Tato diplomová práce se zabývá komunikací vybrané značky produktů určených pro malé děti, která vstoupí v září 2018 na český trh. Značka bude nabízet potřeby pro stolování dětí do tří let. Cílem práce je zjistit, jak efektivně komunikovat tuto značku cílové skupině, dospělým lidem, kteří tyto produkty kupují. Část práce je věnována analýze oblíbených značek dostupných na českém trhu a jejich komunikaci. Pomocí kvalitativního výzkumu byly zjištěny preference a nákupní chování matek, nejrozsáhlejší cílové skupiny těchto produktů. Následně, v projektové části, je navržena komunikace značky.
Anotace v angličtině
This thesis focuses on a communication of a chosen brand of products for little children, which will launch in Czech market in September 2018. The brand will offer products for drinking and eating of children under 3. The aim of this thesis is to find out how to communicate effectively this brand to a target group, adult people, who buy these products. A part of this work is dedicated to an analysis of communication of favourite brands available in the Czech Republic. With quality research, preference and shopping behaviour of mothers, the biggest target group, were found out. Then, in a project part, an effective communication of the brand was suggested.
Klíčová slova
komunikace značky, produkty pro děti, značka, uvedení na trh, distribuce, sociální sítě, inzerce, motivační program, spolupráce, influencer, společnost, obal.
Klíčová slova v angličtině
brand communication, products for children, brand, launch, distribution, social networks, advertising, motivation program, cooperation, influencer, company, package.
Rozsah průvodní práce
82
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá komunikací vybrané značky produktů určených pro malé děti, která vstoupí v září 2018 na český trh. Značka bude nabízet potřeby pro stolování dětí do tří let. Cílem práce je zjistit, jak efektivně komunikovat tuto značku cílové skupině, dospělým lidem, kteří tyto produkty kupují. Část práce je věnována analýze oblíbených značek dostupných na českém trhu a jejich komunikaci. Pomocí kvalitativního výzkumu byly zjištěny preference a nákupní chování matek, nejrozsáhlejší cílové skupiny těchto produktů. Následně, v projektové části, je navržena komunikace značky.
Anotace v angličtině
This thesis focuses on a communication of a chosen brand of products for little children, which will launch in Czech market in September 2018. The brand will offer products for drinking and eating of children under 3. The aim of this thesis is to find out how to communicate effectively this brand to a target group, adult people, who buy these products. A part of this work is dedicated to an analysis of communication of favourite brands available in the Czech Republic. With quality research, preference and shopping behaviour of mothers, the biggest target group, were found out. Then, in a project part, an effective communication of the brand was suggested.
Klíčová slova
komunikace značky, produkty pro děti, značka, uvedení na trh, distribuce, sociální sítě, inzerce, motivační program, spolupráce, influencer, společnost, obal.
Klíčová slova v angličtině
brand communication, products for children, brand, launch, distribution, social networks, advertising, motivation program, cooperation, influencer, company, package.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte odbornou literaturu a materiály v oblasti komunikace značky, cílové skupiny a značek produktů určených pro malé děti dostupných na českém trhu.
2. Realizujte marketingový průzkum na vzorku dané cílové skupiny.
3. Zhodnoťte výsledky průzkumu.
4. Dle výsledků průzkumu navrhněte komunikační strategii značky produktů určených pro malé děti, která nově vstoupí na český trh.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte odbornou literaturu a materiály v oblasti komunikace značky, cílové skupiny a značek produktů určených pro malé děti dostupných na českém trhu.
2. Realizujte marketingový průzkum na vzorku dané cílové skupiny.
3. Zhodnoťte výsledky průzkumu.
4. Dle výsledků průzkumu navrhněte komunikační strategii značky produktů určených pro malé děti, která nově vstoupí na český trh.
Seznam doporučené literatury
VYSEKALOVÁ, Jitka, 2012. Psychologie reklamy 4., rozš. a aktualiz. vyd., Praha: Grada.
KOTLER, Philip. & KELLER, Kevin Lane., 2013. Marketing management [4. vyd.]., Praha: Grada.
JURÁŠKOVÁ, Olga, 2015. Budování značky prostřednictvím Public relations, Zlín: VeRBuM.
BERGER, Kathleen Stassen, 2014. The developing person through the life span Ninth edition., New York: Worth Publishers.
STRAUBHAAR, Joseph D., LAROSE, Robert & DAVENPORT, Lucinda, 2018. Media now: understanding media, culture, and technology Tenth edition., Boston: Cengage Learning.
Seznam doporučené literatury
VYSEKALOVÁ, Jitka, 2012. Psychologie reklamy 4., rozš. a aktualiz. vyd., Praha: Grada.
KOTLER, Philip. & KELLER, Kevin Lane., 2013. Marketing management [4. vyd.]., Praha: Grada.
JURÁŠKOVÁ, Olga, 2015. Budování značky prostřednictvím Public relations, Zlín: VeRBuM.
BERGER, Kathleen Stassen, 2014. The developing person through the life span Ninth edition., New York: Worth Publishers.
STRAUBHAAR, Joseph D., LAROSE, Robert & DAVENPORT, Lucinda, 2018. Media now: understanding media, culture, and technology Tenth edition., Boston: Cengage Learning.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
Vedoucí práce doc. Šramová ve svém posudku položila tuto otázku:
1) Akú metódu kvantitatívneho výskumu by ste zvolili v prípadne kvantitatívneho výskumného dizajnu?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (doc. Vysekalová):
1) Uveďte jasnou charakteristiku metody kvalitativního výzkumu, kterou jste v práci využila a jakými výzkumnými technikami by bylo možné výzkum doplnit pro zjištění hlubších souvislostí a motivací.
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2) Co považujete za hlavní motivační faktor při výběru značky produktů určených dětem do 3 let?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.