Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu komunikace společností Riot Games,
konkrétně na komunikaci směrem k hráčům. Hodnocena je komunikace pomocí vlastních
webových stránek, sociálních sítí Facebook, Twitter, Instagram a Youtube a také zájem o
tvorbu komunity. Teoretická část práce je zaměřena na vysvětlení základních pojmů a
stanovení výzkumných otázek a metod. Praktická část poté představuje společnost Riot
Games a hru League of Legends a způsob její komunikace a dotazník zaměřený na online
komunikaci, za účelem zhodnocení stanovených otázek týkajících se spokojenosti
s komunikací.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on analysing the communication of Riot games, specifically
the communication towards players. The evaluated tools are the main website, social media
Facebook, Twitter, Instagram and Youtube and the interest in the work of the community.
The theoretical part is focused on explaining basic terms linked with the topic and on assessing
research questions and methods. The practical part then introduces Riot Games and
League of Legends and style of its communication and uses a survey focused on the online
communication to answer these questions and to evaluate the satisfaction with the communication
of the company.
Klíčová slova
Riot Games, League of Legends, sociální sítě, digitální komunikace,
marketing
Klíčová slova v angličtině
Riot Games, League of Legends, social media, digital communication, marketing
Rozsah průvodní práce
61
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu komunikace společností Riot Games,
konkrétně na komunikaci směrem k hráčům. Hodnocena je komunikace pomocí vlastních
webových stránek, sociálních sítí Facebook, Twitter, Instagram a Youtube a také zájem o
tvorbu komunity. Teoretická část práce je zaměřena na vysvětlení základních pojmů a
stanovení výzkumných otázek a metod. Praktická část poté představuje společnost Riot
Games a hru League of Legends a způsob její komunikace a dotazník zaměřený na online
komunikaci, za účelem zhodnocení stanovených otázek týkajících se spokojenosti
s komunikací.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on analysing the communication of Riot games, specifically
the communication towards players. The evaluated tools are the main website, social media
Facebook, Twitter, Instagram and Youtube and the interest in the work of the community.
The theoretical part is focused on explaining basic terms linked with the topic and on assessing
research questions and methods. The practical part then introduces Riot Games and
League of Legends and style of its communication and uses a survey focused on the online
communication to answer these questions and to evaluate the satisfaction with the communication
of the company.
Klíčová slova
Riot Games, League of Legends, sociální sítě, digitální komunikace,
marketing
Klíčová slova v angličtině
Riot Games, League of Legends, social media, digital communication, marketing
Zásady pro vypracování
1. Na základě odborné literatury zpracujte teoretická východiska týkající se tématu práce.
2. Stanovte metody, cíle a výzkumné otázky.
3. Charakterizujte vybranou společnost a její komunikační aktivity v internetovém prostředí.
4. Analyzujte výsledky dotazníkového šetření a na jejich základě odpovězte stanovené výzkumné otázky.
5. Z výsledků šetření vyveďte závěry a stanovte doporučení pro další komunikaci.
Zásady pro vypracování
1. Na základě odborné literatury zpracujte teoretická východiska týkající se tématu práce.
2. Stanovte metody, cíle a výzkumné otázky.
3. Charakterizujte vybranou společnost a její komunikační aktivity v internetovém prostředí.
4. Analyzujte výsledky dotazníkového šetření a na jejich základě odpovězte stanovené výzkumné otázky.
5. Z výsledků šetření vyveďte závěry a stanovte doporučení pro další komunikaci.
Seznam doporučené literatury
BOWEN, Shannon A., Brad. RAWLINS a Thomas R. MARTIN. 2010. An overview of the public relations function. New York: Business Expert Press, ISBN 1-60649-100-8
CHARLESWORTH, Alan. 2014. Digital Marketing: a practical approach. New York: Routledge, ISBN 978-0-415-83482-7
FREY, Petr. 2011. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, ISBN 978-80-7261-237-6
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. 2010. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, ISBN 978-80-247-3622-8
STEINBERG, Scott. 2007. Videogame Marketing and PR: Playing to Win. Bloomington: iUniverse, ISBN 978-05-954-3371-1
Seznam doporučené literatury
BOWEN, Shannon A., Brad. RAWLINS a Thomas R. MARTIN. 2010. An overview of the public relations function. New York: Business Expert Press, ISBN 1-60649-100-8
CHARLESWORTH, Alan. 2014. Digital Marketing: a practical approach. New York: Routledge, ISBN 978-0-415-83482-7
FREY, Petr. 2011. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, ISBN 978-80-7261-237-6
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. 2010. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, ISBN 978-80-247-3622-8
STEINBERG, Scott. 2007. Videogame Marketing and PR: Playing to Win. Bloomington: iUniverse, ISBN 978-05-954-3371-1
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Mgr. Jermakov):
1. Mělo by ekonomicky smysl nabízet hru na jiném (=menším) trhu než globálním?
Studentka odpověděla na položenou otázku.
2. Jaká rizika a nevýhody má přímé přispívání zaměstnanců firem na firemní profily na sociálních sítích?
Studentka odpověděla na položenou otázku.
3. Uveďte příklad českého herního vývojářského studia s globálními ambicemi.
Studentka uvedla několik příkladů a zodpověděla položenou otázku.