Diplomová práce se bude zabývat analýzou generace Millennials, a jejími specifickými vlastnostmi, důležitými pro budování brandu společnosti Samsung. Pomocí teoretických znalostí, čerpaných především z odborné literatury (tištěné i online) vydefinujeme zá-kladní metodologii práce. V praktické části se budeme věnovat výzkumu dané problema-tiky, jehož závěry by měly vést ke zodpovězení základních výzkumných otázek a tvorbě komunikačního mixu pro společnost Samsung pro projektovou část.
Anotace v angličtině
This master's thesis will employ itself with Millennials generations analysis and its spe-cific characteristics, which are important for brand building of Samsung company. With theoretical knowledge, got mostly from specialized publications (print and online) we will define basic methodology of thesis. In practical part we will engage into research, which should cover previously mentioned issues, and its conclusions should answer re-search questions and to help us prepare successful communication mix for Samsung company in project part.
Klíčová slova
Generace Millennials, Generace Y, brand, komunikační strategie, marketingový výzkum, Samsung
Klíčová slova v angličtině
Generation Millennials, Generation Y, brand, communication strategy, marketing re-search, Samsung
Rozsah průvodní práce
77 s. (132 078 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se bude zabývat analýzou generace Millennials, a jejími specifickými vlastnostmi, důležitými pro budování brandu společnosti Samsung. Pomocí teoretických znalostí, čerpaných především z odborné literatury (tištěné i online) vydefinujeme zá-kladní metodologii práce. V praktické části se budeme věnovat výzkumu dané problema-tiky, jehož závěry by měly vést ke zodpovězení základních výzkumných otázek a tvorbě komunikačního mixu pro společnost Samsung pro projektovou část.
Anotace v angličtině
This master's thesis will employ itself with Millennials generations analysis and its spe-cific characteristics, which are important for brand building of Samsung company. With theoretical knowledge, got mostly from specialized publications (print and online) we will define basic methodology of thesis. In practical part we will engage into research, which should cover previously mentioned issues, and its conclusions should answer re-search questions and to help us prepare successful communication mix for Samsung company in project part.
Klíčová slova
Generace Millennials, Generace Y, brand, komunikační strategie, marketingový výzkum, Samsung
Klíčová slova v angličtině
Generation Millennials, Generation Y, brand, communication strategy, marketing re-search, Samsung
Zásady pro vypracování
1. Vymezte teoretická východiska pro zvolené téma
2. Definujte cíl práce a výzkumné otázky
3. Pomocí kvalitativního a kvantitativního šetření zodpovězte výzkumné otázky
4. Navrhněte ideální komunikační mix a prostředky pro kampaň zaměřenou na budování značky pro generaci Millennials
Zásady pro vypracování
1. Vymezte teoretická východiska pro zvolené téma
2. Definujte cíl práce a výzkumné otázky
3. Pomocí kvalitativního a kvantitativního šetření zodpovězte výzkumné otázky
4. Navrhněte ideální komunikační mix a prostředky pro kampaň zaměřenou na budování značky pro generaci Millennials
Seznam doporučené literatury
JURÁŠKOVÁ, Olga, Pavel HORŇÁK, Pavel a kol., 2012. Velký slovník marketingových komunikací. Vyd. 1. ISBN 978-80-247-4354-7.
KOTLER, Philip a kol., 2007. Moderní marketing. Vyd. 4. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1545-2.
KENNEDY, Dan S. a Kim WALSH-PHILLIPS. No B.S. guide to direct response social media marketing. Entrepreneur Press, 2015. ISBN 978-1599185774.
SCOTT, David Meerman. The new rules of marketing: how to use social media, online video, mobile applications, blogs, news releases, and viral marketing to reach buyers directly. Fifth edition. Wiley, 2015. ISBN 978-1119070481.
TAHAL, Radek. Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu. V Praze:
DE CHERNATONY, Leslie. Značka: od vize k vyšším ziskům. Brno: Computer Press, 2009. Praxe manažera (Computer Press). ISBN 978-80-251-2007-1.
HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace. Čtvrté, přepracované a rozšířené vydání. Praha: Portál, 2016. ISBN 9788026209829.
FROMM, Jeff. a Christie. GARTON. Marketing to millennials: reach the largest and most influential generation of consumers ever. ISBN 978-08-144-3322-5.
DISMAN, Miroslav. Jak se vyrábí sociologická znalost: příručka pro uživatele. 3. vyd. Praha: Karolinum, 2000. ISBN 80-246-0139-7.
Seznam doporučené literatury
JURÁŠKOVÁ, Olga, Pavel HORŇÁK, Pavel a kol., 2012. Velký slovník marketingových komunikací. Vyd. 1. ISBN 978-80-247-4354-7.
KOTLER, Philip a kol., 2007. Moderní marketing. Vyd. 4. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1545-2.
KENNEDY, Dan S. a Kim WALSH-PHILLIPS. No B.S. guide to direct response social media marketing. Entrepreneur Press, 2015. ISBN 978-1599185774.
SCOTT, David Meerman. The new rules of marketing: how to use social media, online video, mobile applications, blogs, news releases, and viral marketing to reach buyers directly. Fifth edition. Wiley, 2015. ISBN 978-1119070481.
TAHAL, Radek. Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu. V Praze:
DE CHERNATONY, Leslie. Značka: od vize k vyšším ziskům. Brno: Computer Press, 2009. Praxe manažera (Computer Press). ISBN 978-80-251-2007-1.
HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace. Čtvrté, přepracované a rozšířené vydání. Praha: Portál, 2016. ISBN 9788026209829.
FROMM, Jeff. a Christie. GARTON. Marketing to millennials: reach the largest and most influential generation of consumers ever. ISBN 978-08-144-3322-5.
DISMAN, Miroslav. Jak se vyrábí sociologická znalost: příručka pro uživatele. 3. vyd. Praha: Karolinum, 2000. ISBN 80-246-0139-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
"Aký je rozdiel medzi tzv. brand equity a brand value?
"Aké sú bariéry implementácie Vami navrhovaných riešení zo strany spoločnosti Samsung? Bola využitá spolupráca so zástupcom spoločnosti Samsung Electronics Czech and Slovak?
"Identifikujte limity spolupráce s influencermi a využívania influencer marketingu v kontexte riešenej problematiky.
"Vytvorte aproximatívny rozpočet vo vzťahu k navrhovaným riešeniam v projektovej časti DP.
Student připraveně reagoval na položené otázky. Uznal výtky z posudků i vyjádření komise.