Bakalářská práce je zaměřena na analýzu úrovně služeb z pohledu zákazníka ve vybraném penzionu v Luhačovicích. Hlavní cílem práce je zhodnotit dosavadní úroveň poskytovaných služeb a navrhnout doporučení do budoucna pro zlepšení těchto služeb.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the analysis of the service level from the point of view of the customers in the selected guest house in Luhačovice city. The main goal of the thesis is to evaluate the current level of provided services and give an eventual recommendations for the future service improvements.
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu úrovně služeb z pohledu zákazníka ve vybraném penzionu v Luhačovicích. Hlavní cílem práce je zhodnotit dosavadní úroveň poskytovaných služeb a navrhnout doporučení do budoucna pro zlepšení těchto služeb.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the analysis of the service level from the point of view of the customers in the selected guest house in Luhačovice city. The main goal of the thesis is to evaluate the current level of provided services and give an eventual recommendations for the future service improvements.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky vztahující se ke spokojenosti klientů se službami v hotelích a penzionech.
Praktická část
Analyzujte stávající úroveň služeb ve vybraném penzionu v Luhačovicích.
Navrhněte doporučení pro zlepšení úrovně služeb ve vybraném penzionu v Luhačovicích.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky vztahující se ke spokojenosti klientů se službami v hotelích a penzionech.
Praktická část
Analyzujte stávající úroveň služeb ve vybraném penzionu v Luhačovicích.
Navrhněte doporučení pro zlepšení úrovně služeb ve vybraném penzionu v Luhačovicích.
Závěr
Seznam doporučené literatury
GOELDNER, Charles R. a J. R. Brent RITCHIE. Cestovní ruch: principy, příklady, trendy. Brno: BizBooks, 2014, 545 s. ISBN 978-80-265-0298-2.
CHROMÝ, Jan. Marketing a média v hotelnictví a cestovním ruchu. Praha: Verbum, 2010, 128 s. ISBN 978-80-904415-3-8.
JUŘÍKOVÁ, Martina. Marketing services: opportunities and limits of the implementation in Czech firms. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2014, 104 s. ISBN 978-80-87500-61-3.
ŠEFČÍK, Vladimír a Tomáš JEŘÁBEK. Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu - vybrané kapitoly. Český Těšín: 2 Theta, 2017, 240 s. ISBN 978-80-86380-84-1.
TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada, 2017, 261 s. ISBN 978-80-271-0206-8.
Seznam doporučené literatury
GOELDNER, Charles R. a J. R. Brent RITCHIE. Cestovní ruch: principy, příklady, trendy. Brno: BizBooks, 2014, 545 s. ISBN 978-80-265-0298-2.
CHROMÝ, Jan. Marketing a média v hotelnictví a cestovním ruchu. Praha: Verbum, 2010, 128 s. ISBN 978-80-904415-3-8.
JUŘÍKOVÁ, Martina. Marketing services: opportunities and limits of the implementation in Czech firms. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2014, 104 s. ISBN 978-80-87500-61-3.
ŠEFČÍK, Vladimír a Tomáš JEŘÁBEK. Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu - vybrané kapitoly. Český Těšín: 2 Theta, 2017, 240 s. ISBN 978-80-86380-84-1.
TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada, 2017, 261 s. ISBN 978-80-271-0206-8.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. et Ing. Monika Hýblová. 19 bodů. Kde plánuje autorka budovat vířivku, když v předchozí části uvádí, že na welness nejsou v zařízení prostory? Zodpovězeno částečně. Jakým způsobem fugnuje recepce, když je zde pouze jedna recepční? Zodpovězeno částečně. Jak se shoduje provozování účtů na sociálních sítích a vysoký věk stávajících klientů? Zodpovězeno částečně. Kam plánuje autorka umístit navrhované letáčky? Zodpovězeno částečně. Oponent: Ing. Petra Benyahya, Ph.D. 20 bodů. Proč bych jako zákazník měla v Luhačovicích navštívit právě Vámi analyzovaný penzion a ne jiný? Zodpovězeno částečně. Jaká je ochota majitelů penzionu k dalším investicím? Zodpovězeno částečně. Z čeho jste vycházela při stanovení ceny vzorků vína pro degustace? Zodpovězeno částečně. Píšete, že penzion je vhodný jak pro seniory, tak pro rodiny s dětmi. Nemohou se tyto dvě skupiny klientů navzájem rušit? Zodpovězeno částečně.