Diplomová práce se zabývá problematikou image Fakulty technologické Univerzity Tomáše Bati vnímané jejími studenty. Teoretická část popisuje teoretické poznatky z oblasti image a interní komunikace v souvislosti s prostředím vzdělávací instituce. Dále je věnován prostor marketingovému výzkumu a metodice, z níž vychází praktická část. Ta se věnuje předsta-vení fakulty, kvalitativnímu a následně kvantitativnímu výzkumu za účelem zmapování image vnímané studenty. Na základě zjištěných dat jsou v poslední projektové části práce navržena doporučení a projekt k optimalizaci image. Projekt je podroben časové, rizikové a nákladové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the image of Faculty of Technology at Tomas Bata University in Zlin and its perception by their students. The theoretical part describes the theoretical knowled-ge of image and internal communication in the context of the environment of the educatio-nal institution. Second part is devoted to marketing research and to the methodology which is the base for the practical part of the diploma thesis. Practical part is dedicated to faculty introduction, qualitative and quantitative research. The aim is to map the perception of stu-dents regarding the faculty´s image. Based on the findings from previous chapters, the final part contains suggestions and project which recommends how to improve the image of the faculty. The project is subjected to time, risk and cost analysis.
Klíčová slova
image, firemní identita, interní komunikace, sémantický diferenciál, vzdělávací instituce, Fakulta technologická, Univerzita Tomáše Bati
Klíčová slova v angličtině
image, corporate identity, internal communication, semantic differential, educational insti-tution, Faculty of Technology, Tomas Bata University in Zlin
Rozsah průvodní práce
100
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá problematikou image Fakulty technologické Univerzity Tomáše Bati vnímané jejími studenty. Teoretická část popisuje teoretické poznatky z oblasti image a interní komunikace v souvislosti s prostředím vzdělávací instituce. Dále je věnován prostor marketingovému výzkumu a metodice, z níž vychází praktická část. Ta se věnuje předsta-vení fakulty, kvalitativnímu a následně kvantitativnímu výzkumu za účelem zmapování image vnímané studenty. Na základě zjištěných dat jsou v poslední projektové části práce navržena doporučení a projekt k optimalizaci image. Projekt je podroben časové, rizikové a nákladové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the image of Faculty of Technology at Tomas Bata University in Zlin and its perception by their students. The theoretical part describes the theoretical knowled-ge of image and internal communication in the context of the environment of the educatio-nal institution. Second part is devoted to marketing research and to the methodology which is the base for the practical part of the diploma thesis. Practical part is dedicated to faculty introduction, qualitative and quantitative research. The aim is to map the perception of stu-dents regarding the faculty´s image. Based on the findings from previous chapters, the final part contains suggestions and project which recommends how to improve the image of the faculty. The project is subjected to time, risk and cost analysis.
Klíčová slova
image, firemní identita, interní komunikace, sémantický diferenciál, vzdělávací instituce, Fakulta technologická, Univerzita Tomáše Bati
Klíčová slova v angličtině
image, corporate identity, internal communication, semantic differential, educational insti-tution, Faculty of Technology, Tomas Bata University in Zlin
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce. Definujte pojem image, ukotvěte interní komunikaci v souvislosti s univerzitním prostředím.
2. Definujte cíl práce, metody výzkumu a výzkumné otázky.
3. Navrhněte a realizujte marketingový výzkum u cílové skupiny stávajících studentů s cílem zjištění vnímání image.
4. Z výsledků realizovaného výzkumu vyvoďte závěry a navrhněte projekt vedoucí k posílení image a zlepšení interní komunikace.
5. Projekt podrobte rizikové, časové a nákladové analýze.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce. Definujte pojem image, ukotvěte interní komunikaci v souvislosti s univerzitním prostředím.
2. Definujte cíl práce, metody výzkumu a výzkumné otázky.
3. Navrhněte a realizujte marketingový výzkum u cílové skupiny stávajících studentů s cílem zjištění vnímání image.
4. Z výsledků realizovaného výzkumu vyvoďte závěry a navrhněte projekt vedoucí k posílení image a zlepšení interní komunikace.
5. Projekt podrobte rizikové, časové a nákladové analýze.
Seznam doporučené literatury
BROOKS, Ian, 2003. Firemní kultura: jedinci, skupiny, organizace a jejich chování. Brno: Computer Press, Business books (Computer Press). ISBN 80-7226-763-9.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ, 2011. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3527-6.
PELSMACKER, Patrick De, Maggie GEUENS a Joeri Van den BERGH, 2003. Marketingová komunikace. Grada Publishing, Praha, ISBN 80-24702541.
SVĚTLÍK, Jaroslav, 2009. Marketingové řízení školy. 2., aktualiz. vyd. Praha : Wolters Kluwer Česká republika, 328 s. ISBN 978-80-7357-494-9.
VYSEKALOVÁ, Jitka, 2009. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada, 190 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
Seznam doporučené literatury
BROOKS, Ian, 2003. Firemní kultura: jedinci, skupiny, organizace a jejich chování. Brno: Computer Press, Business books (Computer Press). ISBN 80-7226-763-9.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ, 2011. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3527-6.
PELSMACKER, Patrick De, Maggie GEUENS a Joeri Van den BERGH, 2003. Marketingová komunikace. Grada Publishing, Praha, ISBN 80-24702541.
SVĚTLÍK, Jaroslav, 2009. Marketingové řízení školy. 2., aktualiz. vyd. Praha : Wolters Kluwer Česká republika, 328 s. ISBN 978-80-7357-494-9.
VYSEKALOVÁ, Jitka, 2009. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada, 190 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byla položena tato otázka (doc. Šramová):
1) Z čoho ste vychádzali pri tvorbe otázok obsiahnutých v dotazníku?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.