Teoretická část bakalářské práce se zabývá online marketingem, jeho definicí a uvedením možností využití marketingu na internetu, sociálním sítím a detailněji se věnuje problematice PPC kampaní a jednotlivým reklamním systémům.
V praktické části se poté věnuje hlavnímu cíli, a to analýze reklamních systémů AdWords a Sklik. A následně navrhnutí kampaní, strategie a rozpočtu pro vybrané odvětví v České Republice.
Anotace v angličtině
The theoretical part of bachelor thesis deals with online marketing, its definition and marketing possibilities on the Internet, social networks and more specifically deals with PPC campaigns and individual advertising systems.
The practical part then focuses on the main goal and it's analysis of AdWords and Sklik advertising systems. And then suggests types of campaigns, strategies, and budget for selected industry in the Czech Republic.
Klíčová slova
Marketing, Online marketing, PPC systémy, AdWords, Sklik, Klíčová slova
Teoretická část bakalářské práce se zabývá online marketingem, jeho definicí a uvedením možností využití marketingu na internetu, sociálním sítím a detailněji se věnuje problematice PPC kampaní a jednotlivým reklamním systémům.
V praktické části se poté věnuje hlavnímu cíli, a to analýze reklamních systémů AdWords a Sklik. A následně navrhnutí kampaní, strategie a rozpočtu pro vybrané odvětví v České Republice.
Anotace v angličtině
The theoretical part of bachelor thesis deals with online marketing, its definition and marketing possibilities on the Internet, social networks and more specifically deals with PPC campaigns and individual advertising systems.
The practical part then focuses on the main goal and it's analysis of AdWords and Sklik advertising systems. And then suggests types of campaigns, strategies, and budget for selected industry in the Czech Republic.
Klíčová slova
Marketing, Online marketing, PPC systémy, AdWords, Sklik, Klíčová slova
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Vypracujte literární rešerši zaměřenou na problematiku online marketingu.
Praktická část
Proveďte analýzu reklamních systémů AdWords a Sklik.
Navrhněte využití reklamních systémů AdWords a Sklik pro vybrané odvětví v České republice.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Vypracujte literární rešerši zaměřenou na problematiku online marketingu.
Praktická část
Proveďte analýzu reklamních systémů AdWords a Sklik.
Navrhněte využití reklamních systémů AdWords a Sklik pro vybrané odvětví v České republice.
Závěr
Seznam doporučené literatury
DOMES, Martin. Google Adwords: jednoduše. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2012, 144 s. ISBN 978-80-251-3757-4.
DOMES, Martin. Sklik: jednoduše. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2012, 144 s. ISBN 978-80-251-3760-4.
GEDDES, Brad. Advanced Google AdWords. 3rd ed. Indianapolis: Sybex, a Wiley Brand, 2014, 657 s. ISBN 978-1-118-81956-2.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
TREADAWAY, Chris a Mari SMITH. Marketing na Facebooku: výukový kurz. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 296 s. ISBN 978-80-251-3337-8.
Seznam doporučené literatury
DOMES, Martin. Google Adwords: jednoduše. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2012, 144 s. ISBN 978-80-251-3757-4.
DOMES, Martin. Sklik: jednoduše. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2012, 144 s. ISBN 978-80-251-3760-4.
GEDDES, Brad. Advanced Google AdWords. 3rd ed. Indianapolis: Sybex, a Wiley Brand, 2014, 657 s. ISBN 978-1-118-81956-2.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
TREADAWAY, Chris a Mari SMITH. Marketing na Facebooku: výukový kurz. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 296 s. ISBN 978-80-251-3337-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
vedoucí Ing. Vaněk, 25b.
Existuje alternativní způsob nastavení kampaně v daném odvětví? ZODPOVĚZENO
ČÁSTEČNĚ
OPONENT: Ing. Bartók 14b.
Uváděl jste ceny s DPH a nebo bez DPH? Zkoumal jste i vylučující klíčová slova? ZODPOVĚZENO ZCELA