Vytvorenie vlastnej odevnej značky, vytvorenie identity značky ktorá vychádza zo špecifík módneho marketingu prepojením jasnej vízii dizajnéra, priebeh hľadania inšpirácií k vytvoreniu konceptu značky z vlastným názvom a logom, bude cieľom teoretickej časti bakalárskej práce . Praktická časť predstavu-je úvodnú kolekciu, ktorá bude inšpirovaná osobitou comics -ovou tvorbou, ktorá sa pretransformuje do určitej dejovej línie presahujúcej sa do odevu. Vo vytvorený a propagácií kolekcie budú uplatňova-né poznatky nadobudnuté v teoretickej časti bakalárskej práce.
Anotace v angličtině
Creating a brand name, creating a brand identity based on the specifics of fashion marketing by linking a clear vision of the designer, the search for inspiration to create a brand concept with its own name and logo will be the theoretical part of my bachelor thesis. The practical part represents introductory collection that will be inspired by a distinctive comic creation that transforms into a certain line of art that goes beyond the garment. The knowledge acquired in the theoretical part of the bachelor thesis will be applied to the creation and promotion of the collection.
Vytvorenie vlastnej odevnej značky, vytvorenie identity značky ktorá vychádza zo špecifík módneho marketingu prepojením jasnej vízii dizajnéra, priebeh hľadania inšpirácií k vytvoreniu konceptu značky z vlastným názvom a logom, bude cieľom teoretickej časti bakalárskej práce . Praktická časť predstavu-je úvodnú kolekciu, ktorá bude inšpirovaná osobitou comics -ovou tvorbou, ktorá sa pretransformuje do určitej dejovej línie presahujúcej sa do odevu. Vo vytvorený a propagácií kolekcie budú uplatňova-né poznatky nadobudnuté v teoretickej časti bakalárskej práce.
Anotace v angličtině
Creating a brand name, creating a brand identity based on the specifics of fashion marketing by linking a clear vision of the designer, the search for inspiration to create a brand concept with its own name and logo will be the theoretical part of my bachelor thesis. The practical part represents introductory collection that will be inspired by a distinctive comic creation that transforms into a certain line of art that goes beyond the garment. The knowledge acquired in the theoretical part of the bachelor thesis will be applied to the creation and promotion of the collection.
1. Teoretická část:
Prostudování a analýza dostupných materialů a informací, obrázková příloha, vlastní závěry v minimálním texovém rozsahu 20-25 normostran. Řešení doplňte kresbné návrhy v minimálnim rozsahu 15 normostran.
Teoretická čast bude pojednávat o vytvoření vlastní odevní značky, jéj
identity a charakteristiky, která vychází ze specifik módního marketingu propojením jasné vize dizajnéra, zaobírá se vytvořením názvu a loga značky, či oslovením potencionálního zákazníka.
2. Praktická část:
Výtvarné zpracování a realizace finálních návrhů v počtu 5-7 modelů. V praktické části budu zpracovávat dámskou kolekci. Kolekce je inspirována osobitou comiks-ovou tvorbou, která se přetransformuje do určité dějové línie přesahující do oděvu, pomocí různých aplikací a doplňků. Teoretická a technická příprava projektu, sběr potřebných informací, dokumentace realizace dle zadaných parametrů (moodboard, storyboard, skici a naznačením siluety, barevnost, popis materiálů, technické nákresy modelů, technické popisy, střihové řešení modelů, popis 1 modelu vybraného
na komerční využití, styling kolekce na módní přehlídce EXIT, postprodukce kolekce) práce musí být doplněna o dokumentární fotografie z procesu tvorby, módními fotografiemi, případě krátkým promo videem. Rozsah práce: minimálné 40 mormostran. Formát A4. Odevzdejte ve 2 stejnopisech
v pevné vazbě (1 může být v kroužkové vazbě). Součástí předané písemné práce jsou i 2 vyhotovení na CD-ROM. Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentací praktické části závérečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 DPI, 250mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách.
V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, odbor (ateliér), typ práce. Přesný název práce v češtině i angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Prostudování a analýza dostupných materialů a informací, obrázková příloha, vlastní závěry v minimálním texovém rozsahu 20-25 normostran. Řešení doplňte kresbné návrhy v minimálnim rozsahu 15 normostran.
Teoretická čast bude pojednávat o vytvoření vlastní odevní značky, jéj
identity a charakteristiky, která vychází ze specifik módního marketingu propojením jasné vize dizajnéra, zaobírá se vytvořením názvu a loga značky, či oslovením potencionálního zákazníka.
2. Praktická část:
Výtvarné zpracování a realizace finálních návrhů v počtu 5-7 modelů. V praktické části budu zpracovávat dámskou kolekci. Kolekce je inspirována osobitou comiks-ovou tvorbou, která se přetransformuje do určité dějové línie přesahující do oděvu, pomocí různých aplikací a doplňků. Teoretická a technická příprava projektu, sběr potřebných informací, dokumentace realizace dle zadaných parametrů (moodboard, storyboard, skici a naznačením siluety, barevnost, popis materiálů, technické nákresy modelů, technické popisy, střihové řešení modelů, popis 1 modelu vybraného
na komerční využití, styling kolekce na módní přehlídce EXIT, postprodukce kolekce) práce musí být doplněna o dokumentární fotografie z procesu tvorby, módními fotografiemi, případě krátkým promo videem. Rozsah práce: minimálné 40 mormostran. Formát A4. Odevzdejte ve 2 stejnopisech
v pevné vazbě (1 může být v kroužkové vazbě). Součástí předané písemné práce jsou i 2 vyhotovení na CD-ROM. Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentací praktické části závérečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 DPI, 250mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách.
V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, odbor (ateliér), typ práce. Přesný název práce v češtině i angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
MAZUR, Dan a Alexander DANNER. Komiks: od roku 1968 do současnosti. Praha: Knižní klub, 2015, 319 s. Universum. ISBN 978-80-242-4856-1.
LAPŠANSKÁ, Dana, 2015. Kapitoly z módneho marketingu a stylingu. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíne. Zlín. ISBN 978-80-7454-470-5.
KRUML, Milan. Comics: stručné dějiny. 1. české vyd. Praha: Martin Trojan, Comics Centrum [distributor], c2007, 318 s. ISBN 978-80-86839-12-7
BARNARD, Malcolm. Fashion as communication. 2nd ed. London: Routledge, 2002, 209 s. ISBN 978-0-415-26018-3.
Seznam doporučené literatury
MAZUR, Dan a Alexander DANNER. Komiks: od roku 1968 do současnosti. Praha: Knižní klub, 2015, 319 s. Universum. ISBN 978-80-242-4856-1.
LAPŠANSKÁ, Dana, 2015. Kapitoly z módneho marketingu a stylingu. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíne. Zlín. ISBN 978-80-7454-470-5.
KRUML, Milan. Comics: stručné dějiny. 1. české vyd. Praha: Martin Trojan, Comics Centrum [distributor], c2007, 318 s. ISBN 978-80-86839-12-7
BARNARD, Malcolm. Fashion as communication. 2nd ed. London: Routledge, 2002, 209 s. ISBN 978-0-415-26018-3.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Komise velmi ocenila výtvarnou úroveň a kreativitu výchozích autorských komiksů. Tento výjimečný kresebný přístup se diplomantce nepodařilo transformovat do oděvní kolekce.