly získány výsledky, které sloužily jako východisko k vypracování jednotlivých akčních plánů v projektové části. Akční plány byly následně podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The Master's thesis is focused on improving marketing communication at Summit Trade Distribution s.r.o. The Master's thesis is divided into the theoretical and practical part. The practical part is further divided into analytical and project part. The aim of the theoretical part of the thesis is make a literary research of professional literature and other available sources related to the given topic of the Master's thesis. In the practical part of the Master's thesis theoretical knowledge are applied. First of all, company Summit Trade Distribution s.r.o. was introduced and subsequently its marketing strategy was analysed. From the results of situational analyses PESTE, Porter's analysis and SWOT analysis the results were obtained, which served as a basis for drawing up individual action plans in the project part. Action plans were simultaneously subjected to time, cost and risk analysis
Klíčová slova
Komunikace, marketingová komunikace, zákazník, nástroje marketingové komunikace, PESTE analýza, Porterova analýza, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
Communication, marketing communication, customer, marketing communication tools, PEST analysis, Porter's Five Forces, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
118 s. (183 796 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení marketingové komunikace ve společnosti Summit Trade Distribution s.r.o. Diplomová práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Praktická část je dále rozdělena na analytickou a projektovou část. Cílem teoretické části práce je zpracovat literární rešerši využitím odborné literatury a jiných dostupných zdrojů, vztahujících se k danému tématu diplomové práce. V praktické části diplomové práce byly tyto teoretické poznatky aplikovány. Nejdříve byla charakterizována společnost Summit Trade Distribution s.r.o. a následně byla zanalyzována její marketingová strategie. Z výsledků situačních analýz PESTE, Porterovy analýzy a SWOT analýzy byly získány výsledky, které sloužily jako východisko k vypracování jednotlivých akčních plánů v projektové části. Akční plány byly následně podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The Master's thesis is focused on improving marketing communication at Summit Trade Distribution s.r.o. The Master's thesis is divided into the theoretical and practical part. The practical part is further divided into analytical and project part. The aim of the theoretical part of the thesis is make a literary research of professional literature and other available sources related to the given topic of the Master's thesis. In the practical part of the Master's thesis theoretical knowledge are applied. First of all, company Summit Trade Distribution s.r.o. was introduced and subsequently its marketing strategy was analysed. From the results of situational analyses PESTE, Porter's analysis and SWOT analysis the results were obtained, which served as a basis for drawing up individual action plans in the project part. Action plans were simultaneously subjected to time, cost and risk analysis
Klíčová slova
Komunikace, marketingová komunikace, zákazník, nástroje marketingové komunikace, PESTE analýza, Porterova analýza, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
Communication, marketing communication, customer, marketing communication tools, PEST analysis, Porter's Five Forces, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice marketingové komunikace.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace společnosti Summit Trade Distribution s.r.o.
Vypracujte projekt na zlepšení marketingové komunikace společnosti Summit Trade Distribution s.r.o.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice marketingové komunikace.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace společnosti Summit Trade Distribution s.r.o.
Vypracujte projekt na zlepšení marketingové komunikace společnosti Summit Trade Distribution s.r.o.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary, Philip KOTLER a Marc Oliver OPRESNIK. Marketing: an introduction. Thirteenth edition. Boston: Pearson, 2017, 669 s. ISBN 978-1-292-14650-8.
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed, Harlow: Pearson, 2013, 864 s. ISBN 978-0-273-77054-1.
FORET, Miroslav. Marketingové komunikace. 3., aktualiz. Vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, Philip et al. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana Jahodová. Moderní marketingové komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary, Philip KOTLER a Marc Oliver OPRESNIK. Marketing: an introduction. Thirteenth edition. Boston: Pearson, 2017, 669 s. ISBN 978-1-292-14650-8.
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed, Harlow: Pearson, 2013, 864 s. ISBN 978-0-273-77054-1.
FORET, Miroslav. Marketingové komunikace. 3., aktualiz. Vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, Philip et al. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana Jahodová. Moderní marketingové komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: doc. Kozák, 24 bodů
Je možné odhadnout celkový potenciál trhu (s. 79)? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Jsou prodejci přezkušováni ve znalostech o nabízených produktech? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
OPONENT: Mgr. Hrubý, 20 bodů
Ve své SWOT analýze zmiňujete v silných i slabých stránkách zákaznický servis společnosti, jak konkrétně byste postupovala pro zlepšení této oblasti včetně časové, finanční a lidské náročnosti? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
V praktické části zmiňujete jako maloobchodní zákazníky, tak koncového spotřebitele, jaký byste zvolila marketingový výzkum pro pochopení motivů obou cílových skupin? Pokud již nějaký výzkum proběhl, jaká metoda byla použita? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Jaké konkrétní nástroje byste použila při plánování komplexní online komunikace na sociálních sítích? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Otázky k obhajobě DP
Doc. Kubíčková Je u tržního potenciálu důležitá cena statku? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Doc. Gregar Jaká je geneze vzniku toho projektu? Jak vás tento koncept napadl? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Dr. Kramoliš Snažíte se dostat více na B2B nebo B2C trh? Na koho je projekt zacílen? Nebylo by možné využít influencery pro prezentaci firmy? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ