Bakalářská práce se zabývá konstrukcí pohonné jednotky sestávající z elektromotoru, variátoru a planetového soukolí. Teoretická část je zaměřena na rozdělení a popis hlavních komponent převodovek. Praktická část obsahuje pevnostní výpočty, návrh rozměrů součástí a výkresovou dokumentaci nenormalizovaných součástí.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the design of the drive unit consisting of electric motor, variator and planetary gear. The theoretical part focuses on the overwiew and description of the main gearbox components. The practical part includes strength calculations, suggestion of component dimensions and drawings of non-standardised components.
Bakalářská práce se zabývá konstrukcí pohonné jednotky sestávající z elektromotoru, variátoru a planetového soukolí. Teoretická část je zaměřena na rozdělení a popis hlavních komponent převodovek. Praktická část obsahuje pevnostní výpočty, návrh rozměrů součástí a výkresovou dokumentaci nenormalizovaných součástí.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the design of the drive unit consisting of electric motor, variator and planetary gear. The theoretical part focuses on the overwiew and description of the main gearbox components. The practical part includes strength calculations, suggestion of component dimensions and drawings of non-standardised components.
\begin {arab}
Proveďte literární studii
Navrhněte konstrukční řešení pro výkon 3 kW s regulací rychlosti -600 až +600 ot/min
Vypracujte technickou dokumentaci
\end {arab}
Zásady pro vypracování
\begin {arab}
Proveďte literární studii
Navrhněte konstrukční řešení pro výkon 3 kW s regulací rychlosti -600 až +600 ot/min
Vypracujte technickou dokumentaci
\end {arab}
Seznam doporučené literatury
Dle doporučení vedoucího BP
Seznam doporučené literatury
Dle doporučení vedoucího BP
Přílohy volně vložené
CD, složka příloh
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
prof. h.c. prof. Ing. Karol Velíšek, Ph.D. Je správné, považovat dopravník za stroj? Podle jaké normy jste volil otáčky? Co by se stalo u převodového mechanismu při pohybu kotoučů?
prof. Ing. Ivan Letko, CSc. Udělal jste rešerši převodového mechanismu?