Táto diplomová práca sa zaoberá problematikou virálneho marketingu a jeho možným vyu-žitím v oblasti energetických nápojov na českom trhu. V teoretickej časti práce sú predsta-vené základné teoretické východiská, ktoré na túto tému ponúka súčasná odborná literatúra. Praktická časť práce analyzuje vybrané virálne kampane a zároveň súčasne predstavuje výs-ledky marketingového výskumu, ktorý skúma úspešnosť analyzovaných virálnych kampaní. Poslednou časťou diplomovej práce je projekt, ktorého cieľom bolo vytvoriť kampaň, ktorá by mohla mať potenciál stať sa virálnou.
Anotace v angličtině
This diploma thesis describes the issues of viral marketing and its possible application in the field of energy drinks on the Czech market. The theoretical part of the thesis presents the basic and current theoretical background offered by the contemporary literature. The practical part analyzes selected viral campaigns and at the same time, presents the results of a marketing resesarch, which was conducted in order to analyze the main factors of success of the analyzed viral campaigns. The final part of the thesis is a project that aims to create a campaign, that could have the potential to become viral.
Klíčová slova
virálny marketing, virálne video, televízny spot, energetické nápoje, Rockstar Energy Drink, sociálne siete
Klíčová slova v angličtině
viral marketing, viral video, televison spot, energy drinks, Rockstar Energy Drink, social networks
Rozsah průvodní práce
89 s. (116 556 znakov)
Jazyk
CZ
Anotace
Táto diplomová práca sa zaoberá problematikou virálneho marketingu a jeho možným vyu-žitím v oblasti energetických nápojov na českom trhu. V teoretickej časti práce sú predsta-vené základné teoretické východiská, ktoré na túto tému ponúka súčasná odborná literatúra. Praktická časť práce analyzuje vybrané virálne kampane a zároveň súčasne predstavuje výs-ledky marketingového výskumu, ktorý skúma úspešnosť analyzovaných virálnych kampaní. Poslednou časťou diplomovej práce je projekt, ktorého cieľom bolo vytvoriť kampaň, ktorá by mohla mať potenciál stať sa virálnou.
Anotace v angličtině
This diploma thesis describes the issues of viral marketing and its possible application in the field of energy drinks on the Czech market. The theoretical part of the thesis presents the basic and current theoretical background offered by the contemporary literature. The practical part analyzes selected viral campaigns and at the same time, presents the results of a marketing resesarch, which was conducted in order to analyze the main factors of success of the analyzed viral campaigns. The final part of the thesis is a project that aims to create a campaign, that could have the potential to become viral.
Klíčová slova
virálny marketing, virálne video, televízny spot, energetické nápoje, Rockstar Energy Drink, sociálne siete
Klíčová slova v angličtině
viral marketing, viral video, televison spot, energy drinks, Rockstar Energy Drink, social networks
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte odbornou literaturu a představte teoretická východiska týkající se virálního marketingu.
2. V praktické části analyzujte vybrané virální kampaně.
3. Proveďte výzkum zaměřený na identifikaci klíčových faktorů úspěšnosti virálních kampaní.
4. V projektové části zohledněte poznatky z teoretické a praktické části a navrhněte kampaň, která využívá prvky virálního marketingu.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte odbornou literaturu a představte teoretická východiska týkající se virálního marketingu.
2. V praktické části analyzujte vybrané virální kampaně.
3. Proveďte výzkum zaměřený na identifikaci klíčových faktorů úspěšnosti virálních kampaní.
4. V projektové části zohledněte poznatky z teoretické a praktické části a navrhněte kampaň, která využívá prvky virálního marketingu.
Seznam doporučené literatury
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3. rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, ISBN 978-80-7261-237-6.
HUGHES, Mark. Buzzmarketing: přimějte lidi, aby o vás mluvili. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2006, ISBN 80-7261-153-4.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, ISBN 978-80-251-2795-7.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7
STUCHLÍK, Petr a Martin DVOŘÁČEK. Reklama na Internetu. 1. vyd. Praha: Grada, 2002, ISBN 80-247-0201-0.
Seznam doporučené literatury
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3. rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, ISBN 978-80-7261-237-6.
HUGHES, Mark. Buzzmarketing: přimějte lidi, aby o vás mluvili. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2006, ISBN 80-7261-153-4.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, ISBN 978-80-251-2795-7.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7
STUCHLÍK, Petr a Martin DVOŘÁČEK. Reklama na Internetu. 1. vyd. Praha: Grada, 2002, ISBN 80-247-0201-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (prof. Horňák):
1. Vo svojej práci použivate pojem virálnosť, odkiaľ ste sa inšpirovali?
Student odpověděl na položenou otázku.
2. Nebolo by dobré v rámci kvantitatívneho výskumu sa pýtať, aj či sa im kampaň, páčila, resp. či neuvažovali aj nad kúpou propagovaného produktu?
Student plně odpověděl na položenou otázku.
3. Myslíte, že by nebolo dobré ako súčasť Vašej kampane urobiť aj tlačovú konferenciu. Ak áno, kedy a ako?
Student plně odpověděl na položenou otázku.