Bakalárska práca sa zameriava na analýzu a zvýšenie spokojnosti zamestnancov
v spoločnosti Letisko Piešťany, a.s. Bakalárska práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti práce sú charakterizované základné pojmy v oblasti riadenia
ľudských zdrojov, motivácie, spokojnosti a odmeňovania zamestnancov. Praktická
časť bakalárskej práce obsahuje charakteristiku spoločnosti Letisko Piešťany,
a.s. a prostredníctvom krátkeho rozhovoru je zistená spokojnosť zamestnanca, ktorý
na letisku pracoval pred 15 rokmi a pomocou dotazníkového šetrenia je odhalený súčasný stav spokojnosti zamestnancov v spoločnosť. Súčasťou praktickej časti je tiež zhrnutie
praktickej časti a doporučenia pre zvýšenie spokojnosti zamestnancov v spoločnosti.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis is focused into analyses and increase of employee satisfaction
in the Piestany Airport company. The work is devided on teoretical and practical
part. In the teoretical part of bachelor thesis is characterized general concepts of human
resources management, employee satisfaction and employee remuneration. The practical
part of bachelor thesis conteins characteristic of Piestany Airport company and through short
interview is found satisfaction of one employe, which worked at the airport 15 years
ago and through questionnaire survey reveals current situation of employee satisfaction
in company. As a part of practical part is also summary of the practical
part and recomendations for increase of employee satisfaction in the company.
Klíčová slova
motivácia, spokojnosť zamestnancov, odmeňovanie, zamestnanecké
benefity, riadenie ľudských zdrojov
Klíčová slova v angličtině
motivation, employee satisfaction, remuneration, employee benefits, human
resources management
Rozsah průvodní práce
80 s. (118 309 znakov)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalárska práca sa zameriava na analýzu a zvýšenie spokojnosti zamestnancov
v spoločnosti Letisko Piešťany, a.s. Bakalárska práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti práce sú charakterizované základné pojmy v oblasti riadenia
ľudských zdrojov, motivácie, spokojnosti a odmeňovania zamestnancov. Praktická
časť bakalárskej práce obsahuje charakteristiku spoločnosti Letisko Piešťany,
a.s. a prostredníctvom krátkeho rozhovoru je zistená spokojnosť zamestnanca, ktorý
na letisku pracoval pred 15 rokmi a pomocou dotazníkového šetrenia je odhalený súčasný stav spokojnosti zamestnancov v spoločnosť. Súčasťou praktickej časti je tiež zhrnutie
praktickej časti a doporučenia pre zvýšenie spokojnosti zamestnancov v spoločnosti.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis is focused into analyses and increase of employee satisfaction
in the Piestany Airport company. The work is devided on teoretical and practical
part. In the teoretical part of bachelor thesis is characterized general concepts of human
resources management, employee satisfaction and employee remuneration. The practical
part of bachelor thesis conteins characteristic of Piestany Airport company and through short
interview is found satisfaction of one employe, which worked at the airport 15 years
ago and through questionnaire survey reveals current situation of employee satisfaction
in company. As a part of practical part is also summary of the practical
part and recomendations for increase of employee satisfaction in the company.
Klíčová slova
motivácia, spokojnosť zamestnancov, odmeňovanie, zamestnanecké
benefity, riadenie ľudských zdrojov
Klíčová slova v angličtině
motivation, employee satisfaction, remuneration, employee benefits, human
resources management
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
V systematickém přehledu prezentujte poznatky z oblasti řízení lidských zdrojů.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav spokojenosti zaměstnanců Letiště Piešťany.
Navrhněte doporučení pro zvýšení spokojenosti zaměstnanců Letiště Piešťany.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
V systematickém přehledu prezentujte poznatky z oblasti řízení lidských zdrojů.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav spokojenosti zaměstnanců Letiště Piešťany.
Navrhněte doporučení pro zvýšení spokojenosti zaměstnanců Letiště Piešťany.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael. Armstrong's handbook of management and leadership for HR: developing effective people skills and better leadership and management. Fourth edition. London: Kogan Page, 2016, 447 s. ISBN 978-0-7494-7815-5.
ČASTORÁL, Zdeněk. Management lidského faktoru: management lidských zdrojů, management lidského kapitálu, personální management. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha, 2013, 336 s. ISBN 978-80-7452-038-9.
GREGAR, Aleš. Personální management: vybrané kapitoly. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010, 95 s. ISBN 978-80-7318-915-0.
PORVAZNÍK, Ján. Celostní management. 3. propracované a dopl. vyd. Bratislava: IRIS, 2014, 362 s. ISBN 978-80-8153-030-2.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael. Armstrong's handbook of management and leadership for HR: developing effective people skills and better leadership and management. Fourth edition. London: Kogan Page, 2016, 447 s. ISBN 978-0-7494-7815-5.
ČASTORÁL, Zdeněk. Management lidského faktoru: management lidských zdrojů, management lidského kapitálu, personální management. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha, 2013, 336 s. ISBN 978-80-7452-038-9.
GREGAR, Aleš. Personální management: vybrané kapitoly. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010, 95 s. ISBN 978-80-7318-915-0.
PORVAZNÍK, Ján. Celostní management. 3. propracované a dopl. vyd. Bratislava: IRIS, 2014, 362 s. ISBN 978-80-8153-030-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: Ing. Hýblová, 18 b.
Jaký je postoj vedení společnosti k vašim návrhům? ZODPOVĚZENO ZCELA
Jakým způsobem byste nastavila výkonové odměny? Je možné je zavést u všech míst? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: dr. Tomancová, 19 b.
Konzultovala jste otázky v dotazníku s ředitelem Letiště Piešťany, a.s.? Projevil zájem o výsledky šetření? ZODPOVĚZENO ZCELA
Možná, že zjištěná nespokojenost zaměstnanců souvisí také s nejistou budoucností Letiště Piešťany dlouhodobě jsou ve ztrátě, nejsou konkurenceschopní zjišťovala jste také tyto vazby/souvislost? ZODPOVĚZENO ZCELA
doc. Zámečník: Jaká je vlastnická struktura této společnosti? ZODPOVĚZENO ZCELA
doc. Kozák: Může se takové letiště uživit? ZODPOVĚZENO ZCELA
dr. Mikeska: Chybí mi v práci strategická vize do budoucna. Od roku 2009 má firma obrovské ztráty. K čemu má letiště do budoucna sloužit? ZODPOVĚZENO ZCELA