Diplomová práce pojednává o sociální reklamě se zaměřením na ochranu přírody. Kon-krétně se zaměřuje na ochranu hospodářských zvířat. Teoretická část práce popisuje rozdíly mezi komerční a nekomerční reklamou, reklamní apely a problematiku chovu zvířat ve velkochovech. Praktická část je věnována kvalitativnímu výzkumu a jeho vyhodnocení. Projektová část je zaměřena na návrh sociální reklamní kampaně se zaměřením na ochranu přírody.
Anotace v angličtině
This Master's thesis deals with social advertising and is focused on protection of nature. In particular, it focuses on the protection of farm animals. The theoretical part describes the differences between commercial and non-commercial advertising, advertising appeals and animal husbandry issues. The practical part is devoted to qualitative research and its evaluation. The project part focuses on the design of a social advertising campaign focusing on nature protection.
social advertising, protection of nature, protection of factory farmed animals, qualitative research, advertising appeals
Rozsah průvodní práce
97
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce pojednává o sociální reklamě se zaměřením na ochranu přírody. Kon-krétně se zaměřuje na ochranu hospodářských zvířat. Teoretická část práce popisuje rozdíly mezi komerční a nekomerční reklamou, reklamní apely a problematiku chovu zvířat ve velkochovech. Praktická část je věnována kvalitativnímu výzkumu a jeho vyhodnocení. Projektová část je zaměřena na návrh sociální reklamní kampaně se zaměřením na ochranu přírody.
Anotace v angličtině
This Master's thesis deals with social advertising and is focused on protection of nature. In particular, it focuses on the protection of farm animals. The theoretical part describes the differences between commercial and non-commercial advertising, advertising appeals and animal husbandry issues. The practical part is devoted to qualitative research and its evaluation. The project part focuses on the design of a social advertising campaign focusing on nature protection.
social advertising, protection of nature, protection of factory farmed animals, qualitative research, advertising appeals
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce.
2. Formulujte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
3. Realizujte kvalitativní výzkum na vybraném vzorku respondentů.
4. Analyzujte výsledky výzkumu a vyvoďte z nich závěry.
5. Navrhněte projekt reklamní kampaně se zaměřením na ochranu přírody.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce.
2. Formulujte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
3. Realizujte kvalitativní výzkum na vybraném vzorku respondentů.
4. Analyzujte výsledky výzkumu a vyvoďte z nich závěry.
5. Navrhněte projekt reklamní kampaně se zaměřením na ochranu přírody.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav a Jana STÁVKOVÁ, 2003. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. Praha: Grada, 159 s. Manažer. ISBN 8024703858.
PATTERSON, C, 2002. Eternal Treblinka: our treatment of animals and the Holocaust. New York, Lantern Books. ISBN13: 978-19-300-5199-7.
ŠINDLER, Petr, 2003. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada, 236 s. Manažer. ISBN 80-247-0646-6.
VYSEKALOVÁ, Jitka, 2014. Emoce v marketingu: jak oslovit srdce zákazníka. Praha: Grada, Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4843-6.
VYSEKALOVÁ, Jitka. 2012. Psychologie reklamy. 4., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4005-8.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav a Jana STÁVKOVÁ, 2003. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. Praha: Grada, 159 s. Manažer. ISBN 8024703858.
PATTERSON, C, 2002. Eternal Treblinka: our treatment of animals and the Holocaust. New York, Lantern Books. ISBN13: 978-19-300-5199-7.
ŠINDLER, Petr, 2003. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada, 236 s. Manažer. ISBN 80-247-0646-6.
VYSEKALOVÁ, Jitka, 2014. Emoce v marketingu: jak oslovit srdce zákazníka. Praha: Grada, Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4843-6.
VYSEKALOVÁ, Jitka. 2012. Psychologie reklamy. 4., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4005-8.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
"V projektové části uvádíte poměrně obsáhlý výčet cílů - který z nich představuje ten nejdůležitější?
"Nehrozí při využití morální apelů v navrhované kampani určitá stereotypizace v užívání reklamních apelů v sociální reklamě?
"Uvádíte, že jednou z bariér pro přijetí reklamního sdělení může představovat "reklamní slepota". Myslíte si, že v oblasti sociální reklamy ovlivňují toto chování jiné faktory než u klasické komerční kampaně?
Studentka zodpověděla položené dotazy.