Hlavním cílem této diplomové práce je rozšíření klientely ve společnosti CTR Albertov a.s., která nabízí apartmány k dlouhodobému nebo krátkodobému pronájmu, a to s využitím marketingových efektů word of mouth a electronic word of mouth. Tato forma marketingu je zaměřená na vyvolání efektu ústního nebo online šíření reklamy mezi samotnými zákazníky. V praktické části diplomové práce je provedena situační analýza, která je základem pro vytvoření vhodného projektu. V projektové části jsou navrhnuta opatření, která pro zákazníky vytváří neopakovatelné zážitky.Celý projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The main aim of this thesis is to extend the clientele in a company CTR Albertov a.s., that offers apartments for long-term and short-term rent and the use of word of mouth and electronic word of mouth marketing techniques. This form of marketing is aimed at including the effect of oral or online advertising on and among customers themselves. The practical part of the thesis is carried out with a situational analysis, which is the basis for the creation of a suitable project. In the project area are proposed measures that create unique experiences for customers.The project is submitted to time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
WOM, eWOM, marketing, online marketing, korporátní klientela, osobní doporučení
Klíčová slova v angličtině
WOM, eWOM, marketing, online marketing, corporate clientele, personal recommendations
Rozsah průvodní práce
72 s. (93 788 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním cílem této diplomové práce je rozšíření klientely ve společnosti CTR Albertov a.s., která nabízí apartmány k dlouhodobému nebo krátkodobému pronájmu, a to s využitím marketingových efektů word of mouth a electronic word of mouth. Tato forma marketingu je zaměřená na vyvolání efektu ústního nebo online šíření reklamy mezi samotnými zákazníky. V praktické části diplomové práce je provedena situační analýza, která je základem pro vytvoření vhodného projektu. V projektové části jsou navrhnuta opatření, která pro zákazníky vytváří neopakovatelné zážitky.Celý projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The main aim of this thesis is to extend the clientele in a company CTR Albertov a.s., that offers apartments for long-term and short-term rent and the use of word of mouth and electronic word of mouth marketing techniques. This form of marketing is aimed at including the effect of oral or online advertising on and among customers themselves. The practical part of the thesis is carried out with a situational analysis, which is the basis for the creation of a suitable project. In the project area are proposed measures that create unique experiences for customers.The project is submitted to time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
WOM, eWOM, marketing, online marketing, korporátní klientela, osobní doporučení
Klíčová slova v angličtině
WOM, eWOM, marketing, online marketing, corporate clientele, personal recommendations
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky k problematice Word of Mouth marketingu a eWord of Mouth marketingu.
Praktická část
Analyzujte současný stav aplikace WOM a eWOM v uvedené společnosti.
Vytvořte projekt získání a rozšíření klientely na základě vytvoření zážitků hostů a následný efekt WOM a eWOM ve společnosti CTR Albertov a.s.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky k problematice Word of Mouth marketingu a eWord of Mouth marketingu.
Praktická část
Analyzujte současný stav aplikace WOM a eWOM v uvedené společnosti.
Vytvořte projekt získání a rozšíření klientely na základě vytvoření zážitků hostů a následný efekt WOM a eWOM ve společnosti CTR Albertov a.s.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 304 s. ISBN 978-80-247-3527-6.
RAND, Paul M. Highly recommended: harnessing the power of word of mouth and social media to build your brand and your business. 1st ed. New York: McGraw, 2014, 229 s. ISBN 00-718-1621-6.
PALATKOVÁ, Monika. Mezinárodní cestovní ruch: analýza pozice turismu ve světové ekonomice, význam turismu v mezinárodních ekonomických vztazích, evropská integrace a mezinárodní turismus. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 224 s. ISBN 978-80-247-3750-8.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 272 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
WEITZL, Wolfgang. Measuring electronic word-of-mouth effectiveness: a state of the art analysis and future directions. Rev. ed. NewYork: Springer Berlin Heidelberg, 2016, 375 s. ISBN 978-3-658-15888-0.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 304 s. ISBN 978-80-247-3527-6.
RAND, Paul M. Highly recommended: harnessing the power of word of mouth and social media to build your brand and your business. 1st ed. New York: McGraw, 2014, 229 s. ISBN 00-718-1621-6.
PALATKOVÁ, Monika. Mezinárodní cestovní ruch: analýza pozice turismu ve světové ekonomice, význam turismu v mezinárodních ekonomických vztazích, evropská integrace a mezinárodní turismus. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 224 s. ISBN 978-80-247-3750-8.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 272 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
WEITZL, Wolfgang. Measuring electronic word-of-mouth effectiveness: a state of the art analysis and future directions. Rev. ed. NewYork: Springer Berlin Heidelberg, 2016, 375 s. ISBN 978-3-658-15888-0.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D. 27b.
Jaká jsou úskalí využití služeb influencera? Zodpovězeno zcela.
Je reálné legislativní omezení Airbnb v Praze? Zopovězeno zcela.
Oponent práce: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc. 8b.
Jak byste provedla výzkum k segmentaci klientů CTR Albertov a.s. ? Zodpovězeno částečně.
Vysvětlete, prosím, jak může WOM a eWOM orientované na zážitky, přispět k rozšíření klientely ve společnosti CTR Albertov a.s. Zodpovězeno částečně.
doc. Kubíčková, Co si představujete pod pojmem bodemSystém v modelu 7S? Zodpovězeno zcela.
Co je výstupem z analýzy 7S pro SWOT analýzu? Zodpovězeno zcela.
doc. Staňková Vysvětlete náklady na komunikační strategii za 30 000 Kč? Zodpovězeno částečně.