Cílem této bakalářské práce je vytvořit podnikatelský záměr pro dětské zábavní centrum ve Zlíně, díky kterému bude možné zjistit, zda je projekt realizovatelný. Obsahem teoretické části je vysvětlení pojmu podnikatelský záměr a jeho jednotlivých částí. V praktické části se autorka zabývá zhotovením podnikatelského záměru na vlastní téma a také aplikování marketingového mixu k již zmiňovanému projektu. K vytvoření podnikatelského záměru autorka použila kvantitativní metodu výzkumu v podobě dotazníku, díky kterému zjistila, zda by po podniku tohoto typu byla poptávka a jaké by bylo jeho využití na trhu.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to create a business plan for a children's fun centre in Zlín, thanks to which will be possible to find out if the project is viable. The content of a theoretical part is explaining the term business plan and its components. In a practical part, the author deals with establishing of the business plan on the own topic as well as an application of a marketing mix for an already mentioned project. For creating a business plan, the author applied the quantitative method of research in the form of a questionnaire, thanks to which she found out if there could be a demand for this type of a business and how exploitation could be in the market.
marketing mix, marketing research, children's fun centre, enterprise, business
plan
Rozsah průvodní práce
83
Jazyk
AN
Anotace
Cílem této bakalářské práce je vytvořit podnikatelský záměr pro dětské zábavní centrum ve Zlíně, díky kterému bude možné zjistit, zda je projekt realizovatelný. Obsahem teoretické části je vysvětlení pojmu podnikatelský záměr a jeho jednotlivých částí. V praktické části se autorka zabývá zhotovením podnikatelského záměru na vlastní téma a také aplikování marketingového mixu k již zmiňovanému projektu. K vytvoření podnikatelského záměru autorka použila kvantitativní metodu výzkumu v podobě dotazníku, díky kterému zjistila, zda by po podniku tohoto typu byla poptávka a jaké by bylo jeho využití na trhu.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to create a business plan for a children's fun centre in Zlín, thanks to which will be possible to find out if the project is viable. The content of a theoretical part is explaining the term business plan and its components. In a practical part, the author deals with establishing of the business plan on the own topic as well as an application of a marketing mix for an already mentioned project. For creating a business plan, the author applied the quantitative method of research in the form of a questionnaire, thanks to which she found out if there could be a demand for this type of a business and how exploitation could be in the market.
marketing mix, marketing research, children's fun centre, enterprise, business
plan
Zásady pro vypracování
Provedení průzkumu literárních zdrojů týkajících se podnikatelského plánu a založení podniku
Zpracování teoretické části se základními pojmy a cílem práce
Průzkum trhu a zjištění informací o konkurenci a tržní poptávce
Vytvoření podnikatelského záměru pro dětské zábavní centrum
Formulace závěru bakalářské práce
Zásady pro vypracování
Provedení průzkumu literárních zdrojů týkajících se podnikatelského plánu a založení podniku
Zpracování teoretické části se základními pojmy a cílem práce
Průzkum trhu a zjištění informací o konkurenci a tržní poptávce
Vytvoření podnikatelského záměru pro dětské zábavní centrum
Formulace závěru bakalářské práce
Seznam doporučené literatury
Abrams, Rhonda. 2014. Successful Business Plan: Secrets and Strategies: 6th ed. Palo Alto, CA: Planning Shop.
Červený, Radim, et al. 2014. Business plán: Krok za krokem. Prague: C. H. Beck.
Hawkins, Del I., and David L.Mothersbaugh. 2014. Consumer Behavior: Building Marketing Strategy. 12th ed. New York: McGraw Hill Education.
Kotler, Philip, and Gary Armstrong. 2014. Principles of Marketing. 15th ed. Harlow: Pearson Education.
Shelton, Hal. 2017. The Secrets to Writing a Successful Business Plan: A Pro Shares a Step-by-Step Guide to Creating a Plan That Gets Results. 2nd ed. Rockville, MD: Summit Valley Press.
Seznam doporučené literatury
Abrams, Rhonda. 2014. Successful Business Plan: Secrets and Strategies: 6th ed. Palo Alto, CA: Planning Shop.
Červený, Radim, et al. 2014. Business plán: Krok za krokem. Prague: C. H. Beck.
Hawkins, Del I., and David L.Mothersbaugh. 2014. Consumer Behavior: Building Marketing Strategy. 12th ed. New York: McGraw Hill Education.
Kotler, Philip, and Gary Armstrong. 2014. Principles of Marketing. 15th ed. Harlow: Pearson Education.
Shelton, Hal. 2017. The Secrets to Writing a Successful Business Plan: A Pro Shares a Step-by-Step Guide to Creating a Plan That Gets Results. 2nd ed. Rockville, MD: Summit Valley Press.
Přílohy volně vložené
68s. (98 034 znaků)
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Q. How would you improve the negative ROI? Is there a possibility to turn it into green' numbers?
A: via changing location, Svit area is most demanding, Also, by not taking a loan. Need to add more activities and
events in the center (competitions, carnivals, summer camps)
Q: Which events and actions could be realized during the summer season to bring more
customers?
A: Need bigger promotion connected w. more events, perhaps babysitting by professionals.