Bakalářská práce s názvem "Analýza optimalizace pro vyhledávače e-shopu Astra Model" rozebírá vybraný kanál a nástroj digitálního marketingu pro vybraný elektronický obchod. V teoretické části je díky odborné literatuře definován obecně e-shop, digitální marketing a jejich funkce, podrobně je poté rozebrána optimalizace pro vyhledávače jako součást digitálního marketingu. V praktické části je nejprve popsána společnost, funkce jejího e-shopu a cíle optimalizace. Následně autor popisuje v jednotlivých krocích fáze optimalizace a provedené změny na e-shopu. Díky vybraným nástrojům poté podrobně hodnotí jejich vliv, úspěch či neúspěch. Na základě výsledků doporučuje další kroky k zlepšení optimalizace a výkonu e-shopu.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis called "A Search Engine Optimization Analysis of the E-shop Astra Model" deals with chosen digital marketing channel and tool for chosen electronic store. In theoretical part is briefly defined e-shop, digital marketing and their function thanks to literature. Further is search engine optimization as a part of digital marketing analyzed in detail. In analytical part is described company, function of its e-shop and goals of optimization at first. Then author describes particular phases of optimization and executed changes on e-shop. After that is through chosen tools evaluated success or failure and influence in detail. Further steps in improving optimization and performance of e-shop are recommended based on previous results.
Klíčová slova
SEO, SERP, e-commerce, e-shop, digitální marketing, online marketing
Klíčová slova v angličtině
SEO, SERP, e-commerce, e-shop, digital marketing, online marketing
Rozsah průvodní práce
55 stran (55 000 znaků)
Jazyk
AN
Anotace
Bakalářská práce s názvem "Analýza optimalizace pro vyhledávače e-shopu Astra Model" rozebírá vybraný kanál a nástroj digitálního marketingu pro vybraný elektronický obchod. V teoretické části je díky odborné literatuře definován obecně e-shop, digitální marketing a jejich funkce, podrobně je poté rozebrána optimalizace pro vyhledávače jako součást digitálního marketingu. V praktické části je nejprve popsána společnost, funkce jejího e-shopu a cíle optimalizace. Následně autor popisuje v jednotlivých krocích fáze optimalizace a provedené změny na e-shopu. Díky vybraným nástrojům poté podrobně hodnotí jejich vliv, úspěch či neúspěch. Na základě výsledků doporučuje další kroky k zlepšení optimalizace a výkonu e-shopu.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis called "A Search Engine Optimization Analysis of the E-shop Astra Model" deals with chosen digital marketing channel and tool for chosen electronic store. In theoretical part is briefly defined e-shop, digital marketing and their function thanks to literature. Further is search engine optimization as a part of digital marketing analyzed in detail. In analytical part is described company, function of its e-shop and goals of optimization at first. Then author describes particular phases of optimization and executed changes on e-shop. After that is through chosen tools evaluated success or failure and influence in detail. Further steps in improving optimization and performance of e-shop are recommended based on previous results.
Klíčová slova
SEO, SERP, e-commerce, e-shop, digitální marketing, online marketing
Klíčová slova v angličtině
SEO, SERP, e-commerce, e-shop, digital marketing, online marketing
Zásady pro vypracování
Literární rešerše odborné literatury
Definování teorie optimalizace pro vyhledávače
Analýza současného stavu konkrétního e-shopu
Porovnání s konkurencí
Doporučení pro zlepšení
Zásady pro vypracování
Literární rešerše odborné literatury
Definování teorie optimalizace pro vyhledávače
Analýza současného stavu konkrétního e-shopu
Porovnání s konkurencí
Doporučení pro zlepšení
Seznam doporučené literatury
Charlesworth, Alan. 2014. Digital Marketing: A Practical Approach. 2nd ed. Abingdon, Oxon: Routledge.
Chaffey, Dave, and Fiona Ellis-Chadwick. 2016. Digital Marketing. 6th ed. Harlow: Pearson.
Kubíček, Michal. 2008. Velký průvodce SEO: Jak dosáhnout nejlepších pozic ve vyhledávačích. Brno: Computer Press.
Roberts, Mary Lou, and Debra L. Zahay. 2013. Internet Marketing: Integrating Online and Offline Strategies. 3rd ed. Mason: South-Western/Cengage Learning.
Ryan, Damian. 2017. Understanding Digital Marketing: Marketing Strategies for Engaging the Digital Generation. 4th ed. London: Kogan Page.
Seznam doporučené literatury
Charlesworth, Alan. 2014. Digital Marketing: A Practical Approach. 2nd ed. Abingdon, Oxon: Routledge.
Chaffey, Dave, and Fiona Ellis-Chadwick. 2016. Digital Marketing. 6th ed. Harlow: Pearson.
Kubíček, Michal. 2008. Velký průvodce SEO: Jak dosáhnout nejlepších pozic ve vyhledávačích. Brno: Computer Press.
Roberts, Mary Lou, and Debra L. Zahay. 2013. Internet Marketing: Integrating Online and Offline Strategies. 3rd ed. Mason: South-Western/Cengage Learning.
Ryan, Damian. 2017. Understanding Digital Marketing: Marketing Strategies for Engaging the Digital Generation. 4th ed. London: Kogan Page.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Q: What is the main obstacle for PPC and SEO implementation for companies? What are your general recommendations for implementation for middle and small companies?
A: PPC and SEO more and more important. More companies invest into PPC and SEO systems, in order to gain more traffic to website unreliable supplier of marketing services, such companies do not do a good job, so a company can lose their money.
Q: What would be the draft cost of your recommendations?
A: Hard to outline draft cost. E shop consists of 2 parts. Front and and backend, these parts need to work together,
requires in depth analysis. Cca 100000 czk.
Q: Is the company going to realize some of your suggestions and how if yes?
A: The Astra company did in the end invest in this program.
Q: Velkoobchod, maloobchod in English. Why was it not used in your BT defense?
A: Wholesale, retail, it was used in the BT defense.