Diplomová práce se zabývá projektem založením podniku, který se věnuje pražení a prodeji kávy. Podnik svou produkci distribuuje především formou internetového obchodu.
Práce je rozdělena do dvou hlavních částí teoretické a praktické.
Teoretická část je zaměřena na zpracování teoretických poznatků, které mají příčinnou souvislost s podnikáním, startem vlastního podnikání a v teoretické rovině přinášejí přehled o základních používaných analýzách.
Praktickou část můžeme opět rozdělit na dvě části analytickou část a projektovou část. V analytické části jsou zpracovány analýzy trhu, makro a mikro okolí nového podniku, zanalyzovány interní aspekty nového podniku a stanoven rozpočet projektového řešení založení podniku. Projektová část přináší popis a ohodnocení činností, které musejí být úspěšně ukončeny, abychom mohli projekt považovat za dokončený.
Závěrem jsou zpracována rizika a přínosy projektu.
Anotace v angličtině
Diploma thesis deals with an establishing of an enterprise that focuses on roasting and dis-tribution of coffee. The new enterprise is distributing its production mainly through an online shop.
Thesis is divided into two principal parts Theoretical & Practical part. Theoretical part main aim is to collect data associated with business development and establishing of a new enterprise. It is also bringing a basic overview of the most common analyses.
Practical part could be again dividend into two parts Analytical part & Project. Analytical part main objective is to work-out the market analyses including general aspects that may affect the business development of a new enterprise. Analytical part is followed by a project part that focuses on concrete project solution of an establishing of a new company. Unless all the activities mentioned in the project are done, we cannot consider the project as successfully finished.
By the end we have worked-out risks analyse of the project as well as its positive impacts.
Klíčová slova
Podnik, podnikatel, analýza, projekt, řízení projektu, náklady, finanční plán.
Diplomová práce se zabývá projektem založením podniku, který se věnuje pražení a prodeji kávy. Podnik svou produkci distribuuje především formou internetového obchodu.
Práce je rozdělena do dvou hlavních částí teoretické a praktické.
Teoretická část je zaměřena na zpracování teoretických poznatků, které mají příčinnou souvislost s podnikáním, startem vlastního podnikání a v teoretické rovině přinášejí přehled o základních používaných analýzách.
Praktickou část můžeme opět rozdělit na dvě části analytickou část a projektovou část. V analytické části jsou zpracovány analýzy trhu, makro a mikro okolí nového podniku, zanalyzovány interní aspekty nového podniku a stanoven rozpočet projektového řešení založení podniku. Projektová část přináší popis a ohodnocení činností, které musejí být úspěšně ukončeny, abychom mohli projekt považovat za dokončený.
Závěrem jsou zpracována rizika a přínosy projektu.
Anotace v angličtině
Diploma thesis deals with an establishing of an enterprise that focuses on roasting and dis-tribution of coffee. The new enterprise is distributing its production mainly through an online shop.
Thesis is divided into two principal parts Theoretical & Practical part. Theoretical part main aim is to collect data associated with business development and establishing of a new enterprise. It is also bringing a basic overview of the most common analyses.
Practical part could be again dividend into two parts Analytical part & Project. Analytical part main objective is to work-out the market analyses including general aspects that may affect the business development of a new enterprise. Analytical part is followed by a project part that focuses on concrete project solution of an establishing of a new company. Unless all the activities mentioned in the project are done, we cannot consider the project as successfully finished.
By the end we have worked-out risks analyse of the project as well as its positive impacts.
Klíčová slova
Podnik, podnikatel, analýza, projekt, řízení projektu, náklady, finanční plán.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě studia dostupné literatury zpracujte teoretická východiska v oblasti založení podniku.
Charakterizujte základní specifika podniků působících v oblasti e-commerce.
Praktická část
Proveďte analýzy současného stavu na trhu s kávou.
Zhodnoťe výsledky analýz a formulujte závěry pro projekt.
Vypracujte konkrétní projektové řešení založení zvoleného podniku v oblasti e-commerce.
Zhodnoťte možná rizika a přínosy daného projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě studia dostupné literatury zpracujte teoretická východiska v oblasti založení podniku.
Charakterizujte základní specifika podniků působících v oblasti e-commerce.
Praktická část
Proveďte analýzy současného stavu na trhu s kávou.
Zhodnoťe výsledky analýz a formulujte závěry pro projekt.
Vypracujte konkrétní projektové řešení založení zvoleného podniku v oblasti e-commerce.
Zhodnoťte možná rizika a přínosy daného projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ABRAMS, Rhonda. Successful Business Plan: Secrets & Strategies. 6th ed. Palo Alto: Planning Shop, 2014, 464 s. ISBN 978-1-933895-46-8.
LAUDON, Keneth, C. a Carol Guercio TRAVER. E-commerce: Business, Technology, Society, Global Edition. 12th ed. Harlow: Pearson, 2016, 912 s. ISBN 978-0133938951.
SRPOVÁ, Jitka et al. Podnikatelský plán a strategie. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 200 s. 978-80-247-4103-1.
SUCHÁNEK, Petr. E-commerce: Elektronické podnikání a koncepce elektronického obchodování. 1. vyd. Praha: Ekopress, 2012, 144 s. ISBN 978-80-86929-84-2.
VEBER, Jaromír et al. Podnikání malé a střední firmy. 3. vyd. Praha: Grada, 2012, 336 s. ISBN 978-80-247-4520-6.
Seznam doporučené literatury
ABRAMS, Rhonda. Successful Business Plan: Secrets & Strategies. 6th ed. Palo Alto: Planning Shop, 2014, 464 s. ISBN 978-1-933895-46-8.
LAUDON, Keneth, C. a Carol Guercio TRAVER. E-commerce: Business, Technology, Society, Global Edition. 12th ed. Harlow: Pearson, 2016, 912 s. ISBN 978-0133938951.
SRPOVÁ, Jitka et al. Podnikatelský plán a strategie. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 200 s. 978-80-247-4103-1.
SUCHÁNEK, Petr. E-commerce: Elektronické podnikání a koncepce elektronického obchodování. 1. vyd. Praha: Ekopress, 2012, 144 s. ISBN 978-80-86929-84-2.
VEBER, Jaromír et al. Podnikání malé a střední firmy. 3. vyd. Praha: Grada, 2012, 336 s. ISBN 978-80-247-4520-6.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Šárka Papadaki, Ph.D. 20 bodů. Jaké příjmy můžete očekávat v budoucích třech letech po založení společnosti? Zodpovězeno částečně.
Oponent práce: Ing. Ján Dvorský, Ph.D. 19 bodů. Na str. 72 uvádíte analýzu trhu podle společnosti KMPG, avšak v samotné práci není uvedený počet respondentů, kdy byl průzkum vykonaný, reprezentativnost vzorku respondentů a v seznamu literatury jsem nenašel ani odkaz na danou analýzu společnosti KMPG. Mohli byste zdůvodnit výběr právě této analýzy? A blíže seznámit členy komise s metodikou sběru údajů analýzy společnosti KMPG. Zodpovězeno částečně.
Expertní hodnocení rizikové analýzy projektu na str. 108 jste vykonali na základě vlastních zkušeností (kdo byl kompetentní osoba, která uskutečnila tento expertní odhad)? Zodpovězeno částečně.