Bakalářská práce je zaměřena na strukturu zákazníků a vztahy firmy se zákazníky. Teoretická část práce je zpracovaná jako kritická rešerše zaměřená na podnik a dodavatelsko-odběratelské vztahy. V rámci praktické části bylo využito kvalitativní analýzy formou hloubkového interview s odběrateli. V práci je zhodnocen aktuální systém řízení a navrženo doporučení, které se týká segmentace zákazníků a zlepšení úrovně řízení vztahů se zákazníky.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the structure of customers and relations between the company and customers. The theoretical part of the thesis is processed as a critical research focused on the company and supplier-customer relations. In the practical part, qualitative analysis was used in the form of an in-depth interview with customers. The thesis reviews the current management system and suggests a recommendation concerning customer segmentation and improvement of customer relationship management.
Bakalářská práce je zaměřena na strukturu zákazníků a vztahy firmy se zákazníky. Teoretická část práce je zpracovaná jako kritická rešerše zaměřená na podnik a dodavatelsko-odběratelské vztahy. V rámci praktické části bylo využito kvalitativní analýzy formou hloubkového interview s odběrateli. V práci je zhodnocen aktuální systém řízení a navrženo doporučení, které se týká segmentace zákazníků a zlepšení úrovně řízení vztahů se zákazníky.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the structure of customers and relations between the company and customers. The theoretical part of the thesis is processed as a critical research focused on the company and supplier-customer relations. In the practical part, qualitative analysis was used in the form of an in-depth interview with customers. The thesis reviews the current management system and suggests a recommendation concerning customer segmentation and improvement of customer relationship management.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte kritickou literární rešerši v oblasti segmentace zákazníků a vztahů firmy se zákazníky.
Praktická část
Analyzujte stávající strukturu zákazníků vybrané firmy a stávající úroveň řízení vztahů se zákazníky.
Navrhněte doporučení k řízení vztahů firmy se zákazníky a segmentaci zákazníků.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte kritickou literární rešerši v oblasti segmentace zákazníků a vztahů firmy se zákazníky.
Praktická část
Analyzujte stávající strukturu zákazníků vybrané firmy a stávající úroveň řízení vztahů se zákazníky.
Navrhněte doporučení k řízení vztahů firmy se zákazníky a segmentaci zákazníků.
Závěr
Seznam doporučené literatury
HAVLÍČEK, Karel a Milan KAŠÍK. Marketingové řízení malých a středních podniků. Praha: Management Press, 2005, 171 s. ISBN 80-7261-120-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15. Boston: Pearson, 2016, 714 s. ISBN 978-1-292-09262-1.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
STORBACKA, Kaj a Jarmo LEHTINEN. Řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada, 2002, 167 s. ISBN 80-7169-813-X.
STROUHAL, Jiří. Ekonomika podniku. Třetí, aktualizované vydání. Praha: Institut certifikace účetních, 2016, 186 s. ISBN 978-80-87985-07-6.
Seznam doporučené literatury
HAVLÍČEK, Karel a Milan KAŠÍK. Marketingové řízení malých a středních podniků. Praha: Management Press, 2005, 171 s. ISBN 80-7261-120-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15. Boston: Pearson, 2016, 714 s. ISBN 978-1-292-09262-1.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
STORBACKA, Kaj a Jarmo LEHTINEN. Řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada, 2002, 167 s. ISBN 80-7169-813-X.
STROUHAL, Jiří. Ekonomika podniku. Třetí, aktualizované vydání. Praha: Institut certifikace účetních, 2016, 186 s. ISBN 978-80-87985-07-6.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Ing. Miloslava Chovancová, Ph.D. 23 bodů. V "Doporučeních pro podnik" (str. 59) uvádíte, že podnik může rozšiřovat výrobu a služby. Co předpokládáte, že bude největším problém (rizikem) při tvorbě rozvojového podnikatelského plánu? Zodpovězeno částečně. Oponent: Ing. Nikola Vykydalová. 20 bodů. Jaká hlavní doporučení byste navrhla pro firmu do budoucích let? Zodpovězeno částečně.