Diplomová práce se věnuje marketingové komunikaci HC Olomouc, účastníka nejvyšší české hokejové soutěže. Podrobně popisuje současnou situaci v klubu z pohledu jeho marketingových aktivit. Na základě tohoto rozboru a výsledků dotazníku pro fanoušky je v projektové části této práce navržen projekt na vylepšení marketingové komunikace klubu.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the topic of marketing communication of HC Olomouc, hockey club participating in highest Czech hockey league. Thesis describes in detail the current situation in club's marketing activities. Based on this analysis and results of research on fans' opinions about team's marketing communication, the project part of this thesis offers a proposal on how to improve HC Olomouc's marketing communication strategy.
Klíčová slova
lední hokej, marketingová komunikace, HC Olomouc, sportovní marketing
Klíčová slova v angličtině
ice hockey, marketing communication, HC Olomouc, sports marketing
Rozsah průvodní práce
82 s. (162 391 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se věnuje marketingové komunikaci HC Olomouc, účastníka nejvyšší české hokejové soutěže. Podrobně popisuje současnou situaci v klubu z pohledu jeho marketingových aktivit. Na základě tohoto rozboru a výsledků dotazníku pro fanoušky je v projektové části této práce navržen projekt na vylepšení marketingové komunikace klubu.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the topic of marketing communication of HC Olomouc, hockey club participating in highest Czech hockey league. Thesis describes in detail the current situation in club's marketing activities. Based on this analysis and results of research on fans' opinions about team's marketing communication, the project part of this thesis offers a proposal on how to improve HC Olomouc's marketing communication strategy.
Klíčová slova
lední hokej, marketingová komunikace, HC Olomouc, sportovní marketing
Klíčová slova v angličtině
ice hockey, marketing communication, HC Olomouc, sports marketing
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska týkající se tématu práce, definujte cíle práce.
2. Zvolte vhodnou metodiku marketingového výzkumu, vypracujte šetření u vybraných cílových skupin za účelem měření efektivity komunikačních akivit vybraného sportovního klubu.
3. Analyzujte výsledky šetření a vyhodnoťte závěry. Na základě zjištěných dat vypracujte projekt vedoucí k vyšší efektivitě komunikačních aktivit vybraného sportovního klubu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska týkající se tématu práce, definujte cíle práce.
2. Zvolte vhodnou metodiku marketingového výzkumu, vypracujte šetření u vybraných cílových skupin za účelem měření efektivity komunikačních akivit vybraného sportovního klubu.
3. Analyzujte výsledky šetření a vyhodnoťte závěry. Na základě zjištěných dat vypracujte projekt vedoucí k vyšší efektivitě komunikačních aktivit vybraného sportovního klubu.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, Philip [et al.]. Principles of marketing. 4th European ed. Harlow: Financial Times Prentice Hall, 2005. ISBN 9780273684565.
KOTLER, Philip. a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Twelfth ed. Upper Saddle River, NJ: Pearson Prentice Hall, c2006. ISBN 0131457578.
SHANK, Matthew D. a Mark R. LYBERGER. Sports marketing: a strategic perspective. Fifth edition. New York, NY: Routledge, 2015. ISBN 978-1-315-79408-2.
SMITH, Aaron C.T.. Introduction to sport marketing. Amsterdam: Elsevier Butterworth-Heinemann, 2008. ISBN 9780750686853.
HOYLE, Leonard H. Event marketing: how to successfully promote events, festivals, conventions, and expositions. New York: J. Wiley, c2002. ISBN 0-471-40179-x.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, Philip [et al.]. Principles of marketing. 4th European ed. Harlow: Financial Times Prentice Hall, 2005. ISBN 9780273684565.
KOTLER, Philip. a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Twelfth ed. Upper Saddle River, NJ: Pearson Prentice Hall, c2006. ISBN 0131457578.
SHANK, Matthew D. a Mark R. LYBERGER. Sports marketing: a strategic perspective. Fifth edition. New York, NY: Routledge, 2015. ISBN 978-1-315-79408-2.
SMITH, Aaron C.T.. Introduction to sport marketing. Amsterdam: Elsevier Butterworth-Heinemann, 2008. ISBN 9780750686853.
HOYLE, Leonard H. Event marketing: how to successfully promote events, festivals, conventions, and expositions. New York: J. Wiley, c2002. ISBN 0-471-40179-x.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
1/ Nerozumím rozdělení Vaší práce na teoretickou, praktickou a projektovou! Proč označujete část práce, ve které máte kapitolu, jež "dopodrobna popisuje aktuální podobu marketingové komunikace HC Olomouc" a kapitolu "7. Výzkum", za praktickou? Jde přece o výzkumnou část práce!
2/ Proč v teoretické části věnuje pozornost rozdílům mezi výrobkem a službou? Jak je tato problematika promítla do Vaší analytické a projektové části?
Studentka připraveně odpověděla na položené dotazy.